Streetfighters Stockholm MC

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Streetfighters Stockholm är tillbaka där vi en gång startade dvs på Sporthoj.com.

SFSMC är ett gäng hojåkare som har ett stort intresse för hojbyggen och speciellt Streetfighters, därav klubbens namn! Klubben grundades 2007.
Medlemmarna i SFS kör dock alla typer av hojar, men de flesta kör streetfighters.

För att bli klubbmedlem krävs det att du visar ditt intresse på våra träffar och dylikt. Ett bra sätt är att presentera dig via forumet.
ALLA är välkomna att hänga med på våra öppna körningar!

Besök även klubbens hemsida www.sfsmc.sedär du bla finner galleriet.



Regler för forumet:

Posta bara inlägg som har med ämnet att göra. Sk spam kommer inte att godtas, vid upprepade tillfällen riskerar du att bannas.
 

Bifogat

  • Pq1nFD0r-c40c4e5372ccb7f8810a0a861def1f2e.jpg
    Pq1nFD0r-c40c4e5372ccb7f8810a0a861def1f2e.jpg
    64.8 KB · Visningar: 739
Last edited:

Skuggan

Guest
Hello... 12/10 stängs www.sfsmc.se ner för gott.. Frågade Bully om ni ville ha kvar den men då det inte finns ngt intresse meddelade han att den lika gärna kunde stängas.
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Hello... 12/10 stängs www.sfsmc.se ner för gott.. Frågade Bully om ni ville ha kvar den men då det inte finns ngt intresse meddelade han att den lika gärna kunde stängas.


De e med en liten tår i ögat, va ju en del pillande me galleri o grejer innan det funkade som det skulle. Kan tänka du käner lite lika, vill minnas att du la en del timmar på det projektet :)
Fast vi hänger ju bara här nuförtiden så det finns ju ingen anledning att ha det kvar.
Enepok går i graven helt enkelt, tack för roddandet skuggo!
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Så där ja nu har man blivit gammal så nu har man ju faktiskt råd men lite sportigare att bygga om

vad säger ni om premien på följande?

cbr 954rr års -03
kostar 1150 i månaden på mig det är väl rätt överkomligt?

Tänkte fixa horneten och kränga till våren blir det kanske nått större att bygga hassefighter på!!!
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Så där ja nu har man blivit gammal så nu har man ju faktiskt råd men lite sportigare att bygga om

vad säger ni om premien på följande?

cbr 954rr års -03
kostar 1150 i månaden på mig det är väl rätt överkomligt?

Tänkte fixa horneten och kränga till våren blir det kanske nått större att bygga hassefighter på!!!

954 låter kul som fan.
1150 i mån, tja allt e ju relativt, fråga skåne vad han betalar för hans nyare retta........
Sjävl tycker jag det e väl mycket med över tusingen i månaden.

Men det verkar vara en förbannat trevlig maskin, o tycker absolut du är värd mer vrid :yoparty
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Så där ja nu har man blivit gammal så nu har man ju faktiskt råd men lite sportigare att bygga om

vad säger ni om premien på följande?

cbr 954rr års -03
kostar 1150 i månaden på mig det är väl rätt överkomligt?

Tänkte fixa horneten och kränga till våren blir det kanske nått större att bygga hassefighter på!!!

Tycker definitivt du ska köpa större, då du faktiskt kan köra och är en av de få hojåkare som verkligen vrider ur sin hoj!
Finns ju en del bra objekt nu på Blocket, och du som oxå kan skruva lite själv, har ju möjligheter att köpa o skruva ihop till våren :tummenupp

Varför skriver vi i denna tråden förresten :va
 

theitalianstyle

GAME OVER MC
Gick med
18 Dec 2009
Ort
Där borta
Hoj
Cagiva Planet
Tjabba :) Jag är en kille på 16 år som skaffat en lätt mc för ett tag sedan en Cagiva Planet 125cc den är antagligen betydligt mindre än alla andras. men ja tycker man måste ju börja någonstans.
Så ja skulle gärna vara en maskot för Klubben eller dyliknande :D
vore trevligt tycker ja :D
Hälsningar :D
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Tjabba :) Jag är en kille på 16 år som skaffat en lätt mc för ett tag sedan en Cagiva Planet 125cc den är antagligen betydligt mindre än alla andras. men ja tycker man måste ju börja någonstans.
Så ja skulle gärna vara en maskot för Klubben eller dyliknande :D
vore trevligt tycker ja :D
Hälsningar :D

