Ny Motorcykel ägare

RDI

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Ort
Smålandsstenar
Hoj
Ingen för närvarande
Som vissa av er såg letade jag mc för uppkörning i början av sommaren, jag hittade en och det gick utmärkt. Hunnit åka ganska många mil i sommar med min Kawasaki jag köpt!

Nu till frågan; Kan man parkera någonstans på chalmers området utan att behöva betala parkeringsavgift? Om man tar hojjen till skolan eller liknande.

Sedan kanske man borde bli medlem i Avancez MC? :)

Har en Kawasaki ER-6N -07a uttagen -08, helt okej köp enligt mig! Går lagom, lagom snygg, lagom billig i försäkring....Lagom helt enkelt :)
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
Gött att höra :tummenupp

Det verkar som om vi kan parkera på skolans område utan att få böter, men vi får väl se hur länge det håller med dom nya reglerna.
 

RDI

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Ort
Smålandsstenar
Hoj
Ingen för närvarande
Gött att höra :tummenupp

Det verkar som om vi kan parkera på skolans område utan att få böter, men vi får väl se hur länge det håller med dom nya reglerna.

Det verkar som om....

Jag funderar på att ta den idag men jag har ingen större lust med böter. Funderar på vart man ska vända sig för att få ett slutgiltigt svar.
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Det verkar som om....

Jag funderar på att ta den idag men jag har ingen större lust med böter. Funderar på vart man ska vända sig för att få ett slutgiltigt svar.

Ingen som kommer våga ge dig ett slutgiltigt svar eftersom allt kan hända. MEN, som tony brukar säga, Vi står alla varje dag på hörsalsvägen och liknande platser på och omkring campus Johanneberg utan att ens oroa oss för böter, sen får du dra dina egna slutsater utifrån det.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top