Spamtråden för Riskokarna

phille_hbg

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
ursäkta att jag avbryter ert snack om kvinns och homosexualitet och sånt där, men jag måste bara säga att det är kul att det finns minst en vettig pojk till ( _rills_ ) som kör suzuki! det glädjer mig innerligt! :tummenupp :D
 

J.O.B

alltid på rullning
Gick med
13 Jun 2009
Ort
"SS"
Hoj
R1 -07
men jag måste bara säga att det är kul att det finns minst en vettig pojk till ( _rills_ ) som kör suzuki! det glädjer mig innerligt! :tummenupp :D

Vettig, tja, det trode jag alla viste: Ska man köra suzuki måste man vara två, en som drar och en som puttar på. Ha
Men vist är alla välkomna, eller hur "Kriss"
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Vettig, tja, det trode jag alla viste: Ska man köra suzuki måste man vara två, en som drar och en som puttar på. Ha
Men vist är alla välkomna, eller hur "Kriss"

Alla är välkomna om man har en Sporthoj där av namnet på denna hem sida så kanske dax att lyfta lite på börsen Olof annars så slänger vi ut dig och då får du gå med i ROH som har medlemar utan MC

Ps Sporthoj= lika med en hoj som är gjord för gatan inte en gammal enduro med Gatdäck

Jag ger detta inlägg 6 timmar innan Kriss Möller kommer svara att det är han som bestämmer vilka som skall vara medlemmar och vad man ska ha för hoj:)
 
Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Alla är välkomna om man har en Sporthoj där av namnet på denna hem sida så kanske dax att lyfta lite på börsen Olof annars så slänger vi ut dig och då får du gå med i ROH som har medlemar utan MC

Ps Sporthoj= lika med en hoj som är gjord för gatan inte en gammal enduro med Gatdäck

Jag ger detta inlägg 6 timmar innan Kriss Möller kommer svara att det är han som bestämmer vilka som skall vara medlemmar och vad man ska ha för hoj:)


Hahahaha

Självklart kommer Olof och ZM att skaffa en hoj innan säsongen drar igång! ELLER HUR töser??? Annars får ni ansvara för grillen och agera som prospect åt Riskokarna!! :cdevil:fakta

För vidare info ang vilka hojar som är tillåtna eller inte vill jag hänvisa er till http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=232662 där det tydligt framgår att "Vi har absolut inget emot glidare/custom, men för ert bästa tänk gärna en eller två gånger innan ni följer med oss på våra turer eller ansöker om "medlemskap" hos oss. Trotts allt så är det inga "lukta på blommor" turer vi kör och Ängelholm har redan en custom/glidar klubb som brukar köra på onsdagar." Med detta sagt vill jag lägga betoning på våran titel som lyder: RISKOKARNA som talar för sig själv! :tummenupp UNDANTAG för supermotarder som har presidentens godkännande! OBS!!! Detta bör under inga som helst omständigheter ifrågasättas! :cdevil:fakta






Btw! Det här inlägget bör läsas med en nypa salt och ironi! :hej
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Men bara med en nypa...för Möllers händer är gjorda för att mörda.
Han har licens för att bära dom.. :D

Edit: klart som FAN jag ska köpa hoj...väntar par mån som jag sagt 1000 ggr :D
 

tkdrille

Guest
Hahahaha

Självklart kommer Olof och ZM att skaffa en hoj innan säsongen drar igång! ELLER HUR töser??? Annars får ni ansvara för grillen och agera som prospect åt Riskokarna!! :cdevil:fakta

