Idag är jag ledsen för att...

sportbike

Guest
Mitt emellan glad och förbannad-tråden passar den här:

Idag är jag ledsen för att jag saknar mina fd hojvänner som brukade ringa en söndagsmorgon och fråga vart vi skulle åka idag.
Många, alltför många har gått bort alldeles för tidigt :gråta
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag är lite ledsen i ögat för att så många andra, kanske viktigare saker i livet kommer emellan det som får en att må riktigt bra.
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
för att när jag har för mkt tid över så tänker jag på saker som egentligen saknar betydelse... gamla saker som eg är överspelade men som kommer tillbaka och helt plötsligt ser man andra saker i det som man inte gjort förut vilket gör det jobbigt på nytt..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att kroppen inte vill vara med på samma sätt som jag vill och att jag inte vann några miljoner på trisslotten jag skrapade :gråta
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Då skriver jag väl här också då: Fruntimmer...:(
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
fruntimmer e ju orsaken till att jag också skrev här...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vad har fruntimmret nu ställt till med?

Det är väl inte så mycket vad hon ställt till med som att hon inte verkar bry sig om mig... Känns bara som att hon rent allmänt gör sitt bästa för att hitta annat att göra så att hon slipper träffa mig, bokar schemat fullt av andra aktiviteter och så vidare. Jag fick en dag nu i helgen, och vi sågs senast för tre veckor sen... Och vi bor antingen två mil ifrån varandra, eller två kilometer... Så nja, är väl mest lite nere sådär allmänt då det inte känns sådär jättekul att hon inte prioriterar mig över huvud taget...:(

Oj oj...don't get me started...

Hear hear...

Var fan har du varit sista tiden förresten?:D
 
Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det är väl inte så mycket vad hon ställt till med som att hon inte verkar bry sig om mig... Känns bara som att hon rent allmänt gör sitt bästa för att hitta annat att göra så att hon slipper träffa mig, bokar schemat fullt av andra aktiviteter och så vidare. Jag fick en dag nu i helgen, och vi sågs senast för tre veckor sen... Och vi bor antingen två mil ifrån varandra, eller två kilometer... Så nja, är väl mest lite nere sådär allmänt då det inte känns sådär jättekul att hon inte prioriterar mig över huvud taget...:(



Hear hear...

Var fan har du varit sista tiden förresten?:D

Ok. Du får väl fråga henne hur ni ska ha det. Antingen är det så att hon tar dig för given, eller så har hon tröttnat. I vilket fall som helst är det lika bra att reda ut det. Personligen tycker jag det är bättre att vara singel än att ha ett dåligt förhållande.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ok. Du får väl fråga henne hur ni ska ha det. Antingen är det så att hon tar dig för given, eller så har hon tröttnat. I vilket fall som helst är det lika bra att reda ut det. Personligen tycker jag det är bättre att vara singel än att ha ett dåligt förhållande.

Har försökt prata med henne om det här många gånger, det här är inte första gången... Så ja, frågan är om hon ska få fler chanser när hon ändå inte gör något av dem... Men jag vill inte att det ska ta slut, det har ju funkat bra tidigare och så...:( Men jo,m som grundprincip håller jag väl med... Suck, inte lätt det här med förhållanden...:(
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Har försökt prata med henne om det här många gånger, det här är inte första gången... Så ja, frågan är om hon ska få fler chanser när hon ändå inte gör något av dem... Men jag vill inte att det ska ta slut, det har ju funkat bra tidigare och så...:( Men jo,m som grundprincip håller jag väl med... Suck, inte lätt det här med förhållanden...:(
Verkar som du bara drar ut på lidandet.Det finns andra
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Hey man! detta är problemet i alla förhållanden!, ge & ta, hitta en balans...:)

QUOTE=Bushido;5177259]Har försökt prata med henne om det här många gånger, det här är inte första gången... Så ja, frågan är om hon ska få fler chanser när hon ändå inte gör något av dem... Men jag vill inte att det ska ta slut, det har ju funkat bra tidigare och så...:( Men jo,m som grundprincip håller jag väl med... Suck, inte lätt det här med förhållanden...:([/QUOTE]
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Har försökt prata med henne om det här många gånger, det här är inte första gången... Så ja, frågan är om hon ska få fler chanser när hon ändå inte gör något av dem... Men jag vill inte att det ska ta slut, det har ju funkat bra tidigare och så...:( Men jo,m som grundprincip håller jag väl med... Suck, inte lätt det här med förhållanden...:(

Nä enkelt e det inte. Men på ena eller andra sättet brukar det ordna sig. Det låter lite som att du vill ha henne mer än hon vill ha dig. Även om det känns jobbigt kanske det är dags att gå vidare? Det är jävligt jobbigt i början men i längden sparar det dig från många besvikelser.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ok. Du får väl fråga henne hur ni ska ha det. Antingen är det så att hon tar dig för given, eller så har hon tröttnat. I vilket fall som helst är det lika bra att reda ut det. Personligen tycker jag det är bättre att vara singel än att ha ett dåligt förhållande.

Precis. Lägg ned och slipp huvudvärken. Lättare sagt än gjort iofs
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Verkar som du bara drar ut på lidandet.Det finns andra

Kanske, men vi har hållit ihop länge och hade liksom planer på att det skulle bli ännu längre...

Hey man! detta är problemet i alla förhållanden!, ge & ta, hitta en balans...:)

Det är precis där skon klämmer. Just nu känns det som att det är ganska uppdelat, hon tar och jag ger...

Nä enkelt e det inte. Men på ena eller andra sättet brukar det ordna sig. Det låter lite som att du vill ha henne mer än hon vill ha dig. Även om det känns jobbigt kanske det är dags att gå vidare? Det är jävligt jobbigt i början men i längden sparar det dig från många besvikelser.

Kan vara så... Men liksom, senast vi hade det såhär var det väldigt nära att jag faktiskt gjorde slag i saken och föreslog separation. Men det var det inte alls tal om enligt henne, det var absolut inte det hon ville och hon skulle bättra sig och blaha blaha... Och nu står vi där igen...

Precis. Lägg ned och slipp huvudvärken. Lättare sagt än gjort iofs

Mycket lättare:(
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top