Knixtråden - Gröndal

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Var verkligen kul igår, lite stel i kroppen var man. Man känner att dom fel man gör på storbana förstoras på gocartbana.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Var lite små segt i början men sista passet kändes det som de lossna lite. Blev genast lite roligare. :)

Verkar som att Bengt´s uppsträckning gav resultat iaf. För jag vet inte hur många ggr jag slog av ordentligt på rakan och tänkte att nu passerar dom jag såg i perferien på väg ut ur hårnålen. Inga kom så till slut vare bara och gå på gas istället.

Första gången i röd grupp för mig igår. Var klart långsammast :gnissla

Bara fortsätta där verkar knappt några som vill köra i röd grupp. Om jag får gissa så skiljer sig nog inte tempot i blå o röd så mycket.

Gäller som sagt att gå ut och köra sitt eget tempo vilket som.

Man känner att dom fel man gör på storbana förstoras på gocartbana.

Vad äre för fel?.
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Verkar som att Bengt´s uppsträckning gav resultat iaf. För jag vet inte hur många ggr jag slog av ordentligt på rakan och tänkte att nu passerar dom jag såg i perferien på väg ut ur hårnålen. Inga kom så till slut vare bara och gå på gas istället.

Det var mycket tacksamt på rakan faktiskt. Svårt o åka om StorGixxern med min gröna slöis ;)
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Det var mycket tacksamt på rakan faktiskt. Svårt o åka om StorGixxern med min gröna slöis ;)

Får nog ändra till att några kom men inte tillräckligt många.. Du har ju massa elektronik.. bara dra på autopiloten och tryck på omkörningsknappen.. ;)
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Får göra det nästa gång, men det är lite svårt o runda en Stena Line mitt i spåret ;)

ne, nu!"#¤!... :mad::mad::mad:

Nästa gång kan det bli så att "stena line" fäller ned rampen och sätter på elekronik jammern.. då blir både lilla gluffis och minimoton guidade rakt in i kutsen (den rymmer mycket).. sedan får ni be snällt om ni vill komma ut.. :hihi
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Dags att ta KNIX till nästa nivå

SMC får köpa in lite koner så vi kan ta det till nästa nivå INSTRUKTIONS VIDEO,
kan en HD så kan "alla"

Storskärm, 1080p o full volym, :hojharley
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det drar ihop sig mot premiär på Sätra Brunn Racing Park. :)

Vi var och kikade lite på banan och pratade lite runt kommande körningar internt i instruktörsgruppen ikväll, och lade ett par varv (man lär ju...).

Vansinnigt kul bana, hoppas att ni tar er tid och hakar på, den är verkligen annorlunda mot Gröndal, mer intensiv, och roligare på sitt sätt.

Start 11/8 (en torsdag), inskrivning börjar 16.00, samma-lika den 25/8 - jag kan lova att ni åker därifrån med ett leende.

/J
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Det drar ihop sig mot premiär på Sätra Brunn Racing Park. :)

Vi var och kikade lite på banan och pratade lite runt kommande körningar internt i instruktörsgruppen ikväll, och lade ett par varv (man lär ju...).

Vansinnigt kul bana, hoppas att ni tar er tid och hakar på, den är verkligen annorlunda mot Gröndal, mer intensiv, och roligare på sitt sätt.

Start 11/8 (en torsdag), inskrivning börjar 16.00, samma-lika den 25/8 - jag kan lova att ni åker därifrån med ett leende.

/J

När blir det en körning för oss som arbetar på vardagar?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
När blir det en körning för oss som arbetar på vardagar?

Inget planerat, men du kan väl se till att kompa lite. :) Finns viljan, finns lösningarna. :fakta Inskrivningen lär ju vara lite flexibel med, man har tagit lite höjd i och med att det är första gången vi kör där.

Med andra ord, du lär kunna ramla in till 17, få lite skit av oss instruktörer som får stressbesikta din hoj, och lite syrliga blickar av inskrivningspersonalen. ;)

/J
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Inget planerat, men du kan väl se till att kompa lite. :) Finns viljan, finns lösningarna. :fakta Inskrivningen lär ju vara lite flexibel med, man har tagit lite höjd i och med att det är första gången vi kör där.

Med andra ord, du lär kunna ramla in till 17, få lite skit av oss instruktörer som får stressbesikta din hoj, och lite syrliga blickar av inskrivningspersonalen. ;)

/J

Jobbar man till 19,30 i Finspång så är det svårt...
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Får se om det blir någon mer Knix för mig i år då ;) Måste nästan slå Jien's hastighetsnotering på rakan...
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Borde väl gå lättare om man bara åker på ettan iofs...

Knix nästa söndag oxo, den 28/8 , om kalendern stämmer ? Såg att Supermoto folket inte skall träna där dock..
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top