Dagens bild

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Alldeles för mycket redigering av första bilden :7peta
Du har ju förvandlat henne till en slät plastdocka

Bara lite filter faktiskt...går inte att släta till dubbel D ;)...det är lite den looken vi var ute efter ! Den typen av bilder är faktiskt rätt ofta lite plastiga till looken med lite väl tilltagna färger etc...lite medvetet stuk. Egentligen inte så mycket redigering faktiskt...
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

Jag är 45 ;)...lite sent påtänkt i så fall...men flickvänen är min sedan jag var 38 det ger 7 år av 40 års kris ;)...eller var det sporthojen du syftade på ;) ?
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Bara lite filter faktiskt...går inte att släta till dubbel D ;)...det är lite den looken vi var ute efter ! Den typen av bilder är faktiskt rätt ofta lite plastiga till looken med lite väl tilltagna färger etc...lite medvetet stuk. Egentligen inte så mycket redigering faktiskt...

Så du menar att hon ser ut som en plastdocka :va:va:va
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Så du menar att hon ser ut som en plastdocka :va:va:va

Japp det gör hon nog rätt ofta, lite plastic looken som på den bilden, det är så det ska vara. Naturlooken passar nog bättre när man plåtar en medelålders tant med bilringar runt magen, håriga armhålor och kass hy som iklädd i en för tight linne samt fransbyxor poserar vid en Vulcan.

Vi tycker det är snyggt med den typen av något syntetisk look för den typen av bilder. Orginalet ser ut såhär, HELT obehandlat - inte så stor skillnad alltså, men den saknar det overkliga intrycket. Så ja...hon ska se ut lite som en docka och hojen lite som en leksak, eller tjaa..båda får gärna se ut lite som en leksak ;) :

Dagens Bild 20120709_S_Orig (1 of 1).jpg

Ta lite roliga bilder du med tycker jag och smäll upp de här så får vi se vad du gillar för stuk !:D
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
På den bilden ja, det är så det ska vara. Naturlooken passar nog bättre när man plåtar en tant med bilringar runt magen, håriga armhålor som iklädd i en för tight linne samt fransbyxor poserar vid en Vulcan. Vi tycker det är snyggt med den typen av något syntetisk look för den typen av bilder. Orginalet ser ut såhär, HELT obehandlat - inte så stor skillnad alltså, men den saknar det overkliga intrycket. Så ja...hon ska se ut lite som en docka och hojen lite som en leksak :

View attachment 365767

Hur fasen kommer hon ur stället efter en tur? :hihi Har inte jag underställ, och det är varmare än 10 grader ute sitter jag fast i mitt... :crash
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Hur fasen kommer hon ur stället efter en tur? :hihi Har inte jag underställ, och det är varmare än 10 grader ute sitter jag fast i mitt... :crash

Ja, men du har ju INGET under och hon har ju en bikinitopp, plus att jag hjälper henne entusiastiskt att dra av det där hemma eller vart det nu kan vara....du har väl ingen ivrig pojkvän som hjälper dig entusiastiskt ? Så då tar det längre tid juh...Alltså, för att komma lättare ur stället skaffa en ivrig pojkvän och en bikinitopp ! :tungan
 
Last edited:

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
I en liten stuga i skogen
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Falkenberg 20120711. Första svängen. Men ack vad roligt:D:D
 

Bifogat

  • untitled.1.jpg
    untitled.1.jpg
    70.8 KB · Visningar: 213

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ja, men du har ju INGET under och hon har ju en bikinitopp, plus att jag hjälper henne entusiastiskt att dra av det där hemma eller vart det nu kan vara....du har väl ingen ivrig pojkvän som hjälper dig entusiastiskt ? Så då tar det längre tid juh...Alltså, för att komma lättare ur stället skaffa en ivrig pojkvän och en bikinitopp ! :tungan

Inget? Funktionstisha och fillingar är väl något iaf? :va :hihi
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Inget? Funktionstisha och fillingar är väl något iaf? :va :hihi

Dagens Bild ? Lite roligt filter och bra posé ...Då blidkar vi evt de feminister som förirrar sig till SH... :rofl
 
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Japp det gör hon nog rätt ofta, lite plastic looken som på den bilden, det är så det ska vara. Naturlooken passar nog bättre när man plåtar en medelålders tant med bilringar runt magen, håriga armhålor och kass hy som iklädd i en för tight linne samt fransbyxor poserar vid en Vulcan.

Vi tycker det är snyggt med den typen av något syntetisk look för den typen av bilder. Orginalet ser ut såhär, HELT obehandlat - inte så stor skillnad alltså, men den saknar det overkliga intrycket. Så ja...hon ska se ut lite som en docka och hojen lite som en leksak, eller tjaa..båda får gärna se ut lite som en leksak ;) :

Ta lite roliga bilder du med tycker jag och smäll upp de här så får vi se vad du gillar för stuk !:D

Okaj, det var ju inte så mycket skillnad.

Tyckte bara att hon såg så ur fokus i bilden om man jämförde med hoj och ställ :)

Jag kan ta kort på min Nemi tidning :crash
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Okaj, det var ju inte så mycket skillnad.

Tyckte bara att hon såg så ur fokus i bilden om man jämförde med hoj och ställ :)

Jag kan ta kort på min Nemi tidning :crash

Ha ha..tidning räknas inte, det är ju ingen sport ju ...:D

Japp..hojen ska vara i fokus ;) det är ju SH forum asg...vill man fokusera blicken på nått annat får man göra det själv he he...
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Najs...tilta kameran lite så får man liksom mer dynamik typ !Svartvitt är faktiskt jävligt najs och suggestivt.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Photo on 7-15-12 at 5.50 PM.jpg

Inte så att jag tjörde nån hoj idag, mer JetSki men Dagens Bild ändå ! :fyllisar
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Glasstopp i Jivver.

20120715_155315.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top