Dagens bild

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
Bandit -09
DSCN1406.jpgDSCN1431.jpgDSCN1419.jpg

Spanska brudar gillar både motorcyklar fest och motogp :D
 
Last edited:

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Efter en helg med millande och fixande så ser hojen lite annorlunda ut .. inte klart men en bra bit på väg iallafall :)

orange.jpg
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Kul du gillade det! :yoparty Jag gillar ljudet jag har nu, men är sugen på ett annat utseende. Vill också att man ska se "mer" av enkelsvingen, dvs att det är en enkelsving. :hihi Termi på min är som originalen, vilket täcker upp en del av fälgen så man inte får se hela läckerheten. Och att 8/10 streetfighters har Termi. Roligare att ge sin egen en egen touch, och att ljudet blir mer rått med det från Sc-project.

Bildtråd kräver bild, dessa har jag nu. View attachment 384794

Detta vill jag ha till min SF om jag köper en

https://www.youtube.com/watch?v=vvSXVWvB4Ns&feature=youtube_gdata_player
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv


Jag har pratat mycket och köpt delar av Guido från Shift-Tech som gör, eller rättare sagt gjorde den där varianten. Dom blev uppringda av termignoni som sa åt dom att sluta upp med att bygga om våra saker, annars drar vi er inför rätta... Riktigt ruttet av dom med tanke på att Shift-Tech köpte dämparen av Termignoni och sen gjorde om den. Det dom gör nu är likande variant men då krävs det delar av originalsystemet som dom bockar om och sätter dit en annan variant av ljuddämpare. Men dom har 2-3 nya varianter på gång som ska likna deras forna Termignoni dämpare, just för att den är så eftertraktad! :)

Men det man kan göra är att köpa en termidämpare, dom sa det var en Termignoni GP-style dämpare för Yamaha r6 dom byggde av. Sen också skicka sista delen av avgassystemet. Dom har en Streetfighter dom bygger systemet direkt på som en mall. Det är därför kvaliteten är grym! :)

Skickar det här som är samma system "Shift-tech stage 1" tror jag det kallas.

 
Last edited:

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Båten som de åkte med var Galaxy till Åbo! Och kryssningen var en kväll jag aldrig kommer å glömma!!! Har massa bilder på iphonen. Här är en när jag står på däck bland bilarna och the dudesons <3 :D
310103_10151625731545498_1658728607_n.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top