Bandit 1250-tråden

Steelis

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2009
Ort
sandviken
Hoj
BANDIT 1250 -09
Är det någon som har koll på baken? Om den är lätt att rensa? Sitter den fula orginal"läppen" skruvad?
 

h a p p y

H a p p y
Gick med
6 Mar 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
ZZR 1400 -06
Nu har jag beställt en 1250 :banana
Så nu vill jag ha tips på Slip/Bolt on

Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart! :2cool

Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart! :2cool
Jo...jag satte på nya däck och fan vad jag är nöjd. Ska ni byta så testa Michelin Pilotroad 2 :D
 
Last edited:

Steelis

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2009
Ort
sandviken
Hoj
BANDIT 1250 -09
Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart! :2cool

Ok,,,grejt :), tog ett GPR, jag skulle få det monterat och hojen körd i bänk innan leverans, men får inte hojen förräns om ca 2 veckor :6surkart så hoppas på milt väder fram till jul. :banana
 

Banditmannen

SX-missbrukare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ovanlig
Eftersom jag också går i funderingar över att stoppa dit slip-on så är jag mycket nyfiken på hur ni upplever era. Skriv gärna några rader om hur ni upplever dem när ni fått dit dem. Steelis, det vore jäkligt spännande att få se dina effektkurvor från bänkkörningen också.

/Anders
 

h a p p y

H a p p y
Gick med
6 Mar 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
ZZR 1400 -06
Eftersom jag också går i funderingar över att stoppa dit slip-on så är jag mycket nyfiken på hur ni upplever era. Skriv gärna några rader om hur ni upplever dem när ni fått dit dem. Steelis, det vore jäkligt spännande att få se dina effektkurvor från bänkkörningen också.

/Anders

Nu sitter mitt Scorpion Slip-on på. Grymt välgjort och otroligt bra passform.(tog drygt en kvart att få det på plats). Syggare än på bilderna fr hemsidan där, det jag har är ett nytt trubbigt Slip-on inte den modellen m pip. Ljudet är mörkt och mullrande (demonterade medförlande DB killer) och jag är faktiskt skitnöjd. Kostnaden blev m frakt 3180 kr och ska du sätta på ett slip-on kan jag verkligen rekomendera ett Scorpion. :Bugar
 

Banditmannen

SX-missbrukare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ovanlig
Nu sitter mitt Scorpion Slip-on på. Grymt välgjort och otroligt bra passform.(tog drygt en kvart att få det på plats). Syggare än på bilderna fr hemsidan där, det jag har är ett nytt trubbigt Slip-on inte den modellen m pip. Ljudet är mörkt och mullrande (demonterade medförlande DB killer) och jag är faktiskt skitnöjd. Kostnaden blev m frakt 3180 kr och ska du sätta på ett slip-on kan jag verkligen rekomendera ett Scorpion. :Bugar

Låter jäkligt bra! Humant pris också. :tummenupp

Tyvärr har jag fått andra utgifter med sprucket baknav på KTM:arn så slip-on till Banditen lär få vänta ett tag... :mad:
 

Steelis

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2009
Ort
sandviken
Hoj
BANDIT 1250 -09
Nu sitter mitt Scorpion Slip-on på. Grymt välgjort och otroligt bra passform.(tog drygt en kvart att få det på plats). Syggare än på bilderna fr hemsidan där, det jag har är ett nytt trubbigt Slip-on inte den modellen m pip. Ljudet är mörkt och mullrande (demonterade medförlande DB killer) och jag är faktiskt skitnöjd. Kostnaden blev m frakt 3180 kr och ska du sätta på ett slip-on kan jag verkligen rekomendera ett Scorpion. :Bugar

Bilder? :)
 

h a p p y

H a p p y
Gick med
6 Mar 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
ZZR 1400 -06
Last edited:

h a p p y

H a p p y
Gick med
6 Mar 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
ZZR 1400 -06
Jag har beställt ett på Bikers need ett godkänt Scorpion. De byggs för varje modell och behöver således ingen mappning o.s.v. Dessutom var det livstids garanti och allt för 2900 + 300 i frakt och en db killer på köpet. . Har inte satt på det än men snart! :2cool

Ok,,,grejt :), tog ett GPR, jag skulle få det monterat och hojen körd i bänk innan leverans, men får inte hojen förräns om ca 2 veckor :6surkart så hoppas på milt väder fram till jul. :banana

Hej:7peta
Har du fått din hoj än???
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top