Jag har precis fått en Canon IXUS 800IS som är full fungerande bortsett från att displayen på baksidan är trasig. Är det värt att lämna in den för byte och i så fall var gör jag det i Stockholm?
|
REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.
| ||
| I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler). | |||
| LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET | |||
Jag har precis fått en Canon IXUS 800IS som är full fungerande bortsett från att displayen på baksidan är trasig. Är det värt att lämna in den för byte och i så fall var gör jag det i Stockholm?
Googla fram en display beställ och byt själv isf
Att lämna in en beggad kamera på lagning vars nypris är 1000 spännNÄH
www.intervision.se
Intervision Visual Service AB
Hemvärnsgatan 13
171 54 SOLNA
Telefon 08 - 656 00 50
Fax 08 - 656 00 55
E-post stockholm@intervision.se
Öppettider:
Måndag - Fredag 8:30 - 16:30
Lunchstängt 12:00 - 13:00
Helios
"Man skall köra traktor!"
Rent generellt skulle jag rekomendera Kameradoktorn som ligger på Birger Jarlsgatan. De är iofs mest insnöade på Nikon men tar även andra märken.
@pyryll | Mina två främsta egenskaper är att jag är världsbäst och ödmjuk!
Har du inte vanlig sökare på den?
Joakim Skanse 1964-2008.
www.oljekyld.se Digitalfoto
eru lite händig så skulle jag rekomendera:
http://cgi.ebay.com/CANON-IXUS-800-I...3286.m20.l1116
annars köpa nytt.
...Like the crow chasing a butterfly...
Nån som har någon gissning om det är värt att laga en canon ixus 900? Min son "fotade" sandlådan med den![]()
Men alla inställningar blir svårt att göra...
Vad äre som är trasigt?
Börja med att försöka dammsuga ut all sand, det gjorde jag på min Ixus hade med den till stranden förra sommaren och några sandkorn nässlade in sig vid objektivet :/ knackade på den och dammsög![]()
Senast redigerat av Dominator-Rocks den 2009-06-02 klockan 08:02. Anledning: Dubbelt inlägg
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|