Nyköping

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag bor i Nyköping och tänkte bara kolla om det kanske finns fler här i trakten som skulle vara intresserade av lite samåkning? Vad jag har sett så finns det inte någon liknande tråd för Nyköping, rätta mig om jag har fel!?

Tänkte ta en tur nu på förmiddagen så om det finns någon som tänkte åka en sväng nu på dagen och ser det här, hör gärna av er.
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Tjena!
Bor oxå i Nyköping (eller strax utanför). Hakar gärna på nån gång, men än är hojen inte påställd. Måste få hjälp med att byta drivpaket först, sen jäklar! :)

Får hålla lite koll på den här tråden.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Låter super bra, hojta till när du ställt på cykeln!
 

harmelin

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Ort
Oxelosund
Hoj
Yamaha R1 2004
Åker gjerna med ut i mai när jag får skyltar på min R1.
Ska ha koll på den här länken.

Harald
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ska göra vad jag kan för att få ledigt från jobbet imorgon, om jag lyckas så tänkte jag sätta mig på hojen och åka ner till Norrköping och åka med i kortegen. Om det är någon som är intresserad av att hänga på så är det bara och skriva en rad. Jag jobbar som sagt fram till kl 13:00 men jag ska försöka komma ifrån tidigare.

/Philip
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jag gör ett försök till, lite senare idag så tänkte jag dra en repa med hojen. Om det finns någon som är sugen på att hänga på så skriv en rad här!
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Så där ja. Då var drivpaketet bytt, så nu är jag redo för en tur inom kort. Märkte dock att jag var mäkta ringrostig från redan noobiga skills, så om vi ska ta en tur. Vänta dig inga rossi-moves från min sida. Men men, :p
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Så där ja. Då var drivpaketet bytt, så nu är jag redo för en tur inom kort. Märkte dock att jag var mäkta ringrostig från redan noobiga skills, så om vi ska ta en tur. Vänta dig inga rossi-moves från min sida. Men men, :p

Härligt att hojen är fit for fight, ringrostig är man alltid när man inte har kört på ett par månader. Några Rossi moves behöver du inte vänta dig från mig häller, klart att det är roligt att gasa men jag kör alltid med huvudet.
Då är det bara att invänta lite finare väder så kan vi ta en tur!
 

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sverige
Hoj
Yamaha R6, 2006
Härligt att hojen är fit for fight, ringrostig är man alltid när man inte har kört på ett par månader. Några Rossi moves behöver du inte vänta dig från mig häller, klart att det är roligt att gasa men jag kör alltid med huvudet.
Då är det bara att invänta lite finare väder så kan vi ta en tur!

Japp, precis.

Jag behöver nog nån dags framförhållning, och helger och kvällar efter kl 1730 funkar bäst. Är iofs pappaledig, men svårt att ta med lillen på en tur. Tror det är bäst att vänta tills sambon kommer hem från jobbet :tummenupp
 

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Ort
Kolmården
Hoj
Yamaha XT660r -05
Idag lyser ju solen och jag är ledig= hojåka, någon som vill med en sväng i eftermiddag/kväll?

Åker från Kolmården men kommer gärna upp till Nyköping om det är någon som är sugen på att åka.
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Jag funderar på att luncha på hällen (oscarshäll) med avfärd runt 12:30 från nypan...
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tänkte oxå rulla ut bågen i det här fina vädret, har precis slutat jobbet och kommer sticka ut snarast möjligt!
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Tänkte oxå rulla ut bågen i det här fina vädret, har precis slutat jobbet och kommer sticka ut snarast möjligt!

Ah, synd att du inte tog dig till oscarshäll, eller gjorde du det kanske? =)
Jag mötte upp freddaz där och åt en bit, sen körde vi rejmyre och kålmordsvägen till nyk.
Blev snabbr kallt från jönåker not nyköping och på oxelösundsvägen börja jag frysa.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ah, synd att du inte tog dig till oscarshäll, eller gjorde du det kanske? =)
Jag mötte upp freddaz där och åt en bit, sen körde vi rejmyre och kålmordsvägen till nyk.
Blev snabbr kallt från jönåker not nyköping och på oxelösundsvägen börja jag frysa.

Kom precis innanför dörren efter min lilla tur. Jag var faktiskt vid Oscarshäll och vände (via Kvarsebovägen). Jag märkte oxå att temperaturen sjönk påvägen hem. Synd att jag inte kunde möta upp er, bra mycket roligare att kör tillsammans. Men det blir fler gånger!
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
är det väder efter jobbet idag blir det nog en tur, kanske rosenhill?
 

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Ort
oxelösund
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
japps, på väg 225 om jag inte minns fel, strax intill den (ö)kända "bulten" (väg 257) =)
Jag slutar vid 16-snåret, själv?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top