MotoGp Red Bull Indianapolis GP

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
 

O.Larsson

SDK #4201
Gick med
16 Mar 2007
Ort
På landet
Hoj
Ducati 848
Men, men...de skulle ju vinna hela skiten nästa år? Det var ju säkert som amen i kyrkan. ;)

Visst f-n blir det tufft, men OM, och det är verkligen ett stor OM, Rossi och Burges lyckas trolla med knäna och dom får till en körbar hoj så kommer ju Rossi bli helgonförklarad :Bugar

Ser man till dagsläget så verkar det kanske inte såå troligt med tanke på den fart Stoner har. Oavsett utgång så skapar det ju ett intresse för att se hur de lyckas, om det inte blir pannkaka direkt så tror jag 2012 kan bli en intressant säsong.
 

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Onekligen ser det lite mörkt ut för Ducati. Tur för Ducati att Rossi och Hayden har kontrakt även för nästa säsong, för vem skulle våga hoppa på en styrning på fabrikshojen som det ser ut nu...
 

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Har någon något tips om vart man kan antingen streama eller ladda ner MotoGP loppen från -11 säsongen? :) Sitter på jobb just nu varpå varenda jävla site som innehåller ordet "torrent" är spärrad...
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Huvudsponor är väl Philip Morris, inte italienskt. Alltså, om Italien kraschar så räcker väl PM's pengar längre och till mer då italienare och deras export blir billig. Andra sponsorer som AMG, UPS och Shell får kanske "mer för pengarna".

Exakt hur det ska fungera i praktiken m.a.p. euro och hurvida ett land faktiskt kan crash:a får någon ekonom förklara :)
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
det vet man inte försen stooner kört suzukin eller bautista hondan väl? tycker förare och hoj funkar över förväntan till den budgeten
Du är nog ensam om att fundera på om Hondan är bättre än Suzukin.

Och när ska du lära dig att skriva som en vuxen, med stor bokstav?

Jag tror knappast att det kommer bli bättre för ducati med deras budget samt att Italien håller på crasha.
Inte kan väl ekonomin i Italien gå så dåligt? De bygger ju världens bästa produkter och har valt en riktigt smart kille till ledare...
 
Last edited:

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Har någon något tips om vart man kan antingen streama eller ladda ner MotoGP loppen från -11 säsongen? :) Sitter på jobb just nu varpå varenda jävla site som innehåller ordet "torrent" är spärrad...

hade du varit mer snäll så hade du fått en invite till racing for me :)
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Och när ska du lära dig att skriva som en vuxen, med stor bokstav?


Säger han, och börjar nästa mening med "Och".

Måste du vara ett arsle, och anmärka på folks stavning. Alla har kanske inte din gedigna utbildning och fantastiska kunskap om grammatiska regler.

eller så bryrsig inte alla om sånt när dom skriver på ett forum, eller kanske inte änns kann, men har ändå huvet på skafft. pungt.
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
När jag nyss kollade racet förundrades jag över hur tomt det var på läktarna.
Är inte amerikanarna intresserade av Roadracing eller vad?
Någon som vet? :va
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
När jag nyss kollade racet förundrades jag över hur tomt det var på läktarna.
Är inte amerikanarna intresserade av Roadracing eller vad?
Någon som vet? :va

Statusen på motogp i usa är väl ungefär som bott i Sverige?
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Säger han, och börjar nästa mening med "Och". Måste du vara ett arsle, och anmärka på folks stavning. Alla har kanske inte din gedigna utbildning och fantastiska kunskap om grammatiska regler. eller så bryrsig inte alla om sånt när dom skriver på ett forum, eller kanske inte änns kann, men har ändå huvet på skafft. pungt.
Jag har varken gnällt på stavningen eller påstått att jag själv skulle vara någon ny Strindberg. Men att använda stor bokstav och punkt är bland det första man får lära sig i skolan och ska man kommunicera med andra vuxna via text är det en fördel att känna till detta.

Språkriktighetsboken (Norstedts akademiska förlag, 2005):
"Det går utmärkt att börja meningar med och, men eller jag, också i formell sakprosa".
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top