Bilder och filmer

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Pulkafighters Stockholm i farten igen!!

Så jävla kul!!

[YOUTUBE-ID]UqbqydXZMu4[/YOUTUBE-ID]


[YOUTUBE-ID]sVdjJ--iw50[/YOUTUBE-ID]

litet smakprov kommer mer när det är plogat så man kan åka fortare!!:D
 

brunn

Definitely Maybe
Gick med
7 Jun 2006
Ort
Västerort
Hoj
Suzuki
Pulkafighters Stockholm i farten igen!!

Så jävla kul!!

litet smakprov kommer mer när det är plogat så man kan åka fortare!!:D

bästa är 1:50 på första filmen, tror jag körde strax över 50 där ungefär.
nästa gång får vi ladda upp med skinnställ o hela skiten, tror fan man kan knäskrapa från den där hehe :banana:banana:banana

EDIT: vi kanske ska byta upp oss till "Pulka Race" 99:-
http://www.jula.se/pulka-med-broms-race-131984 :tummenupp
 
Last edited:

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Fan va kul ni ser ut att ha det!:banana

Jo någon form av störtkruka o kanske ett ryggskydd e nog inte fel om ni ska brazza på lite
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
lite crossåkning på tullingesjön innan jag opererade mig! cross och brutet båtben går alldeles utmärkt! ;) Enjoy! :yoparty

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H-FTy9NMc_k&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H-FTy9NMc_k&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
lite crossåkning på tullingesjön innan jag opererade mig! cross och brutet båtben går alldeles utmärkt! ;) Enjoy! :yoparty

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H-FTy9NMc_k&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H-FTy9NMc_k&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Gryyyymt :yoparty
Jag vill också, men jag hade ju den goda smaken att spräcka armbågen för ett par veckor sedan, så jag får nöja mig med att kicka igång den i garaget ibland :(
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Sprang, snubblade, landade på armen. Och ja, jag var full :gnissla

i motsats till vad många tycker och säger så tycker jag faktiskt att man många gånger får skylla på fyllan! :fyllisar men ja, illa då! har du gips eller vad är dealen? själv får man gå med gips i 2-3 mån till, livet som vänsterhänt är fan inte kul alltså. inte heller att vara sjukskriven i 100 år.
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
i motsats till vad många tycker och säger så tycker jag faktiskt att man många gånger får skylla på fyllan! :fyllisar men ja, illa då! har du gips eller vad är dealen? själv får man gå med gips i 2-3 mån till, livet som vänsterhänt är fan inte kul alltså. inte heller att vara sjukskriven i 100 år.

Word! :fyllisar
Klarade mig utan gips, men med en uppmaning om att röra armen så mycket som möjligt. Lättare sagt än gjort, men det har blivit mycket bättre. Kan dock varken räta ut eller böja armen ordentligt. Men det ger väl med sig.

Att vara ofrivilligt vänsterhänt sucks, har testat :näsblod
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Word! :fyllisar
Klarade mig utan gips, men med en uppmaning om att röra armen så mycket som möjligt. Lättare sagt än gjort, men det har blivit mycket bättre. Kan dock varken räta ut eller böja armen ordentligt. Men det ger väl med sig.

Att vara ofrivilligt vänsterhänt sucks, har testat :näsblod

hmm fy fan, hoppas du fick smärtstillande då! men jo, rör man inte på lederna så förlorar man en massa rörlighet. min handled e ju helt fuckad, kan inte luta handen åt ena hållet, inåt om man säger så, men även åt alla andra håll har jag förlorat runt 30-50% av rörligheten. och nu efter gipset kommer det bli klart värre och svagare, blir å träna upp skiten som fan i april/maj och framåt när jag blir av med gipset. gasa en jävla massa också haha! :tummenupp

ja vänsterhänthet borde fan förbjudas. :yoparty
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
[YOUTUBE-ID]jq0A8zJ-KEo[/YOUTUBE-ID]

Dra åt helvete va kul det ser ut, så fick vi lite isslangning i slutet också :yoparty
Men lagret fixat nudå?


Sprang, snubblade, landade på armen. Och ja, jag var full :gnissla



Shit, var du där? :näsblod

Exet är diselmannen, är alltså med överallt när man är i dimman......

Syrt som tusan med armen, du som skaffat geggmoppe o allt.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Drömde inatt att jag var bjuden hos Ugglo med nån polare, Ugglo fyllde tydligen år och hade bjudit dit några sugna brudar :) mycket gott, både att käka och dricka.....när precis allt kom igång dök hans sambo och föräldrar upp och var inte så glada på mig :S

what a fuck drömmer jag sådant?
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
vykort från fjärran...

Kul...

Om ni har svårt att se namnen så är det från vänster:

Ziddo, The big one Galli, Ugglo högst upp, skåne till höger om mig, Bully sitter i skånes famn, baisarn längst till höger..

:tummenupp:tummenupp
 

Bifogat

  • ATT00044.jpg
    ATT00044.jpg
    16.4 KB · Visningar: 86
  • ATT00032.jpg
    ATT00032.jpg
    35.4 KB · Visningar: 86

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
vykort från fjärran...

Kul...

Om ni har svårt att se namnen så är det från vänster:

Ziddo, The big one Galli, Ugglo högst upp, skåne till höger om mig, Bully sitter i skånes famn, baisarn längst till höger..

:tummenupp:tummenupp


Hahah klockren! men fattar inte varför Skåne ska ha mig i famnen:confused::va
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Drömde inatt att jag var bjuden hos Ugglo med nån polare, Ugglo fyllde tydligen år och hade bjudit dit några sugna brudar :) mycket gott, både att käka och dricka.....när precis allt kom igång dök hans sambo och föräldrar upp och var inte så glada på mig :S

what a fuck drömmer jag sådant?

hahah sjukt, riktigt skit att dom kom o sabba festen :mad:

vykort från fjärran...

Kul...

Om ni har svårt att se namnen så är det från vänster:

Ziddo, The big one Galli, Ugglo högst upp, skåne till höger om mig, Bully sitter i skånes famn, baisarn längst till höger..

:tummenupp:tummenupp

Coolers :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top