SuperBike AlpenTour 2011 ! "Mycket bilder"

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Ja köper du feltemas väskor så får du inga problem med att stuva packningen.......:tungan

SATAN va stora dem är.....:D
 

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
Ja köper du feltemas väskor så får du inga problem med att stuva packningen.......:tungan

SATAN va stora dem är.....:D

o passar skit på min Gixxer-10. Har ju viggen vingar till Rumpa :arsele oo ja Stuva va rätt ord.Tok trycker man ner allt vad man kan så blir dom ju JÄTTE stora så nu förstår jag inte vad du menar..:D .blir säääkert super bra packat :va Nä blir att lämna Backs! Nu börjar jag få panik!! Åker till Norge på måndag. Hjälp vad ska jag ha för sido väskor på min 2010 Gixxer?? Blir väl stor tank väska o Rygga,, Men väskan får ju inte va för hög då når jag inte Styret :hoppskrat
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Got Damn... Ser ut som ni har haft de väldans trevligt på resan... Väldokumenterat om inte annat... :D

Kan bara hålla med om :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp av :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp möjliga...

Då vet man vilka man ska kolla med om de blir nån tripp neråt i framtiden...
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
o passar skit på min Gixxer-10. Har ju viggen vingar till Rumpa :arsele oo ja Stuva va rätt ord.Tok trycker man ner allt vad man kan så blir dom ju JÄTTE stora så nu förstår jag inte vad du menar..:D .blir säääkert super bra packat :va Nä blir att lämna Backs! Nu börjar jag få panik!! Åker till Norge på måndag. Hjälp vad ska jag ha för sido väskor på min 2010 Gixxer?? Blir väl stor tank väska o Rygga,, Men väskan får ju inte va för hög då når jag inte Styret :hoppskrat

Twospot va me på våran resa me, han kör R6, väldigt spetsig liten röv på den me, så han körde med en helt vanlig vattentät packrulle uppe på kutsen, fastsatt med ett lastnät, det funkade perfa, pröva det!!!:tummenupp
 

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
Twospot va me på våran resa me, han kör R6, väldigt spetsig liten röv på den me, så han körde med en helt vanlig vattentät packrulle uppe på kutsen, fastsatt med ett lastnät, det funkade perfa, pröva det!!!:tummenupp

Var inne på d, men tycker packrulle e för sjö män jag är ju Biker :hoppskrat köpte en Top väska bak, Givi 1000Spänn på Lelles blev kannon! Hm? Lastnät Bra där :tummenupp Tack för tipset/en..
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Bajs. Måste byta musik alltså :( ok. kommer framöver...

edit: skumt. För mig funkar videon med ljud o allt... Är det fler som inte kan se denna video?

[YOUTUBE-ID]1EvrNLFeU70[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
kan inte heller se Davos-Stelvio videon .. Jag kom tillbaka från min alpresa i Schweiz för en vecka sen , men har inte hunnit göra nån reseskildring. Slängde dock snabbt ihop denna [YOUTUBE-ID]z2GT6J_jmg0[/YOUTUBE-ID]

ville själv köra Davos - Stelvio i sommar, men förlorade 2 dagar pga ösregn i Italien, och en halv dag med en något förvirrad kompis i Geneve. NÄSTA GÅNG säger jag bara
 
Last edited:

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
ja fy fan .. första dagen var jag helt förbluffad, speciellt av St Bernard passet. Det är som att köra terrängfordon på månen, i ett månlandskap. Man får titta högt upp över axeln för att försöka se om det kommer någon uppifrån vägen, det skakar och kastar, det e slicka intill bergsväggen vid möten, helt underbart. I Italien var det dock livsfarligt att möta lastbilar eller bussar. Vid flera tillfällen gled de jävlarna in på min körbana med ett grin över ansiktet och tvingade mig in i bergsväggen. livsfarligt.

Har också helt underbara bilder från Schweiz, ska bara få över de till datorn. K-man, kan du inte lägga upp de bilder du anser är bra som desktop bakgrunder i ett album på Picasa ? Ska själv göra det NU, annars tar det väl nån dag till ..
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Jag håller med och applåderar!
Trevlig läsning och med bilderna blir det bara ännu bättre, höga poäng!
 

danhild

Who is Chuck Norris?
Gick med
10 Mar 2009
Ort
.
Hoj
VFR750
Grymt! :)

Så ska jag också göra när jag blir stor! (Eller i alla fall inte är student längre) ;)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Nu har Teracom lagat sitt skit efter åskan så imon borde bombarrullen från Stelvio mot Davos komma upp

K-man, kan du inte lägga upp de bilder du anser är bra som desktop bakgrunder i ett album på Picasa ? Ska själv göra det NU, annars tar det väl nån dag till ..
Jag tog väldigt få stillbilder så fråga mig om video istället :D
Du är välkommen att ta de 1280-bilder jag lagt upp i denna tråd om du vill.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top