Visby/Gotland

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Brukar finnas en rekorderlig almanacka på deras hemsida där det står när man får och inte får (lamm).

Okej, har inte ens orkat kolla. Tidigare har deras hemsida sugit kuk, där all intressant info saknats, bara nån bild på deras framtidsdröm..
Skall ta mig en titt igen..

EDIT: Kollade kalendern, men det hade varit intressand att veta upplägg(Olika grupper), körtider, priser.. Eller är jag blind? :va
 
Last edited:

Fårskallen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Visby
Hoj
FZ8-N
Okej, har inte ens orkat kolla. Tidigare har deras hemsida sugit kuk, där all intressant info saknats, bara nån bild på deras framtidsdröm..
Skall ta mig en titt igen..

EDIT: Kollade kalendern, men det hade varit intressand att veta upplägg(Olika grupper), körtider, priser.. Eller är jag blind? :va


Jao dom har kanske inte världens bästa info på sidan deras.
Känns nästan som att dom är ointresserade av Privatpersoner.
Antar att du får engagera dig lite.
Contact details

For offers, bookings and product information:
sales@gotlandring.com

For feedback of the site or us:
feedback@gotlandring.com

For general inquiries:
info@gotlandring.com

Gotland Ring AB
Strandgatan 32
SE-621 56 VISBY
Sweden

Phone: +46-498 256 300 , +46-731 828 777
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Åk dit den tid som är,pynta och kör oftast delar man tiden med bilar så att att man kör i 20 minuters pass så har jag iallafall gjort tidigare år
Priset står på sidan under Privat men kom ihåg att första gången måste du lösa medlemskap i klubben.

tunga gruppen har flyttat sig fram och tillbaka längs 147an och 148an i 3 dagar nu, så det borde ju vara fritt där snart.
Men dom brukar ju oftast vara på dom stora vägarna och sällan kvällstid
 
Last edited:

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Priset står på sidan under Privat men kom ihåg att första gången måste du lösa medlemskap i klubben.

Just ja, det är ju sjukt. 900kr kan jag tycka är ett okej pris för en dags körning, men att man också måste bli medlem för 390kr, det är inte okej..
Ungefär som att du måste vara medlem i "Pärlan" för att få lira bowling, som du redan betalat för..
Eller är det inte konstigt? :confused:
 

Fårskallen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Visby
Hoj
FZ8-N
Just ja, det är ju sjukt. 900kr kan jag tycka är ett okej pris för en dags körning, men att man också måste bli medlem för 390kr, det är inte okej..
Ungefär som att du måste vara medlem i "Pärlan" för att få lira bowling, som du redan betalat för..
Eller är det inte konstigt? :confused:

MM det är så att man kan sälja alkohol utan utskänkningstillstånd om man startar en förening och partar i "föreningen",
Ska tydligen därför det är så på många bowlinghallar har jag fått förklarat för mig.

Man kan ju hoppas att det inte är därför man ska bli medlem på ringen :fyllisar
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Men tänk om du va tvungen att medlem i varje klubb när du ska tex åka bana eller gå i en simhall eller åka skrillor eller åka slidor utför,,osv ldet skulle bli några medlemskap på ett år du

Nu kan det ju va så att GR ger rabatt till medlemmar annars kanske det hade kostat 1300
 

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Visby
Hoj
1993 Yamaha XT 600
En liten tur imorgon om vädret tillåter, lite tidigare , typ klockan sex så kanske man hinner trycka ner en glass i halsen på hamnen me:)
 

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Jag har två sjyssta 190 bak däck om nån är sugen ett pirelli och ett continetal båda är beggade men bra på mitten så det finns många mil kvar.
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Jag är på klockan 18 iaf. Då hinner man som sagt en glass oxå.
 

cbr600visby

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2009
Ort
visby
Hoj
cbr600
synd att det blev 18, då kan jag absolut inte. skall på musical 18:30, tänkte skulle hinna till 19 med snabba ryck. eftersom 19:15 brukar vi glida iväg. vi kan väl börja med en glass. eller så tar man en glass på vägen vid nån mack eller nåt :)
 

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Visby
Hoj
1993 Yamaha XT 600
synd att det blev 18, då kan jag absolut inte. skall på musical 18:30, tänkte skulle hinna till 19 med snabba ryck. eftersom 19:15 brukar vi glida iväg. vi kan väl börja med en glass. eller så tar man en glass på vägen vid nån mack eller nåt :)

Kom på att je me ska på musical:)... fan oxå,, de brukar hålla på en bra stund så de ä nog kört de...
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Inte många som ska åka ikväll ser det ut som. Får se om det blir några ändå.
 

cbr600visby

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2009
Ort
visby
Hoj
cbr600
jag tänkte skulle hinna med iallafall. åker med bågen till musicalen, sen kan de inte hålla på mer en 30 min tycker man. så till kvart över 19 har man ju på sig faktiskt.

men då får det bli sju vid rondellen, annars är det precis kört ju
 
Last edited:

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
jag kan hela kvällen. Vet inte hur många som är här inne och läser. Men 19 är ok för mig.
 

cbr600visby

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2009
Ort
visby
Hoj
cbr600
jag tror man får byta dag på träffen till tisdag. det är inte dåligt väder lika ofta som på onsdagar. eller kanske lägga två dagar i veckan. man får nog snacka ihop sig om det. kanske göra en heldags tripp med käk o sånt nån gång.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
En liten tur imorgon om vädret tillåter, lite tidigare , typ klockan sex så kanske man hinner trycka ner en glass i halsen på hamnen me:)

Fan vad ni käkar glass!

Blev lite mycket i sthlm så jag är inte nere igen för ens i nästa vecka men då är Jag på. Kanske hinner till onsdagsåkat.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top