Här är Sporthoj.com i OSLO!!!

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Finns de några fler som bor i oslo men saknar folk att köra med och saknar sporthoj.com andan...
Jag gör det alla fall och det måste ju finnas fler än mig som är och gräver guld i Norge.

Det finns ju så otroligt många härliga vägar här runt omkring Oslo så de vore ju synd att inte få uppleva detta.
Hör av er nu så drar vi ihop ett gött gäng!:tummenupp
 

ANIMAL

Lets Go Foooking Mental
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Hus
Hoj
KTM
Gött, bor också i Oslo. Semester nu men återkommer i Augusti..
 

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
några fler måste det väl finnas?

Sen har jag inte tatt banlicens och ja antar att man även behöver det här i norge va?
 

mackan85

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Cb1000RA
Bra intiativ! Fina vägar finns det gott om och det blir bara roligare om man är ett gäng som åker!

Sporthoj.com andan är saknad sedan tiden i gbg, vore kul om vi får ihop ett gäng som är sugna på att köra lite!
 

mackan85

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Cb1000RA
Jag tänkte att man skulle ut och köra en runda imorrn runt lunchtid!

Någon som är sugen att hänga med?
 

Naim

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Oslo
Hoj
zx7r
Bra idé jag hänger gärna på :) ang rudskogen, blir det några körningar i augusti? Blir tight att komma till sista körningen i juli då jag landar i oslo dagen före. Men vore nice med lite körningar senare på säsongen!
 

c-dawg

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
ÖStersund
Hoj
2001, Suzuki gsxr600
Hej alla i oslo. Filmar o gör film varje år som vi lagt upp bl a här på youtube... http://vimeo.com/brokebackmc
Ni kanske redan sett nåt av det. Hursomhelst kommer jag vara i Oslo en dag nästa vecka, eller rättare sagt en em/kväll, o tänkte kolla med er om ni e intresserade o vara med i nästa film. Även om ni känner nå andra som e duktiga på å köra. PMa mig om intresse finns. mvh c-dawg
 

Marre_82

Ny medlem
Gick med
28 May 2008
Ort
Oslo
Hoj
Aprilia SL 1000 Falco -00
Oslo

Hejsan.

Har precis i helgen varit å köpt båge så nu är man lite sugen på att åka en vända med lite annat folk.

Dock så börjar ju säsongen dra sig mot sitt slut kanske men det är ju alltid kul att ha lite kontakt med folk tills den drar igång igen...
 

mackan85

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Cb1000RA
Alltid kul att åka med någon! Jag har kvar hojen här tills slutet av september så är vädret bra så är jag på!
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Hej på er fellow Oslobor!
Lever ni fortfarande??
Jag har flyttat till Oslo för några månader sedan och har redan börjat sukta efter att ta med hojen nästa sommar för att få köra lite, gärna i sällskap med er lite mer rutinerade norgeåkare!

Hoppas vi ses i sommar!!
 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
Ska vi gräva fram cyklarna nu eller? torrt i Operatunneln nu!! och många andra ställen för den delen..
 

irvas

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2010
Ort
Obyen
Hoj
Triumph Daytona 675, 06
Tjena grabbar!

Snart är det dags att starta säsongen på allvar. Hur många är vi som är sugna på att dra ihop ett gäng nu här i Oslo och ge oss ut på tur :D. Jag är på helt klart! Tycker vi borde styra något hade varit riktigt ballt!
 

Da rolf

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo
Hoj
zx6 - 95
Tjena grabbar!

Snart är det dags att starta säsongen på allvar. Hur många är vi som är sugna på att dra ihop ett gäng nu här i Oslo och ge oss ut på tur :D. Jag är på helt klart! Tycker vi borde styra något hade varit riktigt ballt!



Ja jag är på

Har bott i Norge några år nu och köpte hoj i vinter efter några års vila.
Vägarna börjar ju bli riktigt torra nu :) :)
 

irvas

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2010
Ort
Obyen
Hoj
Triumph Daytona 675, 06
Ja jag är på

Har bott i Norge några år nu och köpte hoj i vinter efter några års vila.
Vägarna börjar ju bli riktigt torra nu :) :)


Det stämmer bra det! Har min hoj för närvarande i Sverige men tänkte åka dit om 1-2 veckor beroende på vädret och köra upp den. Det är ingen annan som ska från göteborgstrakterna upp mot Oslo nu i det närmaste? :D

Har du kört mycket hoj här uppe i Oslo?
Är din hoj svenskreggad? För jag har ju hört om det att man inte får köra svensktreggat fordon ifall man bott i Norge i mer än 1 år? :S
 

matter1

matte k9
Gick med
27 Feb 2005
Ort
strömstad
Hoj
k9
hej på er, ny mc-verkstad öppnar i strömstad nu,
och ni måste ju komma å prova nya banan som öppnar nu i år, 3,3km lång och skall bli en testbana för F1.. anmäl er på www.racedays.se
 

Aleks86

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Oslo
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2004
Det stämmer bra det! Har min hoj för närvarande i Sverige men tänkte åka dit om 1-2 veckor beroende på vädret och köra upp den. Det är ingen annan som ska från göteborgstrakterna upp mot Oslo nu i det närmaste? :D

Har du kört mycket hoj här uppe i Oslo?
Är din hoj svenskreggad? För jag har ju hört om det att man inte får köra svensktreggat fordon ifall man bott i Norge i mer än 1 år? :S

Det fins någon konstigt regel på att man skall skriva sig i Norge efter 1 eller 2 år och då skall man köra norskreggat. Själv har jag jobbat i Oslo i 2 1/2år, skriven i Sverige och kör svenskreggat. Jag har blivit stoppat en handfull gånger och jag har inte hört något whine om detta, enbart att det inte är fri fart i Norge för svenskar! Merkelig!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top