Dagens bild

ThereseLindberg

Ny medlem
Gick med
22 Nov 2012
Ort
Tullinge
Hoj
06 Honda Cbr
ååh en sån däringa hoj som det tar lite tid att nå topp-speeden med? :krama En kompis hade den när vi var 3 st som körde 125'or. och tror vi tankade 3-4 ggr så ofta som han! (Vi körde aprilia rs 125'or). Sjukt soppasnåla är dom som sagt!

Fulltank 80kr, 6L tank och drar 0,2-0,3/mil
Rena drömmen! :D
Jag gillar inte att tanka bilen lika mycket..
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
bild-748140.JPG
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Gårdagens iallafall, ute på en bit mat.
IMG_2195.jpg

Och en på farsans bygge ifrån hans moppe tid.
(Husqvarna 118cc ifrån 1951)
IMG_2193.jpg
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Ett par bilder ifrån helgen på Gatebil, finns fler men ska väl inte kladda ner för mycket i tråden med bilar.
IMG_2233.jpgIMG_2229.jpg
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
1025320_10151499270356932_2046562662_o.jpg

tappade min skyltjävel idag haha, inte så smart att köra såååå fort med lös skylt :hihi :rock


Nu kommer alla tro att jag stulit cykeln tills ja får ny skylt :näsblod:tuttar:tuttar
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
View attachment 388740

tappade min skyltjävel idag haha, inte så smart att köra såååå fort med lös skylt :hihi :rock


Nu kommer alla tro att jag stulit cykeln tills ja får ny skylt :näsblod:tuttar:tuttar

Jag tappade också skylten. Märkte inget alls tills en bil kom upp brevid mig på en parkering och sa att jag tappade skylten för 15 min sen. han hade åkt efter mig för att säga det.. :tummenupp Frågade han var ca det var, sen åkte jag å letade, och faktiskt hittade den i diket efter kanske 4e rundan förbi! INTE lätt att hitta en skylt i ett dike, men rätt kul att man väl gjorde det! :hihi
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Jag tappade också skylten. Märkte inget alls tills en bil kom upp brevid mig på en parkering och sa att jag tappade skylten för 15 min sen. han hade åkt efter mig för att säga det.. :tummenupp Frågade han var ca det var, sen åkte jag å letade, och faktiskt hittade den i diket efter kanske 4e rundan förbi! INTE lätt att hitta en skylt i ett dike, men rätt kul att man väl gjorde det! :hihi


haha fan va gött, problemet med min skylt var att jag körde i en 200:rolleyes: nått å det enda som finns kvar utav den är skruven som höll fast den, syns på min bild HAHAHAH , lär ju va ett stort jävla hål i min skylt så ja orkade inte åka runt å leta efter den vafan,,, inte på en motorväg hehe liFsFaRlIgt:rolleyes: får hitta ett bättre fast att sätta fast skylten next time:p
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
haha fan va gött, problemet med min skylt var att jag körde i en 200:rolleyes: nått å det enda som finns kvar utav den är skruven som höll fast den, syns på min bild HAHAHAH , lär ju va ett stort jävla hål i min skylt så ja orkade inte åka runt å leta efter den vafan,,, inte på en motorväg hehe liFsFaRlIgt:rolleyes: får hitta ett bättre fast att sätta fast skylten next time:p

Där ser man! :tummenupp min skylt såg för övrigt förjävlig ut! Helt bucklad av bil/bilar som kört över den. Men den var i ett stycke ändå!

Ett tips: Fixa Låsmuttrar så löser det sig, eller kör med loctite.
 

ThompaB

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800R
image.jpg

Bensträckare aka kisspaus någonstans i Sörmland förra veckan. Svågerns ninja närmast i bild, min 800 bakom.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top