Det går hett till i Thailändska Superbike!

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Det går PHETT hett till i Vietnam Bro Superbikez...:näsblod

[YOUTUBE-ID]ebkogYErN3Y[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Dock snackar siffror för sig själv:fakta

Vad är det för siffror du syfter på? Siffror som visar att Thailand är ett av de länder där tex barnprostitution är vanligt förekommande? Och det faktum att de som flitigast utnyttjar denna tjänst är västerländska män; perversa äckel som glatt och villigt utnyttjar dessa barns fattigsdom? Är det de siffror du syftar på?
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Vad är det för siffror du syfter på? Siffror som visar att Thailand är ett av de länder där tex barnprostitution är vanligt förekommande? Och det faktum att de som flitigast utnyttjar denna tjänst är västerländska män; perversa äckel som glatt och villigt utnyttjar dessa barns fattigsdom? Är det de siffror du syftar på?

Generellt sett så behandlas dom nog väldigt väl av västerlänningar i i jämförelse med den inhemska kundkretsen, ...vilka jag tror är betydligt fler dessutom.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Det går PHETT hett till i Vietnam Bro Superbikez...:näsblod

hahaha så ser vardag ut här borta, i stort sett varje korsning här i Hanoi o Saigon är i början en rejäl utmaning! Fick häromdagen möjlighet att låna en ny Honda CBR 1000cc (väldigt sällsynta här) några dagar men avstod! Ska ja krascha en cykel här borta så får det bli min scooter. Elaka tungor säger oxå att vissa av lokalbefolkningen gärna tar tillfället i akt att medvetet smälla sin motobike mot västerlänningars och sedan ställa till ett jäkla liv på gatan!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det finns ca 3 miljoner prostituerade i Thailand inkl nästan 1 miljon under 18 år. Vad väntar ni er av ett sånt skitland? :va

Med tanke på att det är 65 miljoner invånare i Thailand, som har en gigantisk turistindustri och omges av fattiga länder, så är det inte konstigt alls.
Tillgång och efterfrågan.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Generellt sett så behandlas dom nog väldigt väl av västerlänningar i i jämförelse med den inhemska kundkretsen, ...vilka jag tror är betydligt fler dessutom.

Och vad vill du säga med det? Att thailändska barn ska vara GLADA och TACKSAMMA om det är en västerlänning som sticker kuken i röven på dem, och inte en stygg thailändare?
 

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Varberg
Hoj
790 Duke
Generellt sett så behandlas dom nog väldigt väl av västerlänningar i i jämförelse med den inhemska kundkretsen, ...vilka jag tror är betydligt fler dessutom.

Fattar inte ens att nån kan med och diskutera om det är fruktansvärt eller inte.. Helt sinnessjukt.
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Och vad vill du säga med det? Att thailändska barn ska vara GLADA och TACKSAMMA om det är en västerlänning som sticker kuken i röven på dem, och inte en stygg thailändare?

:va Det står väldigt tydligt i mitt inlägg vad jag vill säga (att din beskrivning ger en skev, icke komplett och rättvisande bild av verkligheten typ).
 

Hockenheim

entreprenör
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Katrineholm
Hoj
K5 Bana
Duktig trådspårning..

För att två superbikeförare kör jävligt fult så är Thailand ett skitland som har mkt prostitution :va :tummenupp


Sj är ja sugen på å hyra racehoj i thailand å prova nån bana...
www.bira.co.th
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Last edited:

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Last edited:

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Du låter precis som en blekfet sexturist.

Tack för omdömet

Mitt inlägg baserade sig på en dokumentär jag såg om den inhemska kvinno-& barn handeln, ..förvisso inte gällande Thailand, utan Indien, Kina & Pakistan med omnejd. Mot vilken den Thailändska så kallade turistprostitutionen syntes vara lyxtillvaro i jämförelse.

Men jag uttryckte mig klumpigt mitt i natten kan erkännas, men det avsåg prostitutionen som nämndes i inlägget Mozz kommenterade, och inte barnhandel som jag inte är vidare insatt i vad gäller Thailand.

Fortsatt betvivlar jag dock starkt att västerlänningar skulle vara någon sorts grundstomme för kvinno- & barnhandel i Asien vilket Mozz antydde. Men det är väl inte politiskt korrekt att att avvika från den officiella schablonbilden antar jag.
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Tack för omdömet

Mitt inlägg baserade sig på en dokumentär jag såg om den inhemska kvinno-& barn handeln, ..förvisso inte gällande Thailand, utan Indien, Kina & Pakistan med omnejd. Mot vilken den Thailändska så kallade turistprostitutionen syntes vara lyxtillvaro i jämförelse.

Men jag uttryckte mig klumpigt mitt i natten kan erkännas, men det avsåg prostitutionen som nämndes i inlägget Mozz kommenterade, och inte barnhandel som jag inte är vidare insatt i vad gäller Thailand.

Fortsatt betvivlar jag dock starkt att västerlänningar skulle vara någon sorts grundstomme för kvinno- & barnhandel i Asien vilket Mozz antydde. Men det är väl inte politiskt korrekt att att avvika från den officiella schablonbilden antar jag.

Självklart finns det "grader i helvetet" men att som du skrev att de behandlas "väl" för att andra behandlas ännu sämre är bara uselt argumenterande och som jag sa, det skulle komma från vilken blekfet sexturist som helst.

Prostitution grundas i orättvis makt/pengafördelning i kombination med en usel moral.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top