Suzuki verkstad i Linköping

roe

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2010
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSF 600, 2003
Hej, jag tänkte lämna in min Bandit på service och undrar om det finns någon verkstad i Linköping med omnejd som rekommenderas?

Jag är relativt nyinflyttad och har inte särskilt bra koll.
 

Busankpg

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki Hayabusa 2005
Verkstad

Hej!
Jag kan rekommendera att INTE lämna hojen till Bikestop i Linköping iaf. Lämna in min för omlackering samt nya dekaler fick vänta i 3 månader på hojen så jag fick bara köra halva säsongen ifjol. Beijos mc i Norrköping kan jag dock rekommendera varmt, seriösa grabbar som vatt med många år som startade eget för nått år sen.
 

roe

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2010
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSF 600, 2003
Hej!
Jag kan rekommendera att INTE lämna hojen till Bikestop i Linköping iaf. Lämna in min för omlackering samt nya dekaler fick vänta i 3 månader på hojen så jag fick bara köra halva säsongen ifjol. Beijos mc i Norrköping kan jag dock rekommendera varmt, seriösa grabbar som vatt med många år som startade eget för nått år sen.

Humm, vad synd. Dit hade jag tänkt gå. Norrköping är lite bökigt att ta sig till påvägen till jobbet.. :)
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Fast jobb som lackering och dekaler är väl inte helt nödvändiga att göra under säsong. Det är ju inte direkt okänt att mc-verkstäderna har mycket mer att göra under sommaren. T ex Bikestop har alltid rabatt i verkstaden under vintern just för att försöka få folk att lägga jobb då också.
 

Busankpg

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki Hayabusa 2005
Fast jobb som lackering och dekaler är väl inte helt nödvändiga att göra under säsong. Det är ju inte direkt okänt att mc-verkstäderna har mycket mer att göra under sommaren. T ex Bikestop har alltid rabatt i verkstaden under vintern just för att försöka få folk att lägga jobb då också.

Absolut!! men ja åkte utomlands i 3 veckor och trodde hojen skulle vara klar när ja kom hem, men dom misslyckades flera gånger med dekalerna,, tyvärr,,
 

Hombre

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Linköping
Hoj
En svart
Jag återupplivar den här gamla tråden med samma fråga som TS.

Finns det några verkstäder som servar Suzuki i Linköping.. om inte var finns närmsta?
Är lite köpsugen på Bandit 1200/1250 men har ingen lust att köra den till Stockholm varje gång den ska servas.
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Jag återupplivar den här gamla tråden med samma fråga som TS.

Finns det några verkstäder som servar Suzuki i Linköping.. om inte var finns närmsta?
Är lite köpsugen på Bandit 1200/1250 men har ingen lust att köra den till Stockholm varje gång den ska servas.

Jag har kört min service på Motorbolaget i tornby funkar bra tycker jag.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Rekommenderar Motorbolaget. Annars är det väll Jönköping som gäller?
 

Aldén

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2011
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 - 2006
Jag har precis hade min gixxer på Hoj o verkar blivit bra o relativt billgt, men även beviks utför service av Suzuki.
Annars e nog karlstad närmaste Sukka verkstad enligt mitt Försäkringsbolag.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top