Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Tycker hon har haft samma bajsnödiga min i alla filmer jag sett henne i. Såg Snow white and the Huntsman här om dagen. Det samma gäller typ Into the Wild (bland annat) där hon är med också. Jag känner mig också smutsig över att ha sett Twilight haha. Sämsta filmerna man kan titta på... Moonrise Kingdom ser jag fram emot massor också dock!!! :)
Kanske det, var ett tag sen jag såg någon vanlig rulle med henne nu (t ex Adventureland, The Runaways). I Twilight håller ju alla samma pose hela tiden så där märks det ju inte.

Jag stör mig på att hon i varenda jävla scen står petar håret bakom örat. Om och om igen. :gnissla
Man får väl vara glad för att hon inte står och petar hår tillbaka in i örat iaf. :näsblod
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
såg den här rullen häromkvällen - se den.

bättre än de flesta 'superhjälterullar' ifråga om just 'superhjältekrafter' och vad man (ev.) skulle göra med dem.

 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
http://www.youtube.com/watch?v=yyZy-Ad78fk

Såg den igår, tyckte faktiskt att den var ganska sjyst. Höll sig förvånansvärt bra till originalets (bokens) storyline och sådär, och det var spännande att se izzard i en så pass mörk roll :D Gillar man boken så kan man nog uppskatta filmen :)
 

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Ort
Uddevalla
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Batman snart!!!! :banana

Edit: Fi fan vad bra den var!!!! :kär
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
the Dark Knight Rises var fan inte dålig nånstans :)
(sen är jag inget fan av att det alltid ska slängas in lite meningslös kärleks-trams i actionfilmer... men vant mig vid att leva med det nu haha)

Vill helst klart se den igen och igen och igen :)
Enda underliga var Bane's röst till en början, men började snabbt att digga den istället. Lät lite klen och barnslig först, men snabbt passade det in perfekt ändå.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
the Dark Knight Rises var fan inte dålig nånstans :)
(sen är jag inget fan av att det alltid ska slängas in lite meningslös kärleks-trams i actionfilmer... men vant mig vid att leva med det nu haha)

Vill helst klart se den igen och igen och igen :)
Enda underliga var Bane's röst till en början, men började snabbt att digga den istället. Lät lite klen och barnslig först, men snabbt passade det in perfekt ändå.

Kom precis från en Batman visning och får säga att filmen levererade. Det var nog ingen som gick besviken från salongen. Lite tråkigt att man inte har någon fler Batman att se fram emot från Nolan & Co. Men det kanske är bäst att sluta på topp som man säger.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Stämmer i bäcken, Dark Knight Rises var sjukt bra....rysningar, speciellt slutet.

Man kan inte låta bli att spekulera hur en eventuell fortsättning skulle fortlöpa OM Nolan & Co trots allt bestämde sig för att fortsätta serien. Mer än så vill jag nog inte skriva i tråden för då kommer någon att bli ledsen för att jag förstört deras upplevelse och det vill man ju inte bli anklagad för.

Får se fram emot nya Bond, The Hobbit och så vidare helt enkelt och inse att det nog kommer att ta några år innan vi får se en ny Batman lika bra som Nolan lyckades med över tre filmer.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Har fortfarande inte fått tummen ur och sett nya scatman rullen, borde man spendera pengar för att se den på bio eller vänta och riskera att det blir världens antiklimax?

För att hålla sig till topic så ser jag alltså fram emot Batman, ifall det inte framgick av texten ovan...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top