Bilder och filmer

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
jååå för faen! ut med crossen! hade jag lätt gjort om jag inte va en handikappad jäfvel. gipset blir jag nog inte av med förrän framåt mitten av april misstänker jag, beror lite på läkningen. ska dit å byta gips och röntga på onsdag!

Det gick ju bra att köra med gips förra året. På't ba!!! :tungan
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Det gick ju bra att köra med gips förra året. På't ba!!! :tungan

Förra året hade jag ju aldrig gips!? Bara ett handledsstöd! Det var först i januari efter operationen i handen då jag fick gips! Nu skulle jag inte ens kunna vrida på gasen!? :p
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
uffe den jäveln har värmt upp däcken nu så här års. vart ingen svart afgan om man säger så haha

Knas vet inte hur man gör och är rädd för att knasa upp intranätet om han klickar fel så jag hjälper honom lite.


[YOUTUBE-ID]bO6QpzbCXig[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]evHnqt5hfxE[/YOUTUBE-ID]
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
puss på dig med:krama



så länge du använder den kommer den bli snabbare frisk och stark efter du tagit bort gipset. Ruskatupp räcknas inte!

jaja visst, så fort gipset ryker blir det att använda högern deluxe å träna en jävla massa, hela överkroppen är ju försvagad efter olyckan! kommer bli som arnold till sommaren! haha :tummenupp
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
uffe den jäveln har värmt upp däcken nu så här års. vart ingen svart afgan om man säger så haha

Knas vet inte hur man gör och är rädd för att knasa upp intranätet om han klickar fel så jag hjälper honom lite.


[YOUTUBE-ID]bO6QpzbCXig[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]evHnqt5hfxE[/YOUTUBE-ID]

Fy fan va bra knasaren!
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
uffe den jäveln har värmt upp däcken nu så här års. vart ingen svart afgan om man säger så haha

Knas vet inte hur man gör och är rädd för att knasa upp intranätet om han klickar fel så jag hjälper honom lite.


[YOUTUBE-ID]bO6QpzbCXig[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]evHnqt5hfxE[/YOUTUBE-ID]

Me Like a Lot !!!!!
:Bugar
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
:D:D:D

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GcbRZSgo0sA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GcbRZSgo0sA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
:D:D:D

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GcbRZSgo0sA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GcbRZSgo0sA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

hahha, vilka sköningar
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
inte mkt hojar vid waxholm heller....kallt som fan dessutom
 

Bifogat

  • 20100326091.jpg
    20100326091.jpg
    231.2 KB · Visningar: 63
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top