Frågor man aldrig vågar ställa

tkdrille

Guest
Tror det, tydligen måste man bocka av reklamfunktionen när man reggar.

Fan vad jag letat efter ansikten som jag känner igen.:D

Min bror även en annan kollega ringde och fråga om jag var till salu. Jag hade hamnat på blockets reklam för en sida :D Bara för man vill prova på liksom. Inte gjorde de nån nytta.
 

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ort
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Det kan ju vara så enkelt att det smaken går igenom, alltså att det smakar sparris. Lite som kisset luktar mao.

Vissa ämnen har kroppen inget behov/intresse av att ta upp och således skickar vidare snabbaste vägen. Kanske en del av förklaringen.

Luktar pisset sparris när man har käkat det?

Om kroppen inte hade haft nån nytta av det eller inte ville ta upp det hade den väl skickat ut det ur röven istället, känns som den vägen är snabbare än via tarmar --> blodomlopp --> lever --> blodomlopp --> testiklar --> säd --- penitz.

Känns helt enkelt som en konstig avfallsstation.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
A1, B1, B2, B3, B6, B12 och D vitamin.
Samt kalcium och jod.

Just dom sakerna är inte unika för just mjölk. Mjölk är för bebisar.
Så länge man inte har den snea böjningen att använda blöja och napp tycker jag man kan ge fan i mjölken när man är vuxen...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Just dom sakerna är inte unika för just mjölk. Mjölk är för bebisar.
Så länge man inte har den snea böjningen att använda blöja och napp tycker jag man kan ge fan i mjölken när man är vuxen...

Vad dricker du som endast innehållerb unika ämnen?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Varför dricker vuxna människor mjölk från en ko?

När jag väl dricker mjölk så dricker jag den ur glaset och inte från kon, det borde likställas med tidelag.
Varför smakar mjölk så extremt illa när man är bakis? Nu är det ju inte gott i vanliga fall heller men man spyr ju bara av att känna lukten av det dagen efter.
 

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Bromma
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Varför dricker vuxna människor mjölk från en ko?

Kanske av samma anledning som vuxna människor äter kött från en ko?

Och frön från gräset vete.
Och ja, vi vet ju om att de är ämnade att falla i jorden och bli nya veteplantor men
vad skulle vi äta om vi bara fick äta specifik manniskomat?

Jo just det, bröstmjölk av kvinna har vi ju bara för oss själva.

Topp!

:tummenupp

/e
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Hur är det man säger...

På fyllan säger man vad man tänker som nykter.. eller nått i den stilen
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Varför kommer man på en massa frågor som passar utmärkt i denna tråden när man sitter på toaletten, står i duschen, precis har lagt sig eller kör bil/MC - men minnet är helt tomt när man väl sitter vid datorn/på forumet? :va
 

Nidhogg

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Ort
Peking
Hoj
KTM 525 EXC -06
Jag har en fråga angående koppling som jag funderat på väldigt länge.. Varför greppar en bilkoppling bättre ju färre puckar den har?
Fyra puckar greppar bättre än sex, som i sin tur greppar bättre än en hel lamell.
Borde inte den hela lamellen greppa betydligt mycket bättre än en fyrpuckad, det är ju betydligt mer yta som ligger an vilket borde göra att en fyrpuckad borde slira mer.. Men så är det ju fan inte!

Please enlighten me.

//via Tapatalk
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag har en fråga angående koppling som jag funderat på väldigt länge.. Varför greppar en bilkoppling bättre ju färre puckar den har?
Fyra puckar greppar bättre än sex, som i sin tur greppar bättre än en hel lamell.
Borde inte den hela lamellen greppa betydligt mycket bättre än en fyrpuckad, det är ju betydligt mer yta som ligger an vilket borde göra att en fyrpuckad borde slira mer.. Men så är det ju fan inte!

Please enlighten me.

//via Tapatalk

Utan att faktiskt veta skulle jag gissa att en hel och slät yta inte pressar bort oljehinnan lika bra, och därför inte får odentlig kontakt. Men det är bara lite svammel från min sida.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top