Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag såg de två första batman filmerna i slutet av 80-talet och början av 90-talet. De var kassa tyckte jag. Sedan har jag dissat hela konceptet. Nolan triologin ska dock vara bättre säger alla. Nu vill folk ha med mig på bio för att se den nya filmen. Frågan jag ställer SH´s cineaster lyder således: Har jag beshållning av den utan att ha sett de andra två tidigare filmerna av Nolan?

Det enda du behöver veta från tidigare filmer är väl typ att batman tagit ett litet brejk Eftersom han som den hjälte han är tagit på sig skulden för ett brott som egentligen begicks av en mer normal role-model (vilket han gjorde för att dennes drömmar och ambitioner för en bättre värld skulle kunna uppfyllas, typ). I övrigt, sjyst actionrulle. Helt klart välskriven och väl utförd (tyckte jag). Tror nog att du kan uppskatta den utan att ha sett övriga filmer.
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Fick episk gåshud av den senaste Batmanfilmen!

Är lite sugen på att se Total recall (nån som sett den än) och sen Snabba cash 2 sen när den har premiär!
 
Last edited:

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen :´(
Spontant. Sporthoj.com the movie..

Starring Pether North (och son) , Geggamoj och han som gör SH bladet .. (och alla andra goa)

Soundtrack av Swedie and the showersingers :D


:rock
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.youtube.com/watch?v=hsPHXVnt27g

the Intouchables
IMDB-länk

Årtiondets bästa film!!!?
Redan sett filmen två gånger, men hittade precis info om att den kommer upp på (svensk) bio i slutet av september, kommer helt klart se den igen då!

Äkta Feelgood-film med en dos av sensmoral och baserad på verkliga händelser och människor. Underbart skådespeleri! (och en svensk som står för musiken, finns dessutom på Spotify)
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top