Bullshit/övrigt

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
hade bråttåm jue........

choklad gills det?


Köp backspeglar så du ser dem nästa gång, för jag vet att du hade stannat ifall du hade sett dem i backspeglarna. Men inte lätt när man har bråttom.

Ja klart det gills, även saft o bullar gills...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Köp backspeglar så du ser dem nästa gång, för jag vet att du hade stannat ifall du hade sett dem i backspeglarna. Men inte lätt när man har bråttom.

Ja klart det gills, även saft o bullar gills...

Backspeglar? Äääääää, kåstar så mycket, då blir de jue aldrig någe löshår jue.....:yoparty
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Men det går ju inte???

Det är ju GP bana och med fri fart.. hur kör man för fort då?

Farbror blå är av en annan åsikt och har bestämt sig för att förvandla dessa platser till en campingplats för olika typer av polisiära resurser med avsikt att motverka den brottsliga verksamhet som begås där.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Farbror blå är av en annan åsikt och har bestämt sig för att förvandla dessa platser till en campingplats för olika typer av polisiära resurser med avsikt att motverka den brottsliga verksamhet som begås där.

Fast det e ju bra, för om man behöver en polis så kan man ju bara åka dit å hämta en. De svarar ju aldrig på telefonen...
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
5:27 in i rullen

[YOUTUBE-ID]jz9MTFYDgl0[/YOUTUBE-ID]

Galning :yoparty
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
Nu har jag beställt nytt drivpaket...visade sig att de senaste drivpaket jag fick var med en kugg Mindre bak (42)...Inte konstigt den känts slöare men väldigt snabb på ettan. Nu blir det 43 bak vilket e original och det största och en kugg mindre fram. Och nya bromsbelägg fram ska jag köpa i veckan...mina e helt slut.

Det känns definitivt som jag gjorde kap i höstas haha! drivpaketet och bromsbeläggen höll 200-300 mil..:tungan


Exet menar du sån här? Fast den e röd :hoppa

exakt... ingen blå....:gnissla
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Jag skulle ta en liten kvällstur igår kväll... Och testa nya drivpaketet på hojen. Jag hann köra bogan mot waxholm å sen bogan på tillbakavägen och det kändes väldigt bra. Sen gasade jag på på waxholmsvägen för å testa nya drevningen på hojen. Sen svängde jag in mot svinningevägen (och tänkte jag skulle ta en hamburgare på donken i åkersberga kl var väl ca 21 å jag var jättehungrig)... Jag hade tvåans växel i och det började kännas väldigt konstigt det hackade och hojen började staka sig fram... jag testade att peta i 1an men de var likadant det var bara att försöka staka sig fram till ett någorlunda bra ställe att stanna på och sen tvärdog cykeln.:gnissla Och när jag försöka starta den igen blinkade bara panelen och det surrade lite å sen dog det. Sen efter en 20 minuter startade den iaf men då dog den när jag petade i ettan... det verkar vara nånting med laddningen som inte funkar.

Jag ringde till UffePuffe RiksKnas å han sa att han kunde komma förbi med skåpbilen om lite mer än 20.

Sen stannade en hojåkare å kollade om jag behövde hjälp, det var inte så mycke han kunde göra. Men jag fick sällskap en stund iaf:) Sen satt jag å dinglade me benen på en klippa vid vägen å väntade

Sen efter ca 40 minuter kom knas och hjälpte mig. Men vi hade ingen ramp så det var lite halvbökit å få in hojen. Vi fick använda hans kran som fick kämpa lite för å få upp mitt framhjul. Sen fick vi in den tillslut. Sen vid halv elva fick ja äta på donken i hägernäs weee då va ja gla :) Tur att knas kunde komma förbi såpass snabbt. :tummenupp

Annars har jag märkt att det bara är hojåkare som stannar å kollar om man behöver hjälp, billisterna höjer inte på ögonbrynen ens.

Nu står hojen ledsen hemma hos Knas... Jag som hade tänkt åka till ankarudden idag.
 
Last edited:

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
hadse samma problem förra året och det räckte med att köpa ett nytt batteri... har du underhållsladdare i på vintern anpassad för mc? har du bytt batteri tidigare? har du vanlig billaddare är det lätt att bränna batteriet för dom laddar lite för mycket
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
hadse samma problem förra året och det räckte med att köpa ett nytt batteri... har du underhållsladdare i på vintern anpassad för mc? har du bytt batteri tidigare? har du vanlig billaddare är det lätt att bränna batteriet för dom laddar lite för mycket

Tror också de bara e att byta batteri... Jag har underhållsladdare för mc... men den där underhållsladdarn har vart i kopplad men utan att strömmen varit på emellanåt vilket resulterat att den laddat ur batteriet ist. Jag hade problem med det när jag skulle ta första turen för i år. Batteriet var helslut och jag fick ladda om det. Men då funkade det och har inte strulat sen dess..
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Tror också de bara e att byta batteri... Jag har underhållsladdare för mc... men den där underhållsladdarn har vart i kopplad men utan att strömmen varit på emellanåt vilket resulterat att den laddat ur batteriet ist. Jag hade problem med det när jag skulle ta första turen för i år. Batteriet var helslut och jag fick ladda om det. Men då funkade det och har inte strulat sen dess..


Härligt av Knas att ställa upp, det är en riktig klubbkompis:Bugar:Bugar
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Har det knasat ur så ringer man Knas, Så länge det inte blivit riksknas :p
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top