För vidare info ang vilka hojar som är tillåtna eller inte vill jag hänvisa er till http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=232662 där det tydligt framgår att "Vi har absolut inget emot glidare/custom, men för ert bästa tänk gärna en eller två gånger innan ni följer med oss på våra turer eller ansöker om "medlemskap" hos oss. Trotts allt så är det inga "lukta på blommor" turer vi kör och Ängelholm har redan en custom/glidar klubb som brukar köra på onsdagar." Med detta sagt vill jag lägga betoning på våran titel som lyder: RISKOKARNA som talar för sig själv! :tummenupp UNDANTAG för supermotarder som har presidentens godkännande! OBS!!! Detta bör under inga som helst omständigheter ifrågasättas! :cdevil:fakta






Btw! Det här inlägget bör läsas med en nypa salt och ironi! :hej

Duger denna :D
 

Bifogat

  • P1000039.jpg
    P1000039.jpg
    258.6 KB · Visningar: 80

J.O.B

alltid på rullning
Gick med
13 Jun 2009
Ort
"SS"
Hoj
R1 -07
Tunghäfta. Nu vågar jag inte skriva ett ända inlägg. :glömdet
Dessvärre, har jag skadat mig igen:huvet, dock ingen "Albertans" denna gång. Vi ses flickor.
 

_rills_

Guest
Hahahaha

Självklart kommer Olof och ZM att skaffa en hoj innan säsongen drar igång! ELLER HUR töser??? Annars får ni ansvara för grillen och agera som prospect åt Riskokarna!! :cdevil:fakta

För vidare info ang vilka hojar som är tillåtna eller inte vill jag hänvisa er till http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=232662 där det tydligt framgår att "Vi har absolut inget emot glidare/custom, men för ert bästa tänk gärna en eller två gånger innan ni följer med oss på våra turer eller ansöker om "medlemskap" hos oss. Trotts allt så är det inga "lukta på blommor" turer vi kör och Ängelholm har redan en custom/glidar klubb som brukar köra på onsdagar." Med detta sagt vill jag lägga betoning på våran titel som lyder: RISKOKARNA som talar för sig själv! :tummenupp UNDANTAG för supermotarder som har presidentens godkännande! OBS!!! Detta bör under inga som helst omständigheter ifrågasättas! :cdevil:fakta






Btw! Det här inlägget bör läsas med en nypa salt och ironi! :hej

Fan vad fint, då kan jag ju komma med KTMen :D och i ärligehetens namn så äger jag ju bara halva suzukin, har den tillsammans med tjejen hehe = jag åker omkring med en tjejhoj
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Fan vad fint, då kan jag ju komma med KTMen :D och i ärligehetens namn så äger jag ju bara halva suzukin, har den tillsammans med tjejen hehe = jag åker omkring med en tjejhoj

Men vem äger r1an då är det din kusin ? se nu till att låna tjejens hoj istället detta börjar ju likna en Enduro klubb:) ha ha får nog oxå köpa en xt 600 91a :)
Rills du kommer väl på sön visar upp dig oxå bara gå in på fika tråden kul träffa lite av det nya folket du kan ta med tjejen eftersom hon äger din riktiga hoj:)
 

_rills_

Guest
hehe, ne r1an äger ju faktiskt jag :D Ja det ska nog gå och ordna, går in och tittar i den tråden :D

Men vem äger r1an då är det din kusin ? se nu till att låna tjejens hoj istället detta börjar ju likna en Enduro klubb:) ha ha får nog oxå köpa en xt 600 91a :)
Rills du kommer väl på sön visar upp dig oxå bara gå in på fika tråden kul träffa lite av det nya folket du kan ta med tjejen eftersom hon äger din riktiga hoj:)
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Men bara med en nypa...för Möllers händer är gjorda för att mörda.
Han har licens för att bära dom.. :D

Edit: klart som FAN jag ska köpa hoj...väntar par mån som jag sagt 1000 ggr :D

Jag vill bara kolla är det säkert du ska köpa hoj tycker du verkar otydlig i din text
 

vallonen

Tomten kör Gixxer!
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Skåne
Hoj
BMW s1000rr
Massa lulllul till hojen det är kärlek:Bugar är det bara jag o Andre som ska pimpa sina hojar?:va
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top