Mc-online.se

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Har letat o hittar ingen tråd i ämnet.

Är ute efter däckvärmare o mc-online har bra pris på dom just nu.
Men då har dom bara förskottsbetalning så jag tänkte höra vad folk har för erfarenheter av dom innan man lägger ut 3k o hoppas att man får nåt på posten..
 

marcell

Sporthojsnörd
Gick med
24 Apr 2008
Ort
--
Hoj
--
Han är bra att ha att göra med, skön norrlänning! Handlat lite småsaker då och då genom åren, hämtat i södra sthlm där han har sin business. Tror han har nån sorts butik i Solna nu dessutom, inte helt hundra.
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Han är kanon att göra affärer med.

Shyst kille... Hjälpt mig flera gånger när jag varit i lite knipa
 

Ogmike

Mitgleider
Gick med
4 Sep 2009
Ort
Jönköping
Hoj
2020 Kawa Ninja 1000 SX
Har handlat ett par ggr där, mycket bra service och snabb leverans. Leverans har varit med DHL och då kan jag hämta ut det hos min lokala tobaksaffär, mycket smidigt.
 

Smagatusk

Guest
Extremt service-minded. Köpte bike-tec däckvärmare av honom. Jag hade lite dålig ekonomi så jag ville ha dem utan termostat. Eftersom han inte hade dem hemma, fick jag termostatdäckvärmarna för samma pris som dem utan, på det villkoret att han fick använda mig som referens till dem.
 

ÜberHeinz

Learning by doing
Gick med
4 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSXR1000 07, KTM 660 SMC 04, KTM 450 EXC 03, Honda CB1300 06 Såld
Har också bra erfarenhet av honom. Köpte 2st wave-bromsskivor av honom. Bra service och humana priser.
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Tack för dom snabba svaren :)

Är han norrlänning är det ju inget o tänka på! Vi är ju så snälla :tummenupp

Nu skulle man bara haft sommar..
 

Tutor

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CB F600 Hornet -08
Mycket långsam leverans

Jag fick i vintras vänta två månader på en förbetald batteriladdare.

Först var det leveransproblem och sedan var det det klassiska, det var Postens fel.

Då jag tidigare arbetat på Posten vet jag av erfarenhet att leverantören i regel ej har skickat varan när de börjar skylla på Posten.

Paketet kom efter åtskilliga påminnelser via mail och när jag till slut skrivit om att ta juridiska kontakter.

Tänk på att MC-online skickar varor som stora brev.

Vad händer om MC-online säger att de har skickat varan och brevet försvinner under transporten?

Ord står mot ord...

Till skillnad från ett brev, så kan ett vanligt paket spåras och du kan följa leveransen på nätet.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Jag fick i vintras vänta två månader på en förbetald batteriladdare.

Först var det leveransproblem och sedan var det det klassiska, det var Postens fel.

Då jag tidigare arbetat på Posten vet jag av erfarenhet att leverantören i regel ej har skickat varan när de börjar skylla på Posten.

Paketet kom efter åtskilliga påminnelser via mail och när jag till slut skrivit om att ta juridiska kontakter.

Tänk på att MC-online skickar varor som stora brev.

Vad händer om MC-online säger att de har skickat varan och brevet försvinner under transporten?

Ord står mot ord...

Till skillnad från ett brev, så kan ett vanligt paket spåras och du kan följa leveransen på nätet.

Blev du medlem idag bara för att skriva detta:va. Stora brev har en max vikt på 2kg, så han kan knappast skicka allt med brev.

Vad skulle en Jurist göra? Eller du kanske menar juridiska åtgärder?
 

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Södra
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Han är bra att ha att göra med, skön norrlänning! Handlat lite småsaker då och då genom åren, hämtat i södra sthlm där han har sin business. Tror han har nån sorts butik i Solna nu dessutom, inte helt hundra.
Har du nån närmare information om butiken i Sona? Tänkte beställa tändstift därifrån men känns surt att betala 60 spänn i frakt för nåt som kostar 90:-

/D
 

marcell

Sporthojsnörd
Gick med
24 Apr 2008
Ort
--
Hoj
--
Har du nån närmare information om butiken i Sona? Tänkte beställa tändstift därifrån men känns surt att betala 60 spänn i frakt för nåt som kostar 90:-

/D

Nope.. Jag har hämtat mina grejer i Hägersten som sagt. Testa att ringa. Verkar ju inte vara helt lätt att få tag i nuförtiden?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top