Garageplats?

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Halloj där! Här kommer en Ålänning som flyttar till Götet för studier på Chalmers, skulle vara i behov av en garageplats från den 15e Augusti och framåt. Får jag ingen garageplats kan jag inte ta med mig hojen från Åland, och då kan jag ju inte förgylla er tillvaro med min säregna åkstil. :yoparty

Stadsdel: Johanneberg, Gibraltargatan (bor jag på, men vad fasen, inom 5km därifrån vore ju trevligt.)
Hur många delar man med: Spelar ingen roll.
Får man meka/tvätta: Spelar ingen roll. Mekmöjlighet vore trevligt.
Tillträde: 15/8 -09
Pris: Gärna inom rimliga gränser, har inte så hemskt gott om flis som student. 300kr/mån, max?

Har även postat det här i Garageplats sökes-tråden, men tänkte satsa på lite extra exponering här.
 

xanlar

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
98, Yamaha, YZF750sp
Finns ett garage under emilsborg. Det är inte enskilda boxar där men ska vara en del som parkerar sina hojar där ändå o verkar funka. hör med chalmersstudentbostader

Själv har jag en gallerbox i ett garage under olofshöjd som hyrs ut av sgs. har min hoj o bil + en polares hoj så det är fullt tyvärr.

kolla med dom iaf, gallerbox ligger på 400:- i månaden.

Har du inte hiss till lägenheten?
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
Finns ett garage under emilsborg. Det är inte enskilda boxar där men ska vara en del som parkerar sina hojar där ändå o verkar funka. hör med chalmersstudentbostader

Själv har jag en gallerbox i ett garage under olofshöjd som hyrs ut av sgs. har min hoj o bil + en polares hoj så det är fullt tyvärr.

kolla med dom iaf, gallerbox ligger på 400:- i månaden.

Har du inte hiss till lägenheten?

Fan, e de Larsen? :yoparty

Jag har plats för en hoj till i min bur, dock inte så nära skolan. Tar gärna någon för vinterförvaring. 200kr/mån (kan ev bli 160kr)

Mek är möjligt, har verktyg och sånt där så ja har helst en avancez medlem som man kan lita på. :)
 

xanlar

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
98, Yamaha, YZF750sp
Fan, e de Larsen? :yoparty

Jag har plats för en till i min bur, dock inte så nära skolan. Tar gärna 200kr (kan ev bli 160kr)

Smek är möjligt, har verktyg och sånt där så ja har helst en avancez medlem som man kan lita på. :)
:yoparty

Yupp. här o smygläser :rolleyes:
 

Thor

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Kawazaki ZX 750 -89
Halloj ! Jag tänkte låna denna tråd istället för att skapa en ny :yoparty

Nu när hösten kryper närmare(är här) så letar jag efter vinterförvaring för cykeln min. Är det någon som har plats för en cykel? jag kan tänka mig betala 200~ per mån. Ett stort plus om det finns möjlighet att mecka :tummenupp behöver byta tändstift och rensa förgasare. Det spelar ingen roll vart i göteborg garaget finns. Nån som kan hjälpa mig :Bugar
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top