Åmål med omnejd!

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
åmål
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
:bow Eftersom det var så populärt att vara motor, är det bäst att jag är "frivillig"! :hördu Jag kollar upp lite! :bladder Hur många är vi? 4? Vi kan bilda 2 lag, ett pojklag och ett tjejlag! :D Vill du va tjej, Raay? :tuttar

vadå....... varför ska jag vara tjej:tungan nog för att jag kör som en kärring men bowling är något annt :yoparty
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
vadå....... varför ska jag vara tjej:tungan nog för att jag kör som en kärring men bowling är något annt :yoparty

Det rimmade så bra! :D Du påstår ju att du inte är feg, visst äré tufft att va tjej, men det går! Hej va det går!:banana

Tänker du på nån speciell kärring?!? :blah Den krutkärringen kan isf vara nöjd med sin körning!


Okej, då räknar jag med dej på listan (bäst du ligger först där med, annars kanske du blir kinkig!) :såjaponken:

1. Raay
2. Nisén
3.
4.
5.
6.
7.

:banana
 

soffroad

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Dalsland
Hoj
gsxr1000 2004
Jag kan rekomendera vägen från Ed till Halden och vidare till Aremark och över till Svedala igen.
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Vill ganska omgående veta hur många som hänger på!!:)

Jag hänger gärna på, om jag får... :tungan
Avvaktar dock listan innan jag kollat om det fungerar öht.

Nån som tänkt att klä sig varmt och åka lite hoj i helgen?
Med mitt flyt just nu SNÖAR det säkert hela helgen men planer kan man ju ha!
 

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
åmål
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
:yopartyläge för fulldubb på gammel bladen nu tror jag:yoparty
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
1. Tjej-Raay
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

Några fler tjejer vore väl inte fel om vi kunde få dit lr?? Tjej-Raay duger ju inte:tuttar:D
 

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
åmål
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
1. Tjej-Raay
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

Några fler tjejer vore väl inte fel om vi kunde få dit lr?? Tjej-Raay duger ju inte:tuttar:D

ja någon tjej vore ju trevligt. vore ju kul för KÄRRINGEN me lite sällskap:D:D:D

ja någon tjej vore ju trevligt. vore ju kul för KÄRRINGEN me lite sällskap:D:D:D

eller förlåt .... jag mena tanten
:D
 
Last edited:

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
ja någon tjej vore ju trevligt. vore ju kul för KÄRRINGEN me lite sällskap:D:D:D



eller förlåt .... jag mena tanten
:D

Du är rar du! :kulspruta Det var ju inte mycket sällskap jag fick på vägen i lördags så ...........! Sällskap är aldrig fel!:krama
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
1. Tjej-Raay
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

Några fler tjejer vore väl inte fel om vi kunde få dit lr?? Tjej-Raay duger ju inte:tuttar:D

Har du raggat några brudar än CE? :tuttar Kan va bra om det är några som ä nybörjare, så att Tjej-Raay får känslan av att va lite bättre! :rofl

Vi bokar väl hela hallen???!!!! :yoparty Det blir 125:- per pappskalle om vi är 4! :arsele Målet är väl att vi blir fler! :hoppa Tex hoppas vi på att Skrot-Nisse o TRS hänger på! :banana
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
Har du raggat några brudar än CE? :tuttar Kan va bra om det är några som ä nybörjare, så att Tjej-Raay får känslan av att va lite bättre! :rofl

Vi bokar väl hela hallen???!!!! :yoparty Det blir 125:- per pappskalle om vi är 4! :arsele Målet är väl att vi blir fler! :hoppa Tex hoppas vi på att Skrot-Nisse o TRS hänger på! :banana

Va då:confused: Trodde det va du som skulle skaffa fram brudar:tummenupp Tänkte ju som raay, att du skulle behöva lite sällskap:tummenupp Så att vi blir lite distraherade å tittar på andra klot:tuttar än det vi håller i:tungan

Ska vi ha en bana var, då blir det många serier på en timme:banana
 

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
åmål
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
Va då:confused: Trodde det va du som skulle skaffa fram brudar:tummenupp Tänkte ju som raay, att du skulle behöva lite sällskap:tummenupp Så att vi blir lite distraherade å tittar på andra klot:tuttar än det vi håller i:tungan

Ska vi ha en bana var, då blir det många serier på en timme:banana

SMART:tummenupp
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Va då:confused: Trodde det va du som skulle skaffa fram brudar:tummenupp Tänkte ju som raay, att du skulle behöva lite sällskap:tummenupp Så att vi blir lite distraherade å tittar på andra klot:tuttar än det vi håller i:tungan

Ska vi ha en bana var, då blir det många serier på en timme:banana

:va Jag känner inte en jävla brud i er ålder! :tuttar Äré okej om jag tar med nån från PRO??!! :crash Vem behöver sällskap förresten? Vi ska ju sporta!? :yoparty Ni får väl ha lite Raay-Raay efteråt med egen hand! :rodnar

Klart att man ska egen bana-n! :Rockbanan Gillar serier!
 
Last edited:

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Av dom tjejerna jag känner här uppe så ligger jag på minus hos ungefär 100% av dom, så jag kan inte bidra med några kvinns för då får jag stryk :näsblod

Nisén, ta med några PRO-tanter du, mina krav tycks ändå ramla genom golvet ihop med alkoholkonsumtion :D

Annars kan väl CE styra upp lite galanta damer? Dom borde ha lämplig ålder för min (och säkert Raay´s del) :hihi
 
Last edited:

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Av dom tjejerna jag känner här uppe så ligger jag på minus hos ungefär 100% av dom, så jag kan inte bidra med några kvinns för då får jag stryk :näsblod

Nisén, ta med några PRO-tanter du, mina krav tycks ändå ramla genom golvet ihop med alkoholkonsumtion :D

Annars kan väl TRS styra upp lite galanta damer? Dom borde ha lämplig ålder för min (och säkert Raay´s del) :hihi



:jäs Tycker jag skulle vara skitkul att få se dej få stryk av tjejer! Annat än bowling de´! :D Går du så hårt åt dem?!? :smasha

:shrules Nja, jag är nog av den åsikten att man varken tar med tårta eller gammal skåpmat på kalas! :cpparty Förnyar gärna bekantskapskretsen med lite nya hojgalningar! :galen

Hallen fixa jag! Alltså har jag dratt´ mitt strå till stacken! :yoparty Ragga tjejer är inte min grej! :tuttar CE och TRS kan få dam-msuga upp några kvinns om behovet finns! :banana
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
:jäs
Hallen fixa jag! Alltså har jag dratt´ mitt strå till stacken! :yoparty Ragga tjejer är inte min grej! :tuttar CE och TRS kan få dam-msuga upp några kvinns om behovet finns! :banana

Nä, är det jag som ska fixa :tuttar så får det nog vara, tänker ju inte dela med mig med er :arsele:D:D:D:D:D
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
1. Tjej-Raay:trixie
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

:fakta Senast på onsdag 7/10 måste jag meddela Karlberg om vi ska ha hela hallen eller inte! :mattias Blir vi fler är det bara bra, vi splittar 500:- på antalet som bowlar! :banana

Vi kör väl på det! :hojraket Eller är någon av annan åsikt?
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Jag tar härmed det demokratiska beslutet på egen hand att: VI KÖR :dricka
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top