Visste inte att det fanns 125 fabrik fighters, coolt:tummenupp
Det är bara att hålla ögonen öppna här o hänga på på våra öppna körningar i sommar.
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Tjabba :) Jag är en kille på 16 år som skaffat en lätt mc för ett tag sedan en Cagiva Planet 125cc den är antagligen betydligt mindre än alla andras. men ja tycker man måste ju börja någonstans.
Så ja skulle gärna vara en maskot för Klubben eller dyliknande :D
vore trevligt tycker ja :D
Hälsningar :D


Välkommen att hänga med på nån långhjuls bakbrassa dock kan jag inte lova att din moppe hänger med, men vi väntar i alla korsningar:D
 

theitalianstyle

GAME OVER MC
Gick med
18 Dec 2009
Ort
Där borta
Hoj
Cagiva Planet
:tummenupp
Visste inte att det fanns 125 fabrik fighters, coolt:tummenupp
Det är bara att hålla ögonen öppna här o hänga på på våra öppna körningar i sommar.

hahah nej men det är som en blandning :p Cagiva planet :p
ja precis blir fram me Hojjen till våren :) vi synes då! :D

:tuttar
Välkommen att hänga med på nån långhjuls bakbrassa dock kan jag inte lova att din moppe hänger med, men vi väntar i alla korsningar:D

hahahha eller så kan vi köra på 30 vägar så hinner ja med :D:tuttar

Äh bara välja en körning då jag och Skåne är med så hänger alla med :tummenupp

haha tur det :D
 
Last edited:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Tjabba :) Jag är en kille på 16 år som skaffat en lätt mc för ett tag sedan en Cagiva Planet 125cc den är antagligen betydligt mindre än alla andras. men ja tycker man måste ju börja någonstans.
Så ja skulle gärna vara en maskot för Klubben eller dyliknande :D
vore trevligt tycker ja :D
Hälsningar :D

Maskot vill du nog inte vara...
Det innebär Zids bitch, gå och hålla insidan av fickan tvätta hojar m,m.

Men haka på du när det är dags.
 

stehne

Stehne
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer1000k7
Maskot vill du nog inte vara...
Det innebär Zids bitch, gå och hålla insidan av fickan tvätta hojar m,m.

Men haka på du när det är dags.

Anmäler mig frivilligt att ta "kolla så att alla är med" platsen i vår. Pressade upp kinaskitet i 107 km/h på E4an i höstas. Hoppas på att jobba på under vintern och våren så att jag kan byta upp mig några hundra cc iallafall;)
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Anmäler mig frivilligt att ta "kolla så att alla är med" platsen i vår. Pressade upp kinaskitet i 107 km/h på E4an i höstas. Hoppas på att jobba på under vintern och våren så att jag kan byta upp mig några hundra cc iallafall;)

Haha varför kör du 125a? :D
 

stehne

Stehne
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer1000k7
Haha varför kör du 125a? :D

Var risk att jag skulle hamna på TV3 i lyxfällan annars, sitta som ett ?-tecken i soffan när dem rabblade upp mina dålig bil och mc affärer;). Nu åker alla en/fem och tiokronor direkt i spargrisen, får se vad det räcker till i vår. Försöker övertyga en kompis flickvän att hans mc är livsfarlig (så att jag kan köpa den billigt;)).

Haha varför kör du 125a? :D

Parkerade för övrigt alltid några kvarter ifrån kunderna jag var hos under hösten, trots att det var jobbit att gå i helställ och stövlar. Lovar att jag aldrig hade någon av SFS tröjorna på mig under färd.
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Var risk att jag skulle hamna på TV3 i lyxfällan annars, sitta som ett ?-tecken i soffan när dem rabblade upp mina dålig bil och mc affärer;). Nu åker alla en/fem och tiokronor direkt i spargrisen, får se vad det räcker till i vår. Försöker övertyga en kompis flickvän att hans mc är livsfarlig (så att jag kan köpa den billigt;)).

istället för att hugga din polare och hojbroder i ryggen så köp denna :)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=37940

byt framlampan, släng på en magkåpa så har du i alla fall en hyffsad hoj med trevlig försäkring.
 

GGFG

Full fart framåt!
Gick med
11 Jan 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!

Det e bara o hålla utkik i trådarna o se när vi ska ut o åka, då är du välkommen att hänga på :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top