Körningar

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Lika bra att skriva ett samlingställe här och sedan 10min innan smsa ut plats. Eller ha 4 samlingsplatser, bara att t.ex. Torget betyder Coop. Sedan kan man köra inom den platsen man egentligen skrivit de första gången för se om det står några eftersläntar..

Jag förstår vad du menar, men det är inte svårare än så att tills Stortorget är färdigt samlas vi på coop om inget annat skrivs.
 

Migesson

Guest
Funderar på ta en tur efter jobb kl 15,00 från Ä-holm om vädret e bra. Nån som ev är på:tummenupp
 

m4rtin

Medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Ängelholm
Hoj
bmw s1000rr
Klart jag kommer

1. Kriss
2. Vallonen
3. Migesson
4. rills
5. M4rtin
6.

Jag är lätt på. Ska ju bli riktigt bra väder denna helg med!!!
 

manneman

Guest
Klart jag kommer

1. Kriss
2. Vallonen
3. Migesson
4. rills
5. M4rtin
6. ZM

Dissociativ identitetsstörning (eng, dissociative identity disorder, DID) är en psykiatrisk diagnos som beskriver ett tillstånd där en enskild individ uppvisar distinkta multipla personligheter (kallade alteregon), där varje alterego har olika mönster vad gäller uppfattningar och interaktion med sin omgivning.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dissociativ_identitetsstörning
:tuttar

Jag skippar nog körningen med 4hjulingarna och tar med mig GTpro & co till Angel Island istället.
:yoparty
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Dissociativ identitetsstörning (eng, dissociative identity disorder, DID) är en psykiatrisk diagnos som beskriver ett tillstånd där en enskild individ uppvisar distinkta multipla personligheter (kallade alteregon), där varje alterego har olika mönster vad gäller uppfattningar och interaktion med sin omgivning.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Dissociativ_identitetsstörning
:tuttar

Jag skippar nog körningen med 4hjulingarna och tar med mig GTpro & co till Angel Island istället.
:yoparty

Låter kanon! :tummenupp
 

manneman

Guest
Nya dagar, nya planer!
Jag släpade runt med Skånequad innan när jag körde 4hjuling och ett par av dem...ca 10-15 st dyker upp på YC i Hbg ca 12.30 - 13.00.
Min enkla tanke är att vi planerar en sydlig runda med fikastopp på YC, det är fixat så att Ralle bjuder på Kaffe!

När alla i Skånequad plus vi själva har dykit upp så bjuder Andre på stuntshow med sin R6a som beskådning på kaffet och efter showen är färdig så blåser vi vidare?

Tänk så det knakar och lägg upp en runda i skallen före YC & en efter så brainstormar vi imorgon!

Funkar det en lördag?
2qna3xx.gif
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Nya dagar, nya planer!
Jag släpade runt med Skånequad innan när jag körde 4hjuling och ett par av dem...ca 10-15 st dyker upp på YC i Hbg ca 12.30 - 13.00.
Min enkla tanke är att vi planerar en sydlig runda med fikastopp på YC, det är fixat så att Ralle bjuder på Kaffe!

När alla i Skånequad plus vi själva har dykit upp så bjuder Andre på stuntshow med sin R6a som beskådning på kaffet och efter showen är färdig så blåser vi vidare?

Tänk så det knakar och lägg upp en runda i skallen före YC & en efter så brainstormar vi imorgon!

Funkar det en lördag?
2qna3xx.gif

Funkar säkert kanon.. Jag har redan planerat rutten till Hbg och den är på ca 18 mil. :tummenupp Hoppas bara vägarna är bra där jag har planerat annars får vi planera om snabbt!
 

Migesson

Guest
Låter trevligt :tummenupp Bara vinden lägger sig. Ska köra sporthoj imon :yoparty Ses imon boys.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Några här som ska ut imorgon 12/4 på TT? Har inte sett något i RoH delen. :va
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top