Cool modd av skinnstället

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Tänkte köpa en Suzuki Marauder som nästa hoj och tyckte jag behövde matchande utstyrsel. Har klippt av armarna på skinnstället och tänkte klippa till lite fransar av dem att klistra på :). Vad tycker ni?
 

Bifogat

  • IMG_4994.jpg
    IMG_4994.jpg
    225.3 KB · Visningar: 235

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Grymma biccar!!:tummenupp:banana:D Köp lösfransar och limma fast på hela kroppen så kommer du låta som en svärm gräshoppor när dånar fram!:yoparty
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Haha klockrent! Passar in på vilken hårdrockskonsert som helst :) Klotat?
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Mäh! Du har ju inte ens nåra tatueringar. :arsele
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Arma människa, ser lite vinklat ut det där...
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Det är ett smakprov på arméns nya stridsställ ser ni väl!:arsele
 

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Ort
West Harbour
Hoj
R1 racing
Jag tycker nog du ska klippa av benen på stället också, då ser det ännu coolare ut och glöm för guds skull inte fransarna på benen!
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Jepp, gick omkull på Gelleråsen i juli :gnissla... behövde en bit skinn så jag pratade med förs bolaget å de va schyssta så jag kunde klippa av en arm.
Nu blir det nytt skinn, handskar och stövlar. Hjälmen behåller jag, svårt att hitta en helvit igen (den hade bara en liten repa på visiret). Men varför inte :trolla lite när man just skapat sig en skinnväst :D

Nu ska jag logga in nån annanstans där jag kan hitta på anledningar för att visa upp mina biceps :död

Jag tycker nog du ska klippa av benen på stället också, då ser det ännu coolare ut och glöm för guds skull inte fransarna på benen!

Kanske kan klippa till ett par lädertanga :brynad, ska vara optimalt vid klotning har jag hört... en helt sensationell upplevelse
 
Last edited:

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Jepp, gick omkull på Gelleråsen i juli :gnissla... behövde en bit skinn så jag pratade med förs bolaget å de va schyssta så jag kunde klippa av en arm.
Nu blir det nytt skinn, handskar och stövlar. Hjälmen behåller jag, svårt att hitta en helvit igen (den hade bara en liten repa på visiret). Men varför inte :trolla lite när man just skapat sig en skinnväst :D

Nu ska jag logga in nån annanstans där jag kan hitta på anledningar för att visa upp mina biceps :död



Kanske kan klippa till ett par lädertanga :brynad, ska vara optimalt vid klotning har jag hört... en helt sensationell upplevelse

Nice med nya prylar. Du som är i studentsvängen borde verkligen klippa till något, typisk klockren bad-taste utstyrsel ju!
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Den här tråden kräver bildbevis även på det.
Hehe kan nog inte slakta skinnstället totalt, men lädertanga för 8k varför inte :tuttar ...passar nog bättre i gay på sporthoj-tråden
Nice med nya prylar. Du som är i studentsvängen borde verkligen klippa till något, typisk klockren bad-taste utstyrsel ju!
Hehe tror jag har så det räcker :tungan :gnissla
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jösses.. Någon som behöver lite tid i gymmet.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top