Åmål med omnejd!

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Jag kanske ska med. Beror lite på, skall kolla upp det.
Vilket steg går du?

Sen MÅSTE vi försöka ta oss till Rudskogen nån fin helg också. Den SÅG kul ut.
Jon, styr du upp ett sånt event? :krama

Nu ska jag sola i 8 dagar! :arsele

Detta blir första kursen för min del, körde bara en gång i Kristinehamn ifjol. Vet inte vilken grupp jag hamnar i på storbana, men gissar på snabb utan att sticka ut hakan allt för mycket :)

Rudskogen hänger jag gärna med till, måste få några bandagar innanför västen i år känner jag. Har ju införskaffat kamera så man kan dokumentera spektaklet!

EDIT: Prämiärturen avklarad idag :arsele SLUT EDIT!

//D
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
Superfegisen, fd StrykJärnet :tummenupp, funderar på att åka hit 15/7! Kanske nån mer som är på hugget? :yoparty

Jag hänger på... Ser ut som jag har semester den veckan. :yoparty

Men tänk på att ljudkravet är 102 decibel 0,5 meter bakom dom dagarna, så db killers är nog et måste för vissa :)
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Ja kanske det, om det passar. Kanske följer med dig också Helander.

Bankörning i maj för min del var bara att glömma. Jag har tydligen en kollega som har förtur på allt vad semester och ledighet heter eftersom han har hus som ska byggas och barn som ska tas hand om :mad:

Hatar småbarnsföraäldrar som tror att dom har rätt till att skita iallt vad arbete och ansvar heter bara för att dom inte kan strukturera upp ett fungarende liv trots barn!

NÄÄÄÄÄ, ja e int bitter :glömdet

//D
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Bankörning i maj för min del var bara att glömma. Jag har tydligen en kollega som har förtur på allt vad semester och ledighet heter eftersom han har hus som ska byggas och barn som ska tas hand om :mad:

Hatar småbarnsföraäldrar som tror att dom har rätt till att skita iallt vad arbete och ansvar heter bara för att dom inte kan strukturera upp ett fungarende liv trots barn!

NÄÄÄÄÄ, ja e int bitter :glömdet

//D
:mad: Ta revansch Helander! Skaffa småbarn själv! :rullandeu Sen är det JÄTTELÄTT att komma iväg på bankörning o allt annat skoj! ;) :hihi
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
:mad: Ta revansch Helander! Skaffa småbarn själv! :rullandeu Sen är det JÄTTELÄTT att komma iväg på bankörning o allt annat skoj! ;) :hihi

Haha, ja jag får avla jag med som hämd! Nädå, jag har allt full förståelse för min kollegas situation med hus som brunnit ner och fler barn som är på väg!

Hittade detta på nätet av en slump:
[YOUTUBE-ID]Yg4l-bs0LfA[/YOUTUBE-ID]
 
  • Gilla
Reaktioner: TRS

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Haha, ja jag får avla jag med som hämd! Nädå, jag har allt full förståelse för min kollegas situation med hus som brunnit ner och fler barn som är på väg!

Hittade detta på nätet av en slump:
[YOUTUBE-ID]Yg4l-bs0LfA[/YOUTUBE-ID]
:D Ja tänk hur de kan slumpa sej ibland! ;) Tycker mej känna igen den där rumpan :arsele Har man tur så kan man skymta den långt, långt bort vid horisontens rand! Men då får man va snabb, o som sagt, ha tur! :jäs
Skön hojtur! :yoparty
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
[...] rumpan [...]
Ja, den synen får vi nog vänja oss vid är jag rädd... :)

Liten premiärtur för mig idag på Hondan. :tummenupp
Tror jag lyckades dra av chokevajern (!??) dock, den är nog inte så kul att byta/justera.
 
Last edited:

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
då va premiärturen avklarat för mig med. underbart!!:yoparty

i morrn blir det några timmars puts, så e hon redo för sommarens äventyr. :tummenupp
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
:tummenupp Har varit ute å blåst! :yoparty Borde va van "blåsväder" från jobbet, men detta va nåt annat! :D Premiärtur!!! :tuttar
Åååh, va jag har väntat o längtat efter detta!!! :rofl Underbart!!!! :rock Äntligen på banan igen! :banana :D
 

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Åmål
Hoj
FireBlade Repsol
Fantastiskt hojväder ida´! :tummenupp Gott me några mil! Bladens väghållning helt suverän! :yoparty Andra Blade-bekanta på stritan oxå! Trevligt! :)
 

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Åmål
Hoj
1985 XT-350
Jag vill också ut idag!
Hör av er om nån känner lika, eller bara sväng förbi.
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
Om det blir fint/varmt väder till lördag, tänkte jag och Dick åka ned till bike en sväng och kolla lite.

Nån mer som vill haka på? Vet inte riktigt när vi åker än, men vid 10 nån gång funderade vi på.
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
Om det blir fint/varmt väder till lördag, tänkte jag och Dick åka ned till bike en sväng och kolla lite.

Nån mer som vill haka på? Vet inte riktigt när vi åker än, men vid 10 nån gång funderade vi på.

Fan va det denna helgen det:huvet Jag som ska till sthlm, jaja inte så mö å göra, ni får berätta om det va nåt intressant
 

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Ort
Norge
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
Fan va det denna helgen det:huvet Jag som ska till sthlm, jaja inte så mö å göra, ni får berätta om det va nåt intressant

Om det va bikedagarna du tänkte på så är det 30 april-1 maj. Men jag skall ned och kolla på lite utrustning. Sen så är det gött med en hojtur :yoparty
 

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Ort
Åmål
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
Om det va bikedagarna du tänkte på så är det 30 april-1 maj. Men jag skall ned och kolla på lite utrustning. Sen så är det gött med en hojtur :yoparty

Hade för mig att det va senare, men iom att ni skulle ner nu tänkte jag att jag missat datumet
 

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Rivergoal
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Om det va bikedagarna du tänkte på så är det 30 april-1 maj. Men jag skall ned och kolla på lite utrustning. Sen så är det gött med en hojtur :yoparty

Är det väder så kan jag haka på. Ska ner till en polare i Nossebro eventuellt, så då hakar jag på till Bike en snabbis och drar vidare sen.

//D
 
  • Gilla
Reaktioner: JTN

I-kapp

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Åmål
Hoj
Honda SP1, Honda xr650L -94
Om det blir fint/varmt väder till lördag, tänkte jag och Dick åka ned till bike en sväng och kolla lite.

Nån mer som vill haka på? Vet inte riktigt när vi åker än, men vid 10 nån gång funderade vi på.

Lite kallt för långtur men en eftermiddagstur någon? :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top