Dagens bild

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag var i Alicante i Spanien förra veckan och passade på att hyra hoj. Körde 40+ mil slingervägar på två dagar. Skitkul! :) Denna freezeframe är från bästa sträckan N340 Alicante-Xixona. Det slutar aldrig svänga! :tummenupp Ska dra ihop en film med godbitar. Stay tuned
GOPR2212playground12.jpg

Nej, jag var tyvärr inte till Jerez. Lite för långt bort...
 
Last edited:

Hellwood

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2013
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ1 -10
Min nya och första hoj. Ingen räser, men man måste börja nånstans :)

ER5.jpg

Edit: Och jag vet om att mina blinkers är för små :rofl
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Min nya och första hoj. Ingen räser, men man måste börja nånstans :)

View attachment 384735

Edit: Och jag vet om att mina blinkers är för små :rofl

Ser ju ut att vara i bra skick, grattis! Angående blinkers kan jag faktiskt tycka att miniblinkers kan se rätt ghey ut ibland. På lite äldre hojar ser det mer gediget ut om det är original på, som i ditt fall. Jag hade nog inte bytt dina.
 

Hellwood

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2013
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ1 -10
Ser ju ut att vara i bra skick, grattis! Angående blinkers kan jag faktiskt tycka att miniblinkers kan se rätt ghey ut ibland. På lite äldre hojar ser det mer gediget ut om det är original på, som i ditt fall. Jag hade nog inte bytt dina.

Det är en -98 som gått 4100 mil, men den är i strålande skick. Tänkte faktiskt inte byta, då det är en första hoj som jag inte tänkte lägga så mycket pengar på. Tänkte ta kortet nästa år, men efter min första tur igår, så har planerna nog ändrats. Efter typ 1 km, frågade jag mig varför i h-vete jag inte gjort detta tidigare (är 28) :huvet
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Mille.jpg

Gillar den här firefish tog i lördags på mig, fixade till den med lite filter också så den blev superbra;)
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Va ute å körde en go sväng idag efter jobbet, drog min(a) första wheelies någonsin!!! fyfan vilken sjuk känsla det var :yoparty:banana Efteråt gav jag hojjen lite kärlek å smällde på fälgtejp och ritade lite med däckpenna, det sistnämda mest på test :S men det blev nice ändå i mina ögon :) gör sjukt mycket för utseendet med fälgtejp osv!!

20130507_212624.jpg20130507_220954.jpg
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Va ute å körde en go sväng idag efter jobbet, drog min(a) första wheelies någonsin!!! fyfan vilken sjuk känsla det var :yoparty:banana Efteråt gav jag hojjen lite kärlek å smällde på fälgtejp och ritade lite med däckpenna, det sistnämda mest på test :S men det blev nice ändå i mina ögon :) gör sjukt mycket för utseendet med fälgtejp osv!!

View attachment 384764View attachment 384765

Riktigt snygg! Gillar skarpt utseendet på ditt Racefit-slipon, alltid gjort det. Och nu har ett annat märke börjat göra liknande Gp-lookalikes till min. :rock Och yeäs, fälgtape gör faktiskt hojen snyggare, iaf om man har svarta fälgar. :tummenupp
 

MrMadMax

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2007
Ort
Vischan
Hoj
street triple, tr1 x 3 (byggen), speed triple (såld), sv650 (såld)
Luftat årets edition av evighetsbygget ordentligt idag, fint väder, fin körning ända tills solen gick ner :banana:banana:banana

DSC_0588.jpg
 

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Ort
Falun
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Stiligt, och med en snygg bakgrund.

