Idag kunde ni fått en ny medlem.

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
Hade under en längre tid spanat in en hyfsad importerad CBR600 drygt 40 mil österut. Jag ringde säljaren i fredags och vi kom överens om att mötas på tisdag för en eventuell affär. Jag fixade bil, kärra och polare som kunde hänga med. Klockan 6 i morse tänkte jag kika in på annonsen på blocket bara för att... Blev lite förvånad när annonsen var borta och den stog som såld på säljarens hemsida så jag kontaktade honom och dubbelkollade. Jodå, visst var den såld men inte till mig... :mad:.
Säljaren påstod att han hade mailat mig dagen innan om att den var såld. Konstigt att såna där mail som alltid är lite kritiska har en förmåga att inte dyka upp när alla andra "okritiska" mail verkar levereras klanderfritt...

Aja, det är bara en tidsfråga tills ni får en ny medlem, frågan är bara vilken hoj det blir.:gnissla
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
Fan va tråkigt :(

Men jag brukar tänka att "det var nog inte meninen att jag skulle ha den" när jag missar bra köp :tungan
 

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
40 mil Österut?? Vilket land hamnar vi då i??
 

wahlgrej

fd. president Avancez MC
Gick med
7 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Moto Guzzi Le Mans Caferacer
Illa. Men det är inte ovanligt att sånt händer tyvärr. Hoppas att du hittar en annan hoj. Något italienskt kanske?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Vet inte vad ni kom överens om men du får räkna med att betala handpenning om du vill att säljaren ska reservera hojen åt dig. Annars är det alltid först till kvarn som gäller.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top