motogp 2009 tyskland

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
japp, ska ner och kolla vi åker den 16 tror jag och är där tills på måndagen 20 , ska bo på hotell i Chermitz när banan, ska du ner?
 

maiki78

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2007
Ort
Överkalix
Hoj
Honda CBR 1000rr -08 Highland 950 sm -06
japp, ska ner och kolla vi åker den 16 tror jag och är där tills på måndagen 20 , ska bo på hotell i Chermitz när banan, ska du ner?

hade då tänkt det...har semester så det passar perfekt...:yoparty vet inte om man tar med tältet eller om man hittar nått prisvärt hotell...har kollat runt lite men det verkar vara uppbokat en hel del nära banan iaf...försent ute som vanligt..:huvet
 

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
förra året bodde vi i Leipzig men funkade var sent ute och bokade då, tog ca 45 min till banan, ,tor det va en 10 mil eller så, men vad gör man inte
 

maiki78

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2007
Ort
Överkalix
Hoj
Honda CBR 1000rr -08 Highland 950 sm -06
förra året bodde vi i Leipzig men funkade var sent ute och bokade då, tog ca 45 min till banan, ,tor det va en 10 mil eller så, men vad gör man inte

det går ju det me...tänkt åka med lätt packning så tältet e nog sista utvägen...bara sverige e ju 150 mil...:gnissla
 

dfused

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2007
Ort
Alingsås
Hoj
BMW S1000 RR IDM Hoj
jo, de är ju de,själv har jag ca 95 mil ner,, de blir en redig runda för dej,om de ändå hade varit fri fart eller åtminstonen lite högre hastighet, i sverige, så hade de ju gått lite bättre,vi ska åka till Trelleborg är ca 35 mil dit sedan blir det färja över till Rygen och övernattning där någonstans,du får åka i tid övernatta här eller något!
 

Shunon

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2010 Yamaha R1
Är ni inte rädda att bli av med hojjen där nere?
Är själv sugen på att åka ner men vetefan om man vågar parkera hojjen utanför hotellet en bekant vart av med den när han va där nere.
 

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
Är ni inte rädda att bli av med hojjen där nere?
Är själv sugen på att åka ner men vetefan om man vågar parkera hojjen utanför hotellet en bekant vart av med den när han va där nere.

Inte det minsta. Känns som risken är större att bli av med den om den får stå en natt på gatan här hemma kontra Hohenstein-Ernstal, som är fullkomligt överfullt med hojar under MotoGP...
 

maiki78

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2007
Ort
Överkalix
Hoj
Honda CBR 1000rr -08 Highland 950 sm -06
lyckat hitta mig boende i Gera....1400 kr för 4 nätter...
3,5 mil från banan och om man kör i flera hundra så kan det ju inte ta så länge...
 

vKarlssoN

Ny medlem
Gick med
22 May 2008
Ort
Höganäs
Hoj
Ktm 990sm -09 zx6r-98
vi är några stycken som ska köra ner( jag får dock leka passagerare). Någon som vet någon lugn camping nära banan?
 

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
på måndag bär det av neråt för våran del. Ska bli kul med svenska wildcards i 250! :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top