Bullshit/övrigt

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
AAAAArrhhgg

Nu börjar jag bli sne på vädret, visst brukar jag älska vintern, men nu börjar det fan bli för mycket snö:huvet:huvet:huvet

Har inte tänkt på det innan, men det måste ju regna nåt enormt på vårkanten för att all samlad snö ska försvinna.

Snö, snö, snö överallt, bilen insnöad varannan dag o skrapa rutor på morgonen, o folk parkerar som idioter överallt pga snön :huvet:huvet

Fan våren känns långt borta just nu :huvet:huvet

Haha... Mr tuta:D
Det finns nåt som heter + grader.
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
AAAAArrhhgg

Nu börjar jag bli sne på vädret, visst brukar jag älska vintern, men nu börjar det fan bli för mycket snö:huvet:huvet:huvet

Har inte tänkt på det innan, men det måste ju regna nåt enormt på vårkanten för att all samlad snö ska försvinna.

Snö, snö, snö överallt, bilen insnöad varannan dag o skrapa rutor på morgonen, o folk parkerar som idioter överallt pga snön :huvet:huvet

Fan våren känns långt borta just nu :huvet:huvet

Ja det e inte lätt när man inte har snön i generna, man får jobba lite extra på det när man e från södern.
Se så, ge dig ut på skidorna o njut pojk!
Våren kommer, jag lovar :tummenupp

Förresten borde du väl va glad, du har ju en del att göra med gammelrettan innan snön smälter. Den såg ganska ledsen ut där i thörnarens garage i tisdags.
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
tänkte bara berätta om att idioten som nästan tog livet av mig i somras fick sin dom igår; vållande till kroppsskada samt förseelse mot trafikförordningen. han fick bara 60 x 200 kr i dagsböter, alltså 12 lax. det är värst vad man kommer undan billigt för att nästan ha bragt någon om livet.
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
tänkte bara berätta om att idioten som nästan tog livet av mig i somras fick sin dom igår; vållande till kroppsskada samt förseelse mot trafikförordningen. han fick bara 60 x 200 kr i dagsböter, alltså 12 lax. det är värst vad man kommer undan billigt för att nästan ha bragt någon om livet.

Om du vet vem det är så kan vi ju åka dit och börna lite gummi på hans bil så blir det en dyr lackrekond....:D
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Tomten
Det var en vacker vinterkväll. En man var ute i skogen och joggade, han sprang fram mot en glänta, och där tyckte han sig se jultomten. Han joggade sakta fram för att se efter ordentligt, och det är mycket riktigt jultomten som står där.

- Men se Tomten, sa mannen, jag trodde inte att du fanns!

- Jodå, jag finns, sa tomten, men det är ju inte meningen att folk ska få syn på mig så här när det inte är julafton, så om du lovar att inte säga nåt så ska du få önska dig tre saker.

- Självklart, sa mannen. Jag lovar att inte säga nåt, men kan jag verkligen önska precis vad jag vill?

- Ja, sa tomten, önska du så får vi se vad jag kan göra.

- Då vill jag ha en riktigt dyr och häftig sportbil, sa mannen.

- Ja, det är enkelt, nu står den i ditt garage där hemma, sa tomten.

- Och så vill jag ha massor av pengar, riktigt snuskigt rik vill jag bli, sa mannen.

- OK, ditt bankkonto är obegränsat från och med nu, sa tomten

- Och så vill jag ha en ung söt och villig blondin, sa mannen.

- Oj då, sa tomten. Det blir värre det. Jag kan försöka ordna det, men då måste jag be dig om en gentjänst.

- Ja, det är inga problem, sa mannen, jag gör vad som helst!

- Då skulle jag vilja sätta på dig, sa tomten.

Ja, vad f-n, det kan det vara värt, tänker mannen, och ställer upp sig mot en trädstam och drar ner joggingbyxorna, och tomten sätter på honom av hjärtans lust.

När han precis är färdig lutar han sig fram mot mannens öra och frågar:

- Hur gammal sa du att du var?
- 42 år, svarar mannen
- Och tror på tomten?
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Shit va nice att köra premiär turen idag, lite svårt att åka på slangen för allt grus o skit som ville fastna på däcket men de gick :D

Tröjan gjorde susen många hejarop :tummenupp

Lite ensamt på donken men jag såg två andra hojar ute.
 

Bifogat

  • IMAG0177.jpg
    IMAG0177.jpg
    252 KB · Visningar: 82
  • IMAG0174.jpg
    IMAG0174.jpg
    230.1 KB · Visningar: 91
  • IMAG0171.jpg
    IMAG0171.jpg
    222.7 KB · Visningar: 81
  • IMAG0170.jpg
    IMAG0170.jpg
    218.1 KB · Visningar: 78
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top