Åka-tråden!

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Snackar vi vikt eller längd??

ja asså det är olika från person till person..men mycket av varje är ju inte helt fel. varför ta ett halv tomt grogg när man kan ta ett halvt fullt grogg hmm, har du nånsin funderat på det?
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
ja asså det är olika från person till person..men mycket av varje är ju inte helt fel. varför ta ett halv tomt grogg när man kan ta ett halvt fullt grogg hmm, har du nånsin funderat på det?

Nej, alla mina groggar är mystiskt tomma?? Fattar ingenting!!:)
 

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Det åkte förbi 3 hojar när jag var påväg till gymmet, motivationen till att träna en fredag eftermiddag försvann istället för att ta ut hojen å ta en tur.
Har dessutom flyttat in till stan nyligen å hojen står kvar hemma hos föräldrarna. Någon som har ngt tips på ngt garage/förråd (Tannerfors) eller inom rimliga gränser?
 

Sage

Medlem
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Stockholm-Linköping
Hoj
CBR600F3-97
Blev första turen idag, mål: Att köra nej hojen från stockholm till linköping, gick bättre än jag trodde behövde bara göra ett stopp på 5 min för att värma mig, största problemet var nog att min ryggsäck var helt öppen då den var trasig, men den hade bara kättingen i, så det gick bra förutom att jag såg ut som en idiot som vanligt
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Var ute en sväng idag på en timme med bågen, tyckte det blåste kallt som satan. I morgon blir det cross men om vädret håller i sig så är jag sugen på en runda på söndag. Några som är sugna att hänga på?
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
fan va gott gubbar, jag fick hem min laddregulator igår och bytte den idag..får hoppas att gixxern slutar lukta äggmök nu...paaarteey:yoparty
 

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Eastland
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Det är ju sol men kallt satan ju!

Men vadå? ska man ställa på hojen snart då kanske?


Pilsner den 16e är obligatoriskt !
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
jag brukar vänta till de sopat undan allt grus , har vart nära o krascha ett antal ggr pga för tidig abstinens
så lite vis av åldern har man allt blivit :)
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
jag brukar vänta till de sopat undan allt grus , har vart nära o krascha ett antal ggr pga för tidig abstinens
så lite vis av åldern har man allt blivit :)

Sporthojen vågar jag mig inte ut på, men motarden är lite mer lätthanterlig , till och med skoj att åka på ställ i rullgruset!
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Var ute idag men vände efter två kilometer, SATAN vad kallt det var. Det är ju inte det ultimata fästet men bara att kunna glida och vrida "lite" på rullen på rakorna. Ja det räcker för det där stora leendet..
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Om vädret tillåter dvs minst +12 så blir det en åktur med sporthojen kl12:00. PÅ LÖRDAG!!! Åker förbi braskens och ser ifall någon skall med!

SP!!!

Edit: missade att skriva dag..
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top