Kaffe, fest och bira tråden!

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
ok,, min tur: små sår på lår, arm. bröst. 2 bulor i skallen, öm och stel i höger handled. ont i höfterna och lät som barry white hela dagen igår...
leker man leken så får man leken tåla..

hehe kände att du behövde få tillbaka lite självkänsla, så jag gasade friskt i en kurva på sista varvet...lite skön ställkörning å så vips var du förbi ;)
om jag inte hade gjort det så hade det legat nåt vitt pulver i min brevlåda :tungan istället för nån fin SFS inbjudan till nästa samkväm :D

bla blablaaaa du ville så gärna vinna men pallade inte trycket vilket gjorde att du fick panik och blev övermodig.. spelade ju ingen roll att du snurrade, jag hade vunnit ändå på varvtid...
 
Last edited:

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha R1 05
Haha en grym kväll mao :tummenupp

Jag har nog bara ett litet märke i ena låret efter en tandpetare :va

Sen lät jag med som en hes Barry White igår.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
ok,, min tur: små sår på lår, arm. bröst. 2 bulor i skallen, öm och stel i höger handled. ont i höfterna och lät som barry white hela dagen igår...
leker man leken så får man leken tåla..



bla blablaaaa du ville så gärna vinna men pallade inte trycket vilket gjorde att du fick panik och blev övermodig.. spelade ju ingen roll att du snurrade, jag hade vunnit ändå på varvtid...

Trodde du skulle skriva ont i röven på första plats över skador, Men du är väl så van att få påhälsning där, så att du inte märkte att Zid var där och grävde :tungan:D:D:D
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Trodde du skulle skriva ont i röven på första plats över skador, Men du är väl så van att få påhälsning där, så att du inte märkte att Zid var där och grävde :tungan:D:D:D

Hahaha.. det är bara ditt önsketänkande. Zid sa att du smög iväg med en mörk kille som tryckte på dig uppe på hötorget så du spydde och sen åkte du hem och tvättade dig med citron.


skämt å sido, hoppas du inte fick i dig nåt skit. Jag menar det kanske va tanken att nån dam skulle få din öl/mat . Kul och skönt att du är på benen igen gubbjävel:tummenupp:tummenupp
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Hahaha.. det är bara ditt önsketänkande. Zid sa att du smög iväg med en mörk kille som tryckte på dig uppe på hötorget så du spydde och sen åkte du hem och tvättade dig med citron.


skämt å sido, hoppas du inte fick i dig nåt skit. Jag menar det kanske va tanken att nån dam skulle få din öl/mat . Kul och skönt att du är på benen igen gubbjävel:tummenupp:tummenupp

Faktiskt har tanken slagit mig. först tänkte jag att vem skulle slänga ner en rapedrug i en ful gammal gubbes glas, men sen så insåg jag att ölen stod ju lite huller o buller på borden och att jag lätt kan ha tagit fel glas. Att det var ämnat för någon av damerna. Men jag hoppas det inte var så. Men jag har aldrig upplevt något liknande tidigare

Eller så var det en skrynklig kärring på 50 bast som hade spanat in lite lammkött o va sugen på mig:D:D:D
 
Last edited:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Faktiskt har tanken slagit mig. först tänkte jag att vem skulle slänga ner en rapedrug i en ful gammal gubbes glas, men sen så insåg jag att ölen stod ju lite huller o buller på borden och att jag lätt kan ha tagit fel glas. Att det var ämnat för någon av damerna. Men jag hoppas det inte var så. Men jag har aldrig upplevt något liknande tidigare

Eller så var det en skrynklig kärring på 50 bast som hade spanat in lite lammkött o va sugen på mig:D:D:D

Hahaha.. ja vem vet.. :D
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Faktiskt har tanken slagit mig. först tänkte jag att vem skulle slänga ner en rapedrug i en ful gammal gubbes glas, men sen så insåg jag att ölen stod ju lite huller o buller på borden och att jag lätt kan ha tagit fel glas. Att det var ämnat för någon av damerna. Men jag hoppas det inte var så. Men jag har aldrig upplevt något liknande tidigare

Eller så var det en skrynklig kärring på 50 bast som hade spanat in lite lammkött o va sugen på mig:D:D:D

oj, skulle man ha varit orolig när man satt mitt emot dig dårå :va
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Jag tror mera på att Tikki inte är van att fest så när han väl kommer ut så blire konsigt i kroppen, så som han beskriver så känns ju en helt vanlig fylla :)
Nä men jag tycker faktiskt också synd om dig Tikki
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Trodde du skulle skriva ont i röven på första plats över skador, Men du är väl så van att få påhälsning där, så att du inte märkte att Zid var där och grävde :tungan:D:D:D

den som borde ha ont i röven är nog Bais, fråga han själv så kan han berätta varför. Han heter nu mera Bais Lee
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Tack som faan alla för en riktigt kul kväll. Kul att få ansikten på de jag ännu inte träffat. Va riktigt seg på söndagen.

Min telefon som jag dessutom använder som modem och enda möjlighet till kontakt med cyberrymden överlevde den blöta kvällen natten, men morgonen efter när lilltjejen hade vänligheten att väcka mig vid 9 och skulle låna telefonen för att spela åkde den i golvet och touchdisplayen pajade. :huvet
Vill man ha saker hela är det bäst att hålla sig till festande och undvika småknoddar. :gnissla
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
den som borde ha ont i röven är nog Bais, fråga han själv så kan han berätta varför. Han heter nu mera Bais Lee

Ja fyfan Var ju och tränade med fighterhasse dan innan och lärde mig sjyssta kick moves skulle ju skrämma Ziddo med en grym flying fighter round kick men tappade fotfästet på övergångstället och parkerade min tyngd på höften pladask på marken nu är det ett fin fint blåmärke där... tur att zid var snabb att bära mig till puben:tummenupp
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Ja fyfan Var ju och tränade med fighterhasse dan innan och lärde mig sjyssta kick moves skulle ju skrämma Ziddo med en grym flying fighter round kick men tappade fotfästet på övergångstället och parkerade min tyngd på höften pladask på marken nu är det ett fin fint blåmärke där... tur att zid var snabb att bära mig till puben:tummenupp

Mee the muscleman :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top