Svt, ndr 2012.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Sitter och spånar lite med Molgan:tungan

Har vi tömt skåne på bra vägar och behöver vidga våra vyer:va

Det känns som pilar och vinklar återkommer allt för ofta. Senast i dag på TTn "ramlade jag över en hel drös med målade korsningar.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Våga vidga vyerna och samlas lite längre söderut (sovmorgon är skönt men förödande för ruttplaneringen). Kör sedan mot öster och söder.
Vad jag kan förstå så har in inte varit nere vid Baskemölla, Kåseberga, Köpingebro, Ystad och så vidare. Vi i MCK Vilse körde "Söder om Landsvägen tour" några gånger och där finns det massor av bra sträckor. Ta med dig Molgan hit så drar jag fram lite kartor och kokar en hurra kaffe.
Har semester så det går bra med drop-in anytime. :tummenupp
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Våga vidga vyerna och samlas lite längre söderut (sovmorgon är skönt men förödande för ruttplaneringen). Kör sedan mot öster och söder.
Vad jag kan förstå så har in inte varit nere vid Baskemölla, Kåseberga, Köpingebro, Ystad och så vidare. Vi i MCK Vilse körde "Söder om Landsvägen tour" några gånger och där finns det massor av bra sträckor. Ta med dig Molgan hit så drar jag fram lite kartor och kokar en hurra kaffe.
Har semester så det går bra med drop-in anytime. :tummenupp


Ja du har helt rätt i att start i HBG ställer till det.

Nästa år får starten flyttas:)

Molgan och jag har också semester så ett besök kan förväntas.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vart brukar ni hänga? Odd fellow på trädgårdsgatan?
Det stavas Trädgårdsgatan, med versal i början, fick du inte lära dig det i skolan?
Oavsett var vi hänger så är du inte välkommen.
Du får ta din egen Molgan och gå nån annanstans, finns säkert nån öppen förskola som kan ta emot er. Där kan fröknarna hjälpa dig snyta snoret ur näsan och hjälpa dig upp när du trillat.

Seså, drick nu upp din välling och gå o lägg dig i tid så slipper du vara så dryg. Jag vet hur det är, min son blir också lite kinkig när han är trött. :krama
 
Last edited:

manneman

Guest
Hardys i Höör som startpunkt som Jonte (R33Z) kom på är ju inte fel då alla skåningar har nästan lika långt dit?

Bara en tanke så är i hjärnstormningen?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top