Åka-tråden!

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
kanske skulle ses på stationen? säg vid strax efter kl 6...

mitt nummer e 0736823504
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
tjo tack för en asfin runda igår! får väl säga att inte full mac3 fart ändå går rätt fort haha =)

ikväll e det fotboll som gäller...men imorrn kväll kanske de hade vatt fint me en liten runda till?? ska se om man kanske kan få me nån från jobbet då!
 

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600RR
Tjenare!
Ja det var kalas igår förutom de kilometerna som vi hamnade i puckelpisten:):) haha! Det är bara början du ska få se Östergötland haha. Ja bara vädret tillåter så är jag med på repa! ha det gött så kan vi kolla vädret i morgon!
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
ser ju faktiskt ut o kunna va lite torreväder ändå..verkar som regnet ska slå in vid efter 9 ikväll!

va sägs blire nå körning :) ja kan komma ifrån närsom efter 4-5...
 

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600RR
Ja jag kan nog trotsa vädergudarna lite. Det har ju ändå varit tort hela dagen så vi kan ju hoppas på att det blir som i förrgår:)
Jag kan höra med igge-kock också om han ska med!

Jag jobbar till 5 så jag kan vara i startgropparna kl 6
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
fiiint gör så hade vatt kul! min jobbekompis kunde inte idag men lova hänga me nästa vecka!

kanske skulle mötas upp lite ut mot där du har hojen den här gången..så slipper du åka fram o tebax så mycket!
 

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600RR
Japp igge-kock är på! Jag kanske får med en till. Det är ingen fara det blir bra att mötas på resecentrum. ska vi säga kl 6 där?
 

hervi

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Ort
Linköping
Hoj
CB600 Hornet
Kommer man bli helt frånåkt om han hänger på? Hörde att även inte mach 3 var snabbt :) Det vore kul att ta en tur.
 
Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
bara o haka på...stannar o väntar in vid korsningar ifall man inte skulle hänga med...vad gällande tempo så kan jag tänka mig att viss risk för tappa kortet bitvis kan finnas...va jag hört så ska igge-kock spätta på en del...

drar hem o drar på mig grejerna nu...syns där :)
 

snoken

**Kyckling på 2 hjul**
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha R1 -98 Ktm 250cc 2-takt
Tjenna!!!...Vi är ett gäng som tänkte åka en liten repa på lördag runt 17:00 eller där omkring, innan vi åker vidare till bauhause parkeringen vid 19:30....Vi samlas ute vid klinga ...Nån som vill hänga på?
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
bara o haka på...stannar o väntar in vid korsningar ifall man inte skulle hänga med...vad gällande tempo så kan jag tänka mig att viss risk för tappa kortet bitvis kan finnas...va jag hört så ska igge-kock spätta på en del...

drar hem o drar på mig grejerna nu...syns där :)

Ja igge-kock ser man mest :arsele på när man åker med honom.... man börjar bli för gammal, eller så är man för feg bara... :va

// Johan
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Tjenna!!!...Vi är ett gäng som tänkte åka en liten repa på lördag runt 17:00 eller där omkring, innan vi åker vidare till bauhause parkeringen vid 19:30....Vi samlas ute vid klinga ...Nån som vill hänga på?

Jag kommer att vara på Svista och sen blir det Bauhase.......får se om jag hinner
 

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600RR
Tackar för en schyst repa och trevligt avslut igår :tummenupp! hade sjukt tur med vädret! jag fick ett par droppar på mig 5min efter jag ställt in hojen haha
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag är sugen på att kunna åka lite fredagar om nån mer än jag är ledig då.. Jobbar ofta lite på förmiddagen, så i första hand eftermiddag. Fast jag gör som jag vill så whatever funkar så länge jag är hemma i tid för att hålla sambon lycklig när hon kommer hem.

Någon?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top