Samkörning Hässleholmstrakten.

tkdrille

Guest
När på tisdag hade ni tänkt köra, för jag hänger gärna med en runda:)
Var och när träffas ni?

Ja typ ringcentralen i hässleholm om de funkar?

nu är jag ju ledig så jag kommer ju tvätta hoj och vara ute lite överallt, men när funkar bäst för er ??

Helst så tidigt som möjligt då jag måste hämta en taxibil på kvällen relativt tidigt.
 
Last edited:

Macke-Linden

Pain is temporary......
Gick med
20 Jan 2006
Ort
Skåne
Hoj
r1 -05
Ja typ ringcentralen i hässleholm om de funkar?

nu är jag ju ledig så jag kommer ju tvätta hoj och vara ute lite överallt, men när funkar bäst för er ??

Helst så tidigt som möjligt då jag måste hämta en taxibil på kvällen relativt tidigt.

Jag är ledig hela dan så det kvittar mig:) Var ligger ringcentralen? Hittar inte så bra i Hässleholm men en adress och eniro så fixar det sig :yoparty
 

Topchop

Medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Kristianstad
Hoj
RD 350 -84/ -85-86 / Z1000 -79 / ZXR 750 -89 / GSXrB12 -91-96
OM ni tänker köra och OM ni tänker köra åt vårt håll får ni gärna PMa så hänger vi på. Har ju inte blivit något på två försök pga regn :va så vi väntar hemma på att någon hör av sig denna gång :). Vi är redo på direkten och följer med vart rundan än bär. Tempot bestämmer ni.

Topchop & Ms. Hook
 

tkdrille

Guest

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Kan hända man svänger inom med motarden, kl 1 vid den "stora" rondellen vid shell och statiol antar jag?
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Blir det något idag? Här i Osby är det lite blandat väder, dock torrt på vägarna för tillfället.
 

tkdrille

Guest
Fasen jag var ner om kstad idag. på vägen dit hade jag följe med en röd intruder, och fy fasen vad han gasar på med den. Någon som känner sig träffad? roligt och veta vem de är man kör med utan att snacka hehe..
De var andra gången idag ju.
 

tkdrille

Guest
Hallo Hässleholm!! :D Vad händer i den här tråden då?? :gnissla Rille har gått till vinterdvala ser jag! :7peta:rofl

Den ligger under konstruktion eller nått sådant roligt nu under vintern=).
jag planerar inför en sjukt go tur till våren =) så att de som är intresserade och vill köra i våra trakter och runt om får gärna anmäla intresse så jag får lite eld i baken att planera sjukt fin runda ;)

mvh
 

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Ort
Svelgen, Norge
Hoj
Suzuki (såld)
Den ligger under konstruktion eller nått sådant roligt nu under vintern=).
jag planerar inför en sjukt go tur till våren =) så att de som är intresserade och vill köra i våra trakter och runt om får gärna anmäla intresse så jag får lite eld i baken att planera sjukt fin runda ;)

mvh

Jag följer gärna med
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top