Funnybiken, landmärke eller räjsbike?

wachen

Överladdad och numera snusfri
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Hemma
Hoj
ducati
MOOOOORFIIIN

Satans va ont , Opererad igår Korsband och ledband va väck

Reservdelssenor knyckt från höger knä

Så nu e man riktigt justerad


Natten var inge kul medmorfinspruta varje timme

Lite bättre nu men man knaprar piller ur en liten burk

Det lär väl dröja innan man kan springa stockholm Maraton (igen) eller nott haha

Krya på dej Vrakis,hoppas du är på benen snart !
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Svedenblad

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Univega 21vxl -96
Krashade själv i augusti. Minisk och korsband. Mitt korsband gjorde de av en sena i baksida lår.

Vet vad du går igenom och hur ont det gör. Fick själv ketogan att knapra första natten.. Det blir bättre! Håll ut!

Kan passa på och säga att jag är mycket imponerad av ditt garage och dina byggen! Krya på dig!
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Krashade själv i augusti. Minisk och korsband. Mitt korsband gjorde de av en sena i baksida lår.

Vet vad du går igenom och hur ont det gör. Fick själv ketogan att knapra första natten.. Det blir bättre! Håll ut!

Kan passa på och säga att jag är mycket imponerad av ditt garage och dina byggen! Krya på dig!

Tack Tack Det värmer


Peter
 

micke_gbg

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
göteborg
Hoj
busa
Jag planerar faktiskt en liten kort ljuddämpare ut från turbon
Ca:180mm
Diameter 150 - 160
Detta måste ju i så fall komma från nån dämpare så att det tål värmen

Jag kortade min ljuddämpare på hälften och har resterna kvar, du kan få kolfiberröret om du vill ha det och det är ca:150-200mm, ge mig bara adressen så har du det som ett paket på posten:D
 

sigge nr1

Dragracing nörd
Gick med
22 Dec 2009
Ort
Upplands-väsby
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -91
Smärtlindring

hej
jag tycker om ketogan det var det enda som funkade som smärtlindring för mig:tummenupp

kram peter

Det kommer att bli bra så småningom i dina knän,kolla på en annan har opererat knät 9ggn innan dom bytte ut skiten,men som du vet så vart det inte så jävla bra,jag har ju ont hela tiden.Men va o hälsade på läkarn i onsdags o den fan sa att jag måste träna upp musklerna bättre i låret,och jag som tycker att det borde räcka med att man e uppe o går,men icke man måste visst TRÄNA på gym.Så vi kan gå o träna tillsammans Peter,haha har du satt din fot på ett gym någon gång???:tummenupp
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Det kommer att bli bra så småningom i dina knän,kolla på en annan har opererat knät 9ggn innan dom bytte ut skiten,men som du vet så vart det inte så jävla bra,jag har ju ont hela tiden.Men va o hälsade på läkarn i onsdags o den fan sa att jag måste träna upp musklerna bättre i låret,och jag som tycker att det borde räcka med att man e uppe o går,men icke man måste visst TRÄNA på gym.Så vi kan gå o träna tillsammans Peter,haha har du satt din fot på ett gym någon gång???:tummenupp



Nu ska vi inte va sådär

Jag har faktiskt monterat spegelväggar på flertalet gym runt om i stockholm, sådeså

Nu kommer ju Patrik med sjukhussängen i morgon

Så nu måste jag bara få tag på ett sjuksköterskeförkläde till tanten
så man känner sig bra omhändertagen:D
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Jag kortade min ljuddämpare på hälften och har resterna kvar, du kan få kolfiberröret om du vill ha det och det är ca:150-200mm, ge mig bara adressen så har du det som ett paket på posten:D



Det var snällt men jag antar att den inte håller diameter 160
om det är från en MC dämpare
 

deculpa

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2011
Ort
stockholm
Hoj
03 Yamaha YZF R1
funny bike

hej käre åkare ni vet möjligt vis inte hur man hittar sponsorer försöker hjälpa min farbror hitta sponsorer
 

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Ort
Sthlm
Hoj
Busa 03 I många delar!
Hur går det med stackars farbron e de fortfarande svårt att MÅOOOOOFIIINt utan meddusine, skulle vara kul att komma o trösta dig o skaka tass när det passar.

Hälsar
EnNyBusig
 

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Ort
upplands väsby
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Nygammal fundering

Jag hade ju hittat en länk till en Painballbutik nära globen (angående tryckflaska till växlingen)

Tyvär försvann den i den stora Datakrashen 2011 och jag kan inte finna den igen

Är det nån som känner till nått om den? butiken alltså
 

pwillen

Medlem
Gick med
1 Mar 2005
Ort
Nacka
Hoj
2-hjulig
Nygammal fundering

Jag hade ju hittat en länk till en Painballbutik nära globen (angående tryckflaska till växlingen)

Tyvär försvann den i den stora Datakrashen 2011 och jag kan inte finna den igen

Är det nån som känner till nått om den? butiken alltså
Butiken finns http://www.hypersports.nu

Var där och köpte en flaska förra året, tycker det var bra service och att personalen var engagerad.

Mvh
PiPPi
http://HarleyDrags.com
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top