Hennes

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Last edited:

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Hur blev den här tråden Normans jag vet inte vad jag ska ha på mig tråd:va
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
naaw, hahah så länge du håller mun så är det nog lugnt. :D:D

Jaa jo, helst bara sitter still också, jag har en tendens att inte verka så jävla vettig alltid, speciellt på fyllan :D

Exet undra om jag kände den svarthåriga muppen som va me o festa för nån vecka sen när vi just träffats "off-party" så att säga.

Den svarthåriga muppen var jag o jag gjorde bättre intryck när ja va nykter :D

Hur blev den här tråden Normans jag vet inte vad jag ska ha på mig tråd:va

Jag har en tendens att ta över trådar, en snabb googling på mitt förra nick visar på några exempel :D
 
Last edited:

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Vad fan tog du bort bilderna igen för Norman?
Jag och co blev lite besvikna.. Money och Miss, var det nåt att ha? Har ni sparat bilderna? :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jaa jo, helst bara sitter still också, jag har en tendens att inte verka så jävla vettig alltid, speciellt på fyllan :D

Exet undra om jag kände den svarthåriga muppen som va me o festa för nån vecka sen när vi just träffats "off-party" så att säga.

Den svarthåriga muppen var jag o jag gjorde bättre intryck när ja va nykter :D



Jag har en tendens att ta över trådar, en snabb googling på mitt förra nick visar på några exempel :D

det är väl ingen som är "normal" när dom är fulla, är väl en av anledningarna till att man super. hahha

har du färgat håret el? är inte du rätt ljus?

Vad fan tog du bort bilderna igen för Norman?
Jag och co blev lite besvikna.. Money och Miss, var det nåt att ha? Har ni sparat bilderna? :D

nej spara tyvärr inte bilderna, men förutom att han ser ut som en blekfis som vill mörda någon så är han väl rätt söt. Typ. :D
 
Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
det är väl ingen som är "normal" när dom är fulla, är väl en av anledningarna till att man super. hahha

har du färgat håret el? är inte du rätt ljus?



nej spara tyvärr inte bilderna, men förutom att han ser ut som en blekfis som vill mörda någon så är han väl rätt söt. Typ. :D

:ajjabajja det var inte helt snällt Money! Så vidare blek är han väl inte? I övrigt håller jag med dig. =)

Fasen, någon MÅSTE (borde) dra ihop en sh-megafest/sammankomst i vår/sommar. Vore så kul att få träffas öga mot öga.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:ajjabajja det var inte helt snällt Money! Så vidare blek är han väl inte? I övrigt håller jag med dig. =)

Fasen, någon MÅSTE (borde) dra ihop en sh-megafest/sammankomst i vår/sommar. Vore så kul att få träffas öga mot öga.

Hahha tyckte du inte han va blek? hahhaa :D:D

Det är i planerna faktiskt. :)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
det är väl ingen som är "normal" när dom är fulla, är väl en av anledningarna till att man super. hahha

har du färgat håret el? är inte du rätt ljus?



nej spara tyvärr inte bilderna, men förutom att han ser ut som en blekfis som vill mörda någon så är han väl rätt söt. Typ. :D

Det var ju 3 år sen eller nåt när man hade hår på skallen som man hade färgat lite.

Eyyy fan, ja har ju vääärsta sommarbilden på mig i mitt garage guzzen, checka in et...

Vad fan tog du bort bilderna igen för Norman?
Jag och co blev lite besvikna.. Money och Miss, var det nåt att ha? Har ni sparat bilderna? :D

Well, läs ovanstående så förstår du varför, räcker med att två stycken häcklar mig :D
 
Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Hahha tyckte du inte han va blek? hahhaa :D:D

Det är i planerna faktiskt. :)

:D Beror väl på vem man jämför med? En annan ser ju inte ut som en pepparkaka precis...

OHH! Party? :fyllisar:hoppa Är det tilltänkt att ske i skåneland då eller & får man som social tvättäkta västgöte delta isf? Jag e jättesnäll...! LOOOVAR!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det var ju 3 år sen eller nåt när man hade hår på skallen som man hade färgat lite.

Eyyy fan, ja har ju vääärsta sommarbilden på mig i mitt garage guzzen, checka in et...



Well, läs ovanstående så förstår du varför, räcker med att två stycken häcklar mig :D

sluta lägga pengar på kläder och köp lite mat i stället :svältandebarn

:D:D:D:D:D:D:D

:krama :arsele

:D Beror väl på vem man jämför med? En annan ser ju inte ut som en pepparkaka precis...

OHH! Party? :fyllisar:hoppa Är det tilltänkt att ske i skåneland då eller & får man som social tvättäkta västgöte delta isf? Jag e jättesnäll...! LOOOVAR!

Får se lite vad som går att fixa, ultimata hade varit typ mitt i sverige. hahahah....

men du, är du sugen på fest så har ja party 30e januari. har snart bjudit ner hela sverige. men du är varmt välkommen om du vill?! är två 08 som ska ner, vet inte om dom flyger eller kör eller tar tåget men kolla i min party-tråd och se vad dom säger. Lady*domina är möjligtvis oxå på, hon ville gärna vara med på mekkursen som är på dagen på lördagen. :tummenupp:)

sovplats ordnas. :tummenupp
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
sluta lägga pengar på kläder och köp lite mat i stället :svältandebarn

:D:D:D:D:D:D:D

:krama :arsele

Jag har så de räcker till båda.
Jag har faktiskt vägt över 10kg mer än idag i bara muskler :skrytsmiley

Ser mest ut som ett jävla skelett idag och det finns noll ork att göra något åt saken :huvet
Prova själv att lägga 14 timmar per dag på jobbet oså palla me att träna på de :död
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har så de räcker till båda.
Jag har faktiskt vägt över 10kg mer än idag i bara muskler :skrytsmiley

Ser mest ut som ett jävla skelett idag och det finns noll ork att göra något åt saken :huvet
Prova själv att lägga 14 timmar per dag på jobbet oså palla me att träna på de :död

Prova att jobba mindre, äta mer och träna istället. :tummenupp
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Prova att jobba mindre, äta mer och träna istället. :tummenupp

På jobbet svär de över att de alltid ser mig med nån kebab eller hamburgare :D
Den dan jag får lite ordning på mitt liv igen så ska ja börja träna, fram tills dess får man bara vara glad över att kunna smälla i sig vad man vill utan att bli fet.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Förrästen, är det någon vänlig själ från Malmö som skulle vilja låna ut sin Mc-teoribok? Har nog gett bort min men ska kolla upp d, men har jag inte kvar den är det någon som kan tänkas låna ut sin?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Förrästen, är det någon vänlig själ från Malmö som skulle vilja låna ut sin Mc-teoribok? Har nog gett bort min men ska kolla upp d, men har jag inte kvar den är det någon som kan tänkas låna ut sin?

Känner du nån i malmös hockeylag så går ja upp o lämnar av min bok till honom nu isf.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja, polarn som jag ska förfesta hos är på matchen, o en annan polare ja ev skulle te sitter o gör samma som mig, ingen orkar sig ut i den 20 gradiga kylan :D

Känner att de e likabra o sitta hemma så länge som möjligt med hunden, känns bäst för själen.

:va o sen ska ni gå ut för att festa i2 timmar? :va

kolla top gear på kanal 9 istället, vilka mongon.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top