Åka-tråden!

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Lätt på, var ute och blåste ur hojen lite igår med! Än kan man åka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Jag är lätt på om jag kan, beror lite på morgondagen. Men Hedi du får ta det lugnt då så det inte stinker lika mycket som det gjorde sist om dig när vi var ute och gasade :).



klart du ska med..hahah jag har bytt batteri nu så jag kan åka en imorn en stund tills det luktar igen fyfan spyr av att bara tänka på lukten...


Det här är kapten som talar..Det blir bra väder för er som undrar och vi kommer få växlande molnighet och en temperatur på ca 20 grader. tack för att ni väljer och åka slirar runda med mig.
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Härligt gubbar! Kör så det ryker, hemma från göteborg, men ölmässa i nacka i morrn! Åkte en sväng tidigare idag... Så nu har jag tagit oskulden på skinnstället... Några små blåmärken samt ett stelt knä och en ond häl är kontentan av åket! Asfalt är hårt medans Hanssonar är mjuka!!
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Härligt gubbar! Kör så det ryker, hemma från göteborg, men ölmässa i nacka i morrn! Åkte en sväng tidigare idag... Så nu har jag tagit oskulden på skinnstället... Några små blåmärken samt ett stelt knä och en ond häl är kontentan av åket! Asfalt är hårt medans Hanssonar är mjuka!!

Tur att det gick bra med dig, men självklart tråkigt. Några större skador på hoj? Vart det en lowside klassiker?
 

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Hedi för fan, sluta burna nu. Hela jävla Linköping är ju vitt..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Härligt gubbar! Kör så det ryker, hemma från göteborg, men ölmässa i nacka i morrn! Åkte en sväng tidigare idag... Så nu har jag tagit oskulden på skinnstället... Några små blåmärken samt ett stelt knä och en ond häl är kontentan av åket! Asfalt är hårt medans Hanssonar är mjuka!!



aj fan tråkigt o höra.. hoppas allt är bra med dig..

Hedi för fan, sluta burna nu. Hela jävla Linköping är ju vitt..


Sent from my iPhone using Tapatalk




jaa va fan är det för väder.. försöker fortfarande se det från det ljusa sidan.. jag hoppas allt däck rök försvinner snart. annars kanske man kan ta en repa lite senare.
 
Last edited:

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Hedi:
Till 11 har nog tempen stigit och den försvinner däckröken. Hör gärna av dig om vi skjuter upp. PMar mitt nummer.

Hansson:
Bra jobbat! Nu vet du hur det känns, var det med husan eller tillern?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
jag tittar ut igenom balkongen och det ser ut som att den jäveln som står o börnar har fått slut på däck.. men vad säger ni ska vi ses kl 12

samma ställe samma plats tid osv
 

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Eastland
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Härligt gubbar! Kör så det ryker, hemma från göteborg, men ölmässa i nacka i morrn! Åkte en sväng tidigare idag... Så nu har jag tagit oskulden på skinnstället... Några små blåmärken samt ett stelt knä och en ond häl är kontentan av åket! Asfalt är hårt medans Hanssonar är mjuka!!

Ajaj! Skönt att du klara dig skapligt endå då!
Krya på dig!

Bild på cykeln?
 

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Kunde ju inte vara sämre än dig Hansson så jag gjorde bedriften att krascha med en trike (trehjulig gynstol) och en bil i en smäll idag. Lagom mör såhär på kvällningen efter 5h på akuten.

Note to self, att sparka sönder sidospeglar med höften gör ont, länge.

Tack Hedi och Hobbe för en trevlig tur annars.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Kunde ju inte vara sämre än dig Hansson så jag gjorde bedriften att krascha med en trike (trehjulig gynstol) och en bil i en smäll idag. Lagom mör såhär på kvällningen efter 5h på akuten.

Note to self, att sparka sönder sidospeglar med höften gör ont, länge.

Tack Hedi och Hobbe för en trevlig tur annars.


Sent from my iPhone using Tapatalk

För fan, räckte de inte att jag krasch denna säsong. Va håller ni på me :mad: Låter som att du lever iaf, skönt o höra. :) Hur gick olyckan till, o hur gick de för din älskade??

// Linus
 

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Ort
Lkpg
Hoj
nada
Kunde ju inte vara sämre än dig Hansson så jag gjorde bedriften att krascha med en trike (trehjulig gynstol) och en bil i en smäll idag. Lagom mör såhär på kvällningen efter 5h på akuten.

Note to self, att sparka sönder sidospeglar med höften gör ont, länge.

Tack Hedi och Hobbe för en trevlig tur annars.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Daniel "The Whip" Simoncelli =)

Hoppas det gick bra på sjukan.
 

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Ort
Öst
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
För fan, räckte de inte att jag krasch denna säsong. Va håller ni på me :mad: Låter som att du lever iaf, skönt o höra. :) Hur gick olyckan till, o hur gick de för din älskade??

// Linus

Varför du krachade vet jag inte, men vi nytagna motogp förare är svaret enkelt, vi kollar på rossi, simoncello, stoner o grabbarna. Tar ut hojarna och VET att vi är lika grymma som dom, jag menar halllåååå kolla vi har ju faktiskt skrapade puckar precis som dom. Sen försöker man ju efterlikna de så mycket som möjligt (inkl div avåkningar osv)
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Varför du krachade vet jag inte, men vi nytagna motogp förare är svaret enkelt, vi kollar på rossi, simoncello, stoner o grabbarna. Tar ut hojarna och VET att vi är lika grymma som dom, jag menar halllåååå kolla vi har ju faktiskt skrapade puckar precis som dom. Sen försöker man ju efterlikna de så mycket som möjligt (inkl div avåkningar osv)

Min KraScH var PheTT r4ciNg!1.. och ja tror ni vill efterlikna mig :rolleyes: Min "omkullvältning" var under en inbromsning från 2*HOST*dra. Men med diesel eller göselbeläggning på asfalten ville inte framdäcket leka längre. . . :yoparty :gråta Var som att komma in på is..
 
Last edited:

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
För fan, räckte de inte att jag krasch denna säsong. Va håller ni på me :mad: Låter som att du lever iaf, skönt o höra. :) Hur gick olyckan till, o hur gick de för din älskade??

// Linus

Jodå jag lever och är helt oskadd, lite mör bara. PM:ar hur olyckan gick till.
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Årets första race med crossen på stubben idag, satan vad kul det var jagade en yamaha 660 fyrhjuling. Dom som har crossar och är sugna på att gasa hör av er..
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top