Spamtråden för Riskokarna

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.


Huvva vad jag otycker om överaskningar:D
 

_rills_

Guest
Tack tack, självklart ska det vara Båstad...missade nog en knapp på tangentbordet :tungan

Jag får ta och hänga med en sväng sen när ni börjar köra så ska detta nog lösa sig :D
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Tack tack, självklart ska det vara Båstad...missade nog en knapp på tangentbordet :tungan

Jag får ta och hänga med en sväng sen när ni börjar köra så ska detta nog lösa sig :D

Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna :D
 

_rills_

Guest
Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna :D

Ska nog inte vara några problem =)

Du som nu bor här, vad fan gör man på "vintern" finns det nått ställe att ta en öl på en fredag/lördag?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Ska nog inte vara några problem =)

Du som nu bor här, vad fan gör man på "vintern" finns det nått ställe att ta en öl på en fredag/lördag?

Hej och välkommen!! :tummenupp

Som svar på din fråga så brukar ZM spela massa sällskaps spel tillsammans med andra Båstadsbor och tanter! :D Finns inte mycket mer att göra där.. finns Peppes som är rätt känt. På sommaren är det fullt ös i Båstad. Dit kommer alla Stockholmarna och spänderar massor med pengar!!! haha
 

_rills_

Guest
Hej och välkommen!! :tummenupp

Som svar på din fråga så brukar ZM spela massa sällskaps spel tillsammans med andra Båstadsbor och tanter! :D Finns inte mycket mer att göra där.. finns Peppes som är rätt känt. På sommaren är det fullt ös i Båstad. Dit kommer alla Stockholmarna och spänderar massor med pengar!!! haha

HAHA, lät händelserikt :p

Aja, får ta och bosätta mig i garaget, ta hand om hojarna lite och drömma mig bort till sommaren och ha med mig en platta öl istället :yoparty
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.


Huvva vad jag otycker om överaskningar:D
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna :D

du ska ju lämna Båstad ju och sen har du ingen hoj ska du vara åkhora då:arsele:arsele:arsele

En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.


Huvva vad jag otycker om överaskningar:D

Riskokarna är alltid fulla av överaskningar :)
 
Last edited:

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Vi sitter och spelar fifa och dricker öl :) sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj :) han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Vi sitter och spelar fifa och dricker öl :) sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj :) han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium

Hahaha :rolleyes::huvet
 

_rills_

Guest
Vi sitter och spelar fifa och dricker öl :) sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj :) han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium

Hehe, lät inte fel! återkommer om helgen vet ej om/hur tjejen jobbar, man måste ju vara lite toffel när hon bor i jönköping på veckorna, tur att det bara är januari ut :D
 

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Ort
Thailand
Hoj
Er6n -13
Hon verkar jobba ett tag på lördag i allafall. Så om du/ni tar nån öl här i byn innan ni drar så är det ju bara skriva så tittar jag väll förbi om det är ok då :D

Sure men vet inte riktigt hur vi ska göra än. Om vi ska in till Halmstad tidigt och sitta där eller hur vi gör. Skriver så fort jag vet iaf,. :tummenupp
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Sure men vet inte riktigt hur vi ska göra än. Om vi ska in till Halmstad tidigt och sitta där eller hur vi gör. Skriver så fort jag vet iaf,. :tummenupp

Passa dig för att sova över hos ZM han gillar killar och mysiga hemmakvällar:arsele
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top