Inte för att vara elak dock, så vinklingen på styrena och kameravinkeln får mig att tänka på en slokörad hund. Den ser lite olycklig ut. Måtte ha stått i garaget för länge, ut och kör så blir den nog gladare. :)
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Riktigt snygg! Gillar skarpt utseendet på ditt Racefit-slipon, alltid gjort det. Och nu har ett annat märke börjat göra liknande Gp-lookalikes till min. :rock Och yeäs, fälgtape gör faktiskt hojen snyggare, iaf om man har svarta fälgar. :tummenupp


Tack!! =) Börjar själv bli jäkligt nöjd med utseendet:p Och ja racefit pipan gör att hela hojjen ser så jävla mycket mer aggressiv ut, och ljudet är en stor bonus. Höra ljudet "nedanför" sig när man varvar till redline är oslagbart (JIZZ IN MY LEATHERS) :-D tycker lätt du ska köpa liknande system om du gillar utseendet och är beredd på högt ljud;)
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Tack!! =) Börjar själv bli jäkligt nöjd med utseendet:p Och ja racefit pipan gör att hela hojjen ser så jävla mycket mer aggressiv ut, och ljudet är en stor bonus. Höra ljudet "nedanför" sig när man varvar till redline är oslagbart (JIZZ IN MY LEATHERS) :-D tycker lätt du ska köpa liknande system om du gillar utseendet och är beredd på högt ljud;)


haha iknow what u mean bro! :D Jag sitter redan med Termignoni pipor på min Ducce, men funderar iaf på att fixa nytt. Är nog rätt lätt att sälja mitt termignoni beggat, då det kostar nytt 10k :crash

Sorry för videon i en bildtråd, men om man inte klickar in på länken förblir det ju en bild. :fakta

"Synd" bara att dom väljer att visa ljudet på en 1098 med öppen kopplingskåpa.

 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
haha iknow what u mean bro! :D Jag sitter redan med Termignoni pipor på min Ducce, men funderar iaf på att fixa nytt. Är nog rätt lätt att sälja mitt termignoni beggat, då det kostar nytt 10k :crash

Sorry för videon i en bildtråd, men om man inte klickar in på länken förblir det ju en bild. :fakta

"Synd" bara att dom väljer att visa ljudet på en 1098 med öppen kopplingskåpa.




mmmm Termigmoni pipor är inte fel asså! den du länkade såg jävligt rå ut:-D dock är de inte mycket som låter goare än racefit när hojjen står på tomgång å bara gurglar;) gött ljud på det systemet du länkade! =)
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
mmmm Termigmoni pipor är inte fel asså! den du länkade såg jävligt rå ut:-D dock är de inte mycket som låter goare än racefit när hojjen står på tomgång å bara gurglar;) gött ljud på det systemet du länkade! =)

Kul du gillade det! :yoparty Jag gillar ljudet jag har nu, men är sugen på ett annat utseende. Vill också att man ska se "mer" av enkelsvingen, dvs att det är en enkelsving. :hihi Termi på min är som originalen, vilket täcker upp en del av fälgen så man inte får se hela läckerheten. Och att 8/10 streetfighters har Termi. Roligare att ge sin egen en egen touch, och att ljudet blir mer rått med det från Sc-project.

Bildtråd kräver bild, dessa har jag nu. termiSF_01.jpg
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Jävligt fräsht:-D hade jag haft några termi stickers hade jag nog fan bytt det mot racefit stickersen hahha.. kommer se mycket aggressivare ut med sc pipan, då menar jag mycket mer! :p skitnice med enkelsving med så det kan va nice att visa upp mer som du säger:-D gick inte att lägga till bild från telefonen..... sorry :p
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Jävligt fräsht:-D hade jag haft några termi stickers hade jag nog fan bytt det mot racefit stickersen hahha.. kommer se mycket aggressivare ut med sc pipan, då menar jag mycket mer! :p skitnice med enkelsving med så det kan va nice att visa upp mer som du säger:-D gick inte att lägga till bild från telefonen..... sorry :p

Får hoppas på ett bra resultat! Men du vet att du kan köpa Termi-stickers på ebay, som är värmetåliga. Finns rätt många olika storlekar att välja på. :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top