Handledare sökes i göteborg

Joppe_

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
00 Suzuki Sv650
lite konstigt inlägg men vafan..

Tänkte kolla efter om det finns någon bra handledare som är sugen på att övningsköra lite då och då eftersom min nuvarande handledare är väldigt upptagen. Min hoj står i princip och dammar igen... Känner att jag måste få köra lite så jag kan klara provet i sommar!

Bor i Göteborg :)
 

Newbe

Ny medlem
Gick med
31 May 2014
Ort
Mölndal
Hoj
Suzuki GSR 600
Hej! Tänkte följa upp denna tråd. Behöver lite mil under bältet så att jag kan ta kortet i sommar. Om någon är utbildad handledare och ändå åker ut emellanåt och kan tänka sig sällskap så vore det kul! Betalar givetvis för alla omkostnader:)
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Hej! Tänkte följa upp denna tråd. Behöver lite mil under bältet så att jag kan ta kortet i sommar. Om någon är utbildad handledare och ändå åker ut emellanåt och kan tänka sig sällskap så vore det kul! Betalar givetvis för alla omkostnader:)

Finns nog extremt få som är utbildade handledare då det ej behövs för övningskörning med MC ;).

Du kan ju prova i göteborgsforumet här på sporthoj, men bättre än forum e nog att visa upp sig lite, tex dyka upp på nån fest av WCX eller KMK och tjöta med lite mc-folk
 

Newbe

Ny medlem
Gick med
31 May 2014
Ort
Mölndal
Hoj
Suzuki GSR 600
Mitt fel! Dock skall man ha handledarbevis:)
Kanske funkar här ändå men ska söka andra vägar oxå...
 

Newbe

Ny medlem
Gick med
31 May 2014
Ort
Mölndal
Hoj
Suzuki GSR 600
Har sett att positivt inställda har löst detta på här. Hade hoppats på lite positiva insikter....
:banana
 

sjukihuve

lite snett är också rakt
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
yamaha xj6
Har sett att positivt inställda har löst detta på här. Hade hoppats på lite positiva insikter....
:banana

alla hojåkare är positiva. det är bara du som newbe som det tar lite längre tid att förstå vad vi verkligen roar oss med på emermiddagarna. du hade utan tvekan fått åka med mig OM jag haft körtkortet i minst 5år och du bott i sthlm. lär dig ha tålamod.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top