Samåkning i Karlskrona

knabbjolf

Slipping into coma.
Gick med
21 Feb 2006
Ort
karlskrona
Hoj
sx525, sx450, tl1000s, dr800
tack för knuffen grabbar och beklagar strulet, lovar bot o bättring :huvet

@ robban 75 " är det nån standardtid/plats i veckorna? "

- vi försökte förra året mötas kl 1800 vid glassiären, igår blev det flyttat en dag pga dålig väder prognos. Hittills i år har det varit halvdålig ordning med körningar men nu kanske vi kan få igång nåt kul som förra året.
 

robban_75

Medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Eksjö [Eiijkchoe]
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -14
det är ju en bit att åka men det kan vara kul :tummenupp fast nu ska jag ha pojken några veckor så det blir nog mest åka på ettan på gräsmattan med motarden o grabben på tanken
 

knabbjolf

Slipping into coma.
Gick med
21 Feb 2006
Ort
karlskrona
Hoj
sx525, sx450, tl1000s, dr800
hinner inte nån åkning ikväll.

...sista veckan innan semestern och skiten har verkligen hamnat i fläkten här så jag ger upp åkning ikväll men manar nu er andra att hålla fanan högt. Lite risig väderprognos kanske.
 

TedWolter

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2009
Ort
Malmö
Hoj
06 Speed Triple, Buell 1125CR
Världens väder i dagarna men snålt med sporthojar ute. ser mest en massa slöa gynstolar som kommer långväga ifrån. Är det ingen i den här avkroken som kör annat än full gas på Österleden?
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Världens väder i dagarna men snålt med sporthojar ute. ser mest en massa slöa gynstolar som kommer långväga ifrån. Är det ingen i den här avkroken som kör annat än full gas på Österleden?

Jodå, men inte den här veckan, pga att jag har supporttelefonen. :) Svårt att svara när man är ute på hojen.
 

T design

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Karlskrona
Hoj
Gammal gixxer
Låter som att det trots allt finns ngr härliga dårar kvar här är en till! :) Vore kul om det kunde bli lite mer aktivitet på sporthojfronten. Jag föreslår att vi alla kan försöka träffas nästa onsdag 17:45 OKQ8 för att köra och fika lite med BMC och lära känna varann lite det blir ju en lite lugnare tur till fiket men det finns ju en hemfärd hehehe dessutom är dom trevliga. Eller så åker vi sporthojjare på eget håll! Vad tror ni? Vi måste ju börja ngnstans och vem hänger det annars på om inte oss vem vet kanske det kan bli en sporthojsklubb! Jag har fått lite kontakt med ett skönt Karlshamnsgäng som säkert är på och pigga i högernäven menar då gashantaget hehe! Mvh Thomas i Nättraby
 

Henke A

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
Honda cbr929 -00
Håller med Thomas vi ses på onsdag om vädret duger.
Det var en härlig tur till sjöbo i går föresten.
 
Last edited:

T design

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Karlskrona
Hoj
Gammal gixxer
För den intresserade så är det åktur ikväll onsdag BMC samlas Galtsjön 17:00 och kör ngt som heter Jämjökortege antar att det ska fikas blir ju lugn tur dit men sen kan man ju gasa lite på hemvägen. Sen har jag kommit överens med Karlshamn om en körning i morgon torsdag vi träffas 17:45 okq8 Nättraby mot Torhamn-Kristianopel fika Sött & salt sen gasar vi igen det blir kul tempo med dessa killar så kom igen nu karlskrona! Mvh Thomas
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top