Mektråden!

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
näe det låter som att det borde funka. men aja, hojen är i patriks händer nu så vi får se vad han säger. väntar med spänning att få tillbaka den i prima skick, även nerdrevad och eventuellt med PCIII och sportfilter på. för då ska jag montera på nya framlyktan som dyker upp vilken dag som helst nu. kommer bli grymt snyggt! :tummenupp

Hahaha prima skick...du får kanske tillbaka den om 6mån och då förmodligen i ok skick....om du lämnat in den hos dem! :mad:
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Nepp, inte sugen.
Men vad blev det för styre nudå, lika rakt som förra eller?

Bilder bully, alltid bilder :)

vart en helsvart från Biltema, inte lika rak som kolfiberstyret så man sitter mer upprätt.

Får ju så dålig respons när jag lägger upp bilder så tänkte att det kanske inte är intressant.
Men för din skull ska jag lägga upp det senare.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Hahaha prima skick...du får kanske tillbaka den om 6mån och då förmodligen i ok skick....om du lämnat in den hos dem! :mad:

en inte så nöjd kund eller?

ska tillägga att du/ni är de enda jag hört något negativt av om race repairs. utan jag har bara hört väldigt positiva grejer från folk som tycker de är bra att ha å göra med. så jag får hoppas att även jag blir nöjd. vore drygt annars. och nu över vintern är det inte direkt bråttom att få tillbaka hojen. kommer ju ändå inte kunna köra skiten förrän framåt mars-april beroende på min planerade operation samt vädret.
 
Last edited:

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Får ju så dålig respons när jag lägger upp bilder så tänkte att det kanske inte är intressant.
Men för din skull ska jag lägga upp det senare.

Va, har du inte fått mycket respons på kukbilden? Trodde den skulle fylla din inbox dIREckT!
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Va, har du inte fått mycket respons på kukbilden? Trodde den skulle fylla din inbox dIREckT!

Skickat många eller?
Trodde inte du tände på superslangar, men där ser man.

vart en helsvart från Biltema, inte lika rak som kolfiberstyret så man sitter mer upprätt.

Får ju så dålig respons när jag lägger upp bilder så tänkte att det kanske inte är intressant.
Men för din skull ska jag lägga upp det senare.

:tummenupp
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
vart en helsvart från Biltema, inte lika rak som kolfiberstyret så man sitter mer upprätt.

fatbarstyret från biltema? det kör jag på, är helnöjd. dock är det lite för brett så jag kapade 3 cm på varje sida. va dessutom knappt att varjrarna räckte annars.
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Har skrivit i kaffetråden, men på onsdag ska Mr Thörn antagligen skruva på sin Husa, och jag ska dubba mina endurodäck.

Så kom ner till Hölö o snacka lite skit med oss :):)
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
kan tyvärr inte hänga på till thörnan jobbelijobb då...dock har det börjat meckats i garaget, plockade ur tändstiften idag för lite byte men helvete vilket jobb....fick ju fan riva bort tank kylare å tändningsboxarna för att komma åt skiten...små var dem oxå så nu är det stor service på hojen inför sommarn men lycka och framgång kommer alltid med problem en gubbjävel fick för sig att backa in i bilen utanför garaget och bjuda på en fin buckla över båda dörrarna så står fanskapet å skriker på mig när det är han som inte orkar vrida skallen i sin oförsäkrade bil...gubbjävel...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Baisarn fan vad tråkigt med bilen :( hoppas det löser sig så smidigt som möjligt.

Själv har man beställt lite delar från ebay så snart kommer ni inte känna igen min hoj ;)
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
kan tyvärr inte hänga på till thörnan jobbelijobb då...dock har det börjat meckats i garaget, plockade ur tändstiften idag för lite byte men helvete vilket jobb....fick ju fan riva bort tank kylare å tändningsboxarna för att komma åt skiten...små var dem oxå så nu är det stor service på hojen inför sommarn men lycka och framgång kommer alltid med problem en gubbjävel fick för sig att backa in i bilen utanför garaget och bjuda på en fin buckla över båda dörrarna så står fanskapet å skriker på mig när det är han som inte orkar vrida skallen i sin oförsäkrade bil...gubbjävel...

lider med dig men hörde att de gick bra!
Skönt.
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
kan tyvärr inte hänga på till thörnan jobbelijobb då...dock har det börjat meckats i garaget, plockade ur tändstiften idag för lite byte men helvete vilket jobb....fick ju fan riva bort tank kylare å tändningsboxarna för att komma åt skiten...små var dem oxå så nu är det stor service på hojen inför sommarn men lycka och framgång kommer alltid med problem en gubbjävel fick för sig att backa in i bilen utanför garaget och bjuda på en fin buckla över båda dörrarna så står fanskapet å skriker på mig när det är han som inte orkar vrida skallen i sin oförsäkrade bil...gubbjävel...

Ruttet, hoppas det löser sig smidigt, alltid jobbigt med så skit.


Själv har man beställt lite delar från ebay så snart kommer ni inte känna igen min hoj ;)

Nu blev man ju riktigt nyfiken, du får ge en ledtråd!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Nu blev man ju riktigt nyfiken, du får ge en ledtråd!


Dessa fick jag från posten idag :)

Tanken är att ha ett par kåpor vid försäljning

Ska försöka ha kvar streetfighter styret om toppkåpan tillåter detta, annars så monterar jag på clipon:en upp och ner samt rakställda som man ser vissa hojar stunthojar ha från staterna.

Men med ska pimpas mer :D
 

Bifogat

  • S5068-2.jpg
    S5068-2.jpg
    212.5 KB · Visningar: 44
Last edited:

Skuggan

Guest
nice Bully, hongkong? Pris?

Dessa fick jag från posten idag :)

Tanken är att ha ett par kåpor vid försäljning

Ska försöka ha kvar streetfighter styret om toppkåpan tillåter detta, annars så monterar jag på clipon:en upp och ner samt rakställda som man ser vissa hojar stunthojar ha från staterna.

Men med ska pimpas mer :D
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Coolt Bully
Jag tror det är du som får ta över titeln som MR.Pimp nu
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha R1 05
Jag skall väl vara här jag med nu då.

Blev ingen Enduro för mig, han ville inte sälja när det väl kom till kritan.

Men jag hitta något bättre.
Var där och tittade idag och betalade, får hem den på Torsdag :tummenupp

Det blir Bully och jag i sommar :krama

Vad är nu detta?
GixxerK301.JPG
GixxerK302.JPG

En låda med massa org prylar som skall på.
GixxerK303.JPG

Ännu mer org prylar.
GixxerK304.JPG

Vad kan detta vara?
GixxerK305.JPG

Kan det bli en sån här till sommarn?
GixxerK306.jpg

Texten från annonsen:

GSXR1000, årsmodell 2003, racehoj säljes

Regbar!

Körd säongerna 2003-2006. ej körd sedan dess.
Mycket snabb, ca 160hk på bakhjulet.

• Gianelli helsystem
• Öhlins fram
• Öhlins bak
• Race tanklock
• Powercommander
• Quickshifter
• PP tuning fotpinnar
• ISR Bromspump
• Stålomspunnet
• Snabbgas
• Styrdämpare

Annat som följer med
• Extra fälgar inkl skivor
• Framdrev – alla storlekar
• Bakdrev – alla storlekar
• PP Tuning clip-on styren + 1 extra original clip-ons
• Kåpstag till framkåpa
• Depåstöd fram och bak

Orginalkåpor och originaldelar oanvända i kartong (färg och utseende enligt bilden på en likadan originalhoj)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top