Körningar

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Körning med Riskokarna sker Onsdagar kl 18:00 och Söndagar kl 14:00 som huvudagar!
Övriga vardagar kl18:00 och Lördagar 14:00 om man vill möta upp då med!

Här skrivs det om alla spontana och "vanliga" körningar. Skriv gärna tid och plats varifrån körningen ska utgå om ni planerar en körning.

För större arrangemang kan vi skapa en ny tråd varje gång som avser just den gången. Annars utgår vi alltid från denna tråden. :tummenupp

OBS!!! OBS!!! OBS!!!
Jag vill att alla är väl medvetna om vad som gäller på våra körningar därför är det bra för alla att läsa våra gruppkörregler ----> http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4939645#post4939645.

En sak som jag vill tillägga är att det är viktigt att alla har med sig en mobiltelefon ifall det skulle hända någonting på vägen! Det kan faktiskt rädda liv!

Sevärd film om hur man agerar om man kommer först till en olycka!!!
http://www.maxmotorcyclevideos.com/mediaviewer/469/what-to-do-after-a-motorcycle-crash-.html
 
Last edited:

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Ftar hit det jag skrev i en annan tråd då. :)

Var ute några timmar idag. Faktiskt ganska skönt väder. Inte alls kallt som jag hade förväntat. Imorgon ska bli 18 grader!!! :banana
Någon som vill hänga med mañana?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Ftar hit det jag skrev i en annan tråd då. :)

Var ute några timmar idag. Faktiskt ganska skönt väder. Inte alls kallt som jag hade förväntat. Imorgon ska bli 18 grader!!! :banana
Någon som vill hänga med mañana?

Jag kom på att vi inte hade någon körtråd när jag läste ditt inlägg i den andra tråden. hehe

Hade jag inte vart upptagen hela dagen imon så hade jag definitivt hakat på.. är körsugen som fäään! :huvet Få sticka ut en liten sväng till helgen om vädret håller i sig. :yoparty
 

J.O.B

alltid på rullning
Gick med
13 Jun 2009
Ort
"SS"
Hoj
R1 -07
Gruskörning

Hej Grabbarna grus. Fick en fundering. Ni som tänker köra offroad i höst/vinter, Hör med Wilcan han vill säkert köra först och sprätta i rullgrusen. :tummenupp :D
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Vallonen och jag snackar om att kanske dra ut en liten sväng imorgon eftermiddag.. inget stort utan bara cruza ner till Hbg och kolla läget ta en kopp kaffe o typ snacka lite innan festen som är på kvällen hos André.

Vi har inte bestämt någon tid ännu, men kan tänka mig runt 13-14 tiden. Återkommer om exakt tid om körningen blir av!

Vilka är sugna på detta om vädret är ok?

1, Kriss
2, Vallonen
3,
4,
 
Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Vallonen och jag snackar om att kanske dra ut en liten sväng imorgon eftermiddag.. inget stort utan bara cruza ner till Hbg och kolla läget ta en kopp kaffe o typ snacka lite innan festen som är på kvällen hos André.

Vi har inte bestämt någon tid ännu, men kan tänka mig runt 13-14 tiden. Återkommer om exakt tid om körningen blir av!

Vilka är sugna på detta om vädret är ok?

1, Kriss
2, Vallonen
3, ZM
4,
 

ninja68

It aint over till ........
Gick med
21 Jun 2008
Ort
Sverige
Hoj
Cykel
Jag och hustrun tänke ta en lugn runda på Bjäre vid 12 tiden.

Nån som vill med?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top