Game Over Mc Tröja

Riders

Guest
okej låter najs, funderar på att sälja gixxer å köpa nyare ja hehe

Vad hade du tänkt dig?
Ni ska över till norra stockholm idag va? körningen med humungus! I så fall ses vi, kommer inte hänga med ut men jag kommer möta upp er på plats :)
 

Riders

Guest
Än har inget gått som det ska! Papprena ligger hos försäkringsbolaget men dom hororna sitter och väntar på vittnesuppgifterna. Tusen tack, lagom mitt i folks semester. Så om jag har tur (som det känns nu) så kanske jag kan få en hoj lagom till julafton 2025!

Snacka med eran kille idag, han som är med på körninge... och vi surra lite om en hemsida till er! Kolla gärna den här www.hagis.nu/riders/index.htm om det rent layout mässigt är något att ha så säg till hjälper jag er gärna! Då byter vi bara banner och lite färger och anpassar innehållet till det ni vill ha! Tar mig... max 4 dagar att smälla ihop den sidan om ni har texter m.m. klart. Forumet tar längre tid och där får ni gärna fixa någon som kan ta hand om det då jag sitter som ensam moderator på vårat forum! :) men är det något jag kan hjälpa till med så tveka inte på att säga till!

Nu ska jag bli dyngrak, får jag inte köra hoj så kryper det i skallen och mitt humör suger just nu... mer sprit åt folket :D

Respect...
 

Riders

Guest
Ses vi senare i eftermiddag?! :yoparty

nä hihi inget ont om manges gixx men jag tror jag har mer nöje på en 1100 :D:banana
 

lakepipes

game over mc
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Uppsala ekeby
Hoj
gsxr 1000 -03
ja har beställt 11 st "Game over mc" klistermärken att sätta på bilen om nån vill ha ett så kostar dem typ 50 spänn.
 

Riders

Guest
har ni någon färdig banner och vad har ni för färger? tänkte malla upp hemsidan åt er så ni får se hur det kan bli :) och nej jag vill inte ha något för det! Kom på festen i augusti så blir vi nog alla lyckliga hihi...
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
hur stora är dom ? jag vill oxå ha ! iaf 2 om det finns kvar ...
 

pwn

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2009
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha R6-03
ja bor i ekeby, d e bara å ringa 0709143087.
ja kan varna för att man bli stannad av snuten när man har ett sånt klistermärke. Tror nästan att dem inte gillar MC-klubbar:va




haha dom är bara avundsjuka att dom själva inte är med i nån klubb förutom den bögklubben dom är med i P:O:L:I:S haha :rolleyes:

men ok då får vi lösa det i veckan ... eller i helgen :yoparty om du har vägarna förbi eiksberg 0703632627

vafan jag e ju inloggad på på fel !!! jag devo skrev det där !
 
Last edited:

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
vafan pwn lär dig logga ur på datan ;)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top