2012 års bandagar med www.banåkning.nu

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Vi får försöka få folk att boka och betala för 23-24/7 på Midlanda i stället så kanske vi slipper ställa in den körningen.

Det är vanligt www.banåkning.nu upplägg med 3grupper för i skrivander stund är det 2pers som betalat.

Mvh Peter o Micke
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Kan inte komma på Gelleråsen den 5-6 Juli så om nån är intresserad av en plats i racegrupp skicka PM.
 

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
har bokat box för 5-6juli , änsålänge är vi bara 2 i den så finns 2 platser kvar.
Skicka PM för den som är intresserad
 

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
både pitstop cafe och kontoret har stängt v26 , hur kommer man i kontakt med nån om man vill hyra stuga ?
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Gelleråsen 5-6 Juli


Hej alla som har bokat & betalat våran körning på Gelleråsen 5-6 Juli 2012. Vi kommer att finnas på plats kvällen före körningen och för er som vill campa, bo i buss etc är det ok att göra detta i depån.

Vid ankomsten och före start skall alla ha skrivit in sig och besiktigat sin hoj, vilket man kan göra från kl 07.45 - 08.30 vid depåbox 12. Förarmöte 08.30-08.45. Vi kör från 09.00-18.00 bägge dagarna. Det blir ingen paus för lunch, vi kör rullande schema hela dagarna. Ni äter när ni vill.

Till inskrivningen, kom ihåg att skriv ut och ta med eran bokning med status betald och våra regler påskrivna & klara.

Frukost (endast fredag), lunch & middag kommer att finnas att köpa i Pitstop. På kvällen den 5 har vi middag i Pitstop och ni anmäler er till den när ni skriver in er.



Har ni några frågor, ring oss

Med vänlig hälsning
www.banåkning.nu

Peter 070-4284747
Micke 070-1760089
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Tackar för toppendagar, torsdagen riktigt jäkla bra, tyvärr lite skit på banan på fredan annars bra den med, men "shit happens" och det hör till ibland.

Extra tack till Peter med fjäderhjälp, blev som en ny hoj och jag börjar förstå hur det funkar nu, persade med slitna däck när jag testade inställningar på torsdan så, Rookies SE UPP! :rock

Kommer nästan säkert i augusti, ska bara fixa ledigt på måndan, om hojen och jag är hela då.....

Har sagt det förut men säger det igen, bästa arrangören! :tummenupp
 

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
får passa på o tacka peter OCH Henrik med all hjälp ;)
blev bra tider på fredagen trots krasch i torsdags.
Håller med Herik, lätt bästa arrangörerna, ses i augusti!

p.s

tacobuffen va ju höjdpunkten :D
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Bilder 5-6 juli

Tack allesammans för två roliga dagar som bjöd på knäskrap, krascher, en blöt tacobuffé, anekdoter om ihjältrampade chihuahuor och finska banarrangörer "lovvvver, lovver", konstiga sovplatser ... :)

Här kommer lite bilder (jag vet inte varför de beskärs när jag laddar upp dem här på forumet), fler finns här.

_DSC1570.jpg

_DSC1611.jpg

_DSC1633.jpg

_DSC1678.jpg

_DSC1708.jpg

_DSC1714.jpg

_DSC1742.jpg

_DSC1762.jpg

_DSC1766.jpg

_DSC1810.jpg

_DSC1959.jpg

_DSC1963.jpg

_DSC1973.jpg
 
Last edited:

Linjon

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Ort
Karlstad
Hoj
Yamaha R6-10
Jag kan bara hålla med....jätte fina bilder du tagit Anna! Tack även för trevlig sällskap i depån ,hoppas vi ses fler gånger :)
 

walle@

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Gefle
Hoj
R1 -09
najs! mycket fint!! tack för härliga dagar alla som var där! och på återseende :)
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Japp den 27 -28 är det dags för finalen på våra körningar. Vi ses väl på Gelleråsen???, bokning ske på våran sida www.banåkning.nu.

Med oss har vi Bridgestone som pratar däck och Tll Mekanokonsult som visar ett helt nytt sätt att balansera däck på.

- Som vanligt lottar vi ut ett set däck från Bridgestone
- Vem vinner den nya balanseraren??
 

mojja83

Guest
Hur ser det ut med platstillgång?

Om det inte blir fullbokat kan jag eventuellt vara sugen på en av dessa dagar :)
 

Eboy

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Karlstad
Hoj
Aprilia RSV4
Jag är också ev intresserad av en dag, har skrivit mailat via er sida men inte fått något svar
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top