Frågor man aldrig vågar ställa

R5+1

Guest
Hur får man bilderna man laddar upp.
Har inte riktigt listat ut det än, pinsamt :tummenner

När du skriver ditt inlägg har du ovanför textrutan en massa valmöjligheter som gör inlägget mer livfullt; Större text, annan färg på texten, fetstil, osv.
Bredvid varann hittar du en smiley, ett gem och två pilar. Klickar du på gemet kan du lägga till en bild som i ditt exempel.

Edit: Ja, du är bra pinsam.......Välkommen i gänget!:krama
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Heeey, vi män är tämligen flexibla, har en kvinna vi möter i korridoren snygg hylla så kollar vi in den, annars vänder vi oss om efter att dom har passerat för att se om bakdelen kan vara till fördel istället...

I praktiken måste vi ju kolla in alla hyllor för att se om dom är snygga, sedan vänder vi oss om och kollar alla akterpartier också, så vi inte går miste om några...

Fast ska sanningen fram så kan det lika gärna vara en blick eller ett leende som går hem, men det låter inte lika macho...

Mja, jag brukar nog leta efter en trevlig helhet faktiskt. :)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Mja, jag brukar nog leta efter en trevlig helhet faktiskt. :)

Jo, givetvis, ju fler plus som staplas på varandra desto högre totalbetyg.

Men eftersom det är så ohyggligt svårt att få kvinnor att sitta stilla, vara tysta och bara vara en njutning för ögat så föredrar jag en somm har något vettigt att säga som jag orkar lyssna på när dom ändå öppnar truten...

Det är lättare att titta bort än att blunda med öronen...

"I didnt know that buffalos had wings..."

Citat från någon förvisso söt men vidrig tv-kändis...
 

OliverKmark

Rostfri
Gick med
22 Nov 2010
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Z1000 -14
När du skriver ditt inlägg har du ovanför textrutan en massa valmöjligheter som gör inlägget mer livfullt; Större text, annan färg på texten, fetstil, osv.
Bredvid varann hittar du en smiley, ett gem och två pilar. Klickar du på gemet kan du lägga till en bild som i ditt exempel.

Edit: Ja, du är bra pinsam.......Välkommen i gänget!:krama

Där ja! Tackar, hehe :kiss
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jo, givetvis, ju fler plus som staplas på varandra desto högre totalbetyg.

Men eftersom det är så ohyggligt svårt att få kvinnor att sitta stilla, vara tysta och bara vara en njutning för ögat så föredrar jag en somm har något vettigt att säga som jag orkar lyssna på när dom ändå öppnar truten...

Det är lättare att titta bort än att blunda med öronen...

"I didnt know that buffalos had wings..."

Citat från någon förvisso söt men vidrig tv-kändis...

Fast, det går ju också in under helhet iofs.

Men som man har man ju en inbyggd förmåga att stänga av och bara höra ett vagt brus när dom börgar tjattra. :hihi Brukar sluta med att man missat nått som tydligen var "viktigt" dock. :gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag får för mig att fråga tjejer om deras sexvanor när jag är ute och krökar, varför vågar jag inte ställa dessa frågor i nyktert tillstånd?
Och förvånansvärt många är villiga att berätta mer än vad man kanske bör göra...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag får för mig att fråga tjejer om deras sexvanor när jag är ute och krökar, varför vågar jag inte ställa dessa frågor i nyktert tillstånd?
Och förvånansvärt många är villiga att berätta mer än vad man kanske bör göra...

Nu är det dags att du delar med dig. :mattias
 

R5+1

Guest
Jag får för mig att fråga tjejer om deras sexvanor när jag är ute och krökar, varför vågar jag inte ställa dessa frågor i nyktert tillstånd?
Och förvånansvärt många är villiga att berätta mer än vad man kanske bör göra...

Fan oxå, har vi träffats...?!?!:rodnar
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Jag får för mig att fråga tjejer om deras sexvanor när jag är ute och krökar, varför vågar jag inte ställa dessa frågor i nyktert tillstånd?
Och förvånansvärt många är villiga att berätta mer än vad man kanske bör göra...

Jag anar en ny hobby komma smygandes till mig!


"Är tjejer runt 35-40 "hetare på gröten" än yngre qvins?" är en fråga jag funderat ett tag på.
 

R5+1

Guest
"Är tjejer runt 35-40 "hetare på gröten" än yngre qvins?" är en fråga jag funderat ett tag på.

Jäpp! Har jag hört av en kompis alltså...:rodnar

Skämt åsido orkar man som inte bry sig om det där jobbiga spelet längre. Man är mer rakt på sak och kan skilja på 'potentiellt förhållande' och 'sex'.
Är du dessutom yngre kanske du får oss... jag menar dom att känna sig ungdomligare. Man blir som man umgås du vet.:rolleyes:
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
hetare på gröten... det är nog ganska individuellt, men en sak jag lärt mig, 30+ vet och kan mer om "gröten" än 18+ :fakta :mattias
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
hetare på gröten... det är nog ganska individuellt, men en sak jag lärt mig, 30+ vet och kan mer om "gröten" än 18+ :fakta :mattias


Det är ju onekligen trevligt om gröten blir god, inte bara att ingredienserna var är bra, det är det slutgiltiga resultatet som betyder någo:p

Gröt e gott!:drool
Hurra för gröt!:banana

Och nyttigt! Glöm inte det!
 
Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag anar en ny hobby komma smygandes till mig!


"Är tjejer runt 35-40 "hetare på gröten" än yngre qvins?" är en fråga jag funderat ett tag på.

Ja, helt plötsligt tackar inte alla karlar ja till dom längre. Och det ger vissa följdeffekter.

Annars börjar man bli ganska trött på den klassiska "ta-kort-med-mobilen-på-sig-själv-så-man-får-med-den-direkt-tragiska-konsumkassörska-i-Farsta-uringningen-lite-snett-uppifrån" posen.

:D Dom är roliga. Och bilderna är alltid precis så man ser rattarna men man ser inte hur feta brudarna egentligen är.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top