|
REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.
| ||
| I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler). | |||
| LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET | |||
Häum?Jag var iallafall 100 på att jag hört det här, och ganska säker på att det var du som sagt det...
Men jag kan mycket väl ha fel... Det var inte alls meningen att försöka utmåla dig som porrfilmsexpert på något vis, jag ber om ursäkt. Bara fick för mig att några pratat om det i en tråd här och att du kommit med sagda förklaring...
![]()
Min Honda CB500 Chopper/Bobber byggtråd!
Är du på jakt efter ett sjyst bilstereopaket? Jag har ett till salu, toppgrejer såsom JBL GTO sexkanals steg och Rockford Fosgate Power högtalare. PM:a för mer info!
Är du på jakt efter ett sjyst bilstereopaket? Jag har ett till salu, toppgrejer såsom JBL GTO sexkanals steg och Rockford Fosgate Power högtalare. PM:a för mer info!
Ingen fråga kanske, men varför säger man alltid att en TJOCK person är kraftig?
I min värld är kraft något som utvecklas ur muskler, dvs man kan lyfta nåt, eller förflytta sig osv
Fett utvecklar inte kraft.
En fet människa är inte kraftig.
En fet människa är fet.
Det förklarar den onormalt höga frekvensen av ofrivilliga graviditeter man har på dessa orter jue!![]()
Senast redigerat av Dr.Bike den 2009-05-12 klockan 12:09. Anledning: Dubbelt inlägg
Signaturer tar bara plats och är så j-vla onödiga!
jag kallar dom fläskberg, värre är alla tjejer som var/egentligen är snygga men dom har lagt på sig 10-15 kg späckJag menar hur kan man göra så mot sig själv? Lägga massa tid och pengar på kläder smink och andra associerar men missa det viktiga.
Nu snackar vi inte 30 åriga småbarnsföreldrar utan 20 åriga singel tjejer.
Fysisk aktivitet dödar inte jag lovar!
Det har att göra med att nervändarna (som är dom som registrerar känselintryck) är beroende av att ha ett bra blodflöde för att fungera normalt.
Kroppsdelar somnar på grund av att blodomloppet stryps så att cirkulationen blir otillräcklig. Det blir då syrebrist i den kroppsdelen och det uppstår en kemisk obalans kring nervändarna.
När blodflödet återställs så återställs också den kemiska balansen och syrenivån kring nerverna och dom reagerar på det med att sända ut lite slumpvisa impulser och det upplevs som pirrningar (Brukar också kunna benämnas myrkrypningar, kolsyra osv)
Just det är klart instressant. En del brukar skylla på att dom har kraftig benstomme. Detta trots att skillnaden i vikt på skelettet på en person med vek och en med kraftig benstomme är maximalt 0,5-1 kg.
Varför har många människor så svårt att fatta att det som gör att man blir fet är att man äter fler kalorier än man gör av med.
Låt gå att det faktiskt finns människor som har störningar i sköldkörteln och liknande som gör att dom får svårare att reglera sin vikt men i slutänden är det fortfarande en fråga om hur mycket man äter jämfört med hur mycket man rör på sig.
Senast redigerat av Steffo_b den 2009-05-12 klockan 12:30. Anledning: Dubbelt inlägg
The man, the myth, the concept.
För att göra din väntan kortare, ja du kan bli riktigt snygg dock risk att bli för snygg, lite som champange.
kolsyrad vodka/flädersaft funkar, är misstänkt likt vodka/flädercider fast ändå inte vet inte om det är soda stremer "smaken" eller de fakto att fel del är kolsyrad som gör det.
Frågan är vad som händer om man kolsyrar hela drinken på engång (kanske det du menade?) om det blir nån skilnad? så fort man blandar i något icke kolsyrat blir det ju lite avslaget.
Ska prova att kolsyra "dagens" nån gång i sommar Borde bli farligt fräscht
kolsyrade oboy i min ungdom när sodastreamern var batteridriven och flaskorna var i glas, det var dumt.
Hade bruna oboyprickar och glassplitter i hela köket, tur det inte var hemma hos mig
Dreggel:
Nej nej. En riktig WT:are tjöper inte alkohol. Den tillverkas. Gärna i barnens uppblåsbara pool på baksidan (som egentligen inte är en pool utan resterna av plåt-taket som blåste av förra hösten).
Varför får jag aldrig ligga längre?
Är det för att jag kör 125a!?!? VA VA VA!?!?! ÄR DET BARA DÄRFÖR!?!?![]()
Varför blir tjärringar röda i håret och gråa i ansiktet när de blir gamla, när gubbdjävlar blir gråa i håret och röda i ansiktet?
Om man skrämmer en tiger så blir det en rädd tiger.
Vad blir det om man skrämmer ett lejon?
Går det?
Röker man så gulnar tänderna.
Svimmar man så svartnar det för ögonen.
Vad händer med huden när man solar?
Tycker det börjar bli lite konstiga frågor med tanke på att det ska vara såna frågor som man aldrig vågar ställa, tex "hur vet jag om jag är bög" etc.
Kom igen, dummare frågor behövs ju![]()
Utför allt inom bygg i Mälardalen med omnejd, pm:a vid intresse.
En fråga man (jag) aldrig vågar fråga är; Ligga?
du kanske är för snabb..